✿ یادداشت های مینا گونه ✿

یه خداحافظی کوتاه

1393/7/4 14:57
نویسنده : مینا
747 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم ایشالا که همگی خوب باشینمحبتمحبت

متاسفانه نتونستم خاطرت کاراموزی بخش زنانمو واستون بذارم آخه درگیر انتخاب واحد دانشگاهم بودمکچل

دوباره کاراموزیام شروع شد=> کار اموزیای ترم مهرم متنظر الانم اومدم تند تند یه پست کوتاه بذارمو برم چون که از فردا کاراموزی ENT (گوش حلق بینی) دارم و یک ساعت دیگه دارم میرم مشهد.سوت

وقتی برگشتم خاطرات دوتا کاراوزیو باهم میذارمچشمک

خیلی دوستون دارمبوسبوسبوسبوس

بای بای

 

داستان کوتاه...

 
 

مردی باهمسرش در خانه تماس گرفت و گفت:"عزیزم ازمن خواسته شده که با رئیس و چند تا از دوستانش برای ماهیگیری به کانادا برویم"
ما به مدت یک هفته آنجا خواهیم بود.این فرصت خوبی است تا ارتقای شغلی که منتظرش بودم بگیرم بنابراین لطفا لباس های کافی برای یک هفته برایم بردار و وسایل ماهیگیری مرا هم آماده کن
ما از اداره حرکت خواهیم کرد و من سر راه وسایلم را از خانه برخواهم داشت ، راستی اون لباس های راحتی ابریشمی آبی رنگم را هم بردار !

زن با خودش فکر کرد که این مساله یک کمی غیرطبیعی است اما بخاطر این که نشان دهد همسر خوبی است دقیقا کارهایی را که همسرش خواسته بود انجام داد
هفته بعد مرد به خانه آمد ، یک کمی خسته به نظر می رسید اما ظاهرش خوب ومرتب بود
همسرش به او خوش آمد گفت و از او پرسید که آیا او ماهی گرفته است یا نه ؟
مرد گفت :"بله تعداد زیادی ماهی قزل آلا،چند تایی ماهی فلس آبی و چند تا هم اره ماهی گرفتیم . اما چرا اون لباس راحتی هایی که گفته بودم برایم نگذاشتی ؟"
جواب زن خیلی جالب بود
زن جواب داد : لباس های راحتی رو توی جعبه وسایل ماهیگیریت گذاشته بودم 

پسندها (10)

نظرات (13)

فائزه مامانه سوگند
4 مهر 93 16:35
سلام مینا جونم انشالله موفق باشی گلم داستان هم حیلی حالب بود مردهای خیانتکار همیشه دستشون رو میشه
مینا
پاسخ
سلام عزیزدلم مرسی از لطفت مطمینی؟!!!!!!! من ک فک نمیکنم
ترنم
5 مهر 93 10:05
عجب زنی بوده دست مریزاد
مینا
پاسخ
اررررررررررررره
مامانی شهرزاد
5 مهر 93 13:46
عزيزم انشاله كه موفق باشي و با خبراي خوب زود برگردي مواظب خودت باش
مینا
پاسخ
مرسی از لطفت دوست مهربونو ماهمخبر خوب ک نننننننننحالا میگم چی شده عریردلم
خاله سانی
5 مهر 93 21:45
سلام مینا جووون امیدوارم کاراموزی بخش زنان رو به خوبی پشت سر گذاشته باشی و توی کاراموزی جدیدت موفق باشی عزیزمما هم دووست داریم امان از دست این مردها..داستان قشنگ و در عین حال تلخی بود ..دل منم که پُرررررایشا.. صحیح و سالم بری و برگردی عزیزم مارو هم دعا کن
مینا
پاسخ
سلام عزیزدلم بخش زنانم عاااااااااالللللللللییییییییییی بود بهترین کاراموزی بود ک داشتم خیلیم شیرین بودمنم دوست دارم عزیزماره گلم تلخ بود ولی من واسه فانش گذاشته بودم و قصد نداشتم ناراحتت کنمناراحت نباشیا خووووووووچشم خانومی حتما
مينا مامان اميرعلي
7 مهر 93 21:49
ايشالله موفق باشي خانومي
مینا
پاسخ
مرسی از لطفت عزیزدلم
زهرا
8 مهر 93 4:55
عالی بود لایک
مینا
پاسخ
بابا و مامان
8 مهر 93 9:04
منتظرم ایشالاه زود زود برگردید
مینا
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسی ک میای پیشم
مامان الهام
9 مهر 93 15:32
سلام عزیزم انشاالله که ترم جدید رو با موفقیت تمومش کنی
مینا
پاسخ
سلام عزیزدلم ایشالا. این ترمای اخر خیلی استرس دارم و استرس کاراموزی های متعددم بیشتر اذیتم میکنه
♥پرنیان♥مامان متین
11 مهر 93 18:55
سلام خانومی خوبی؟) موفق باشی دوستم منتظر پستهای جدید مینا گونه ات هستیم داستان هم خعلی جالب بود...
مینا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی خوبم مرسی ک سرمیزنی حتما عزیزم یکم سرم شلوغه ولی چشم نظر لطفته خانومی
زهرا
12 مهر 93 9:51
عزیز دلم من خودمم دوران دانشجویی رو گذروندم میدونم که چقدر سخته و آدم وقت سر خاروندن نداره چوت الان درسم تموم شده بیکارم همش توی نتم از تو انتظار ندارم که تند تند بهم سر بزنی اونم با این رشته ی سخت عزیزم امیدوارم که تموم عمر هم توی درست و هم توی کارت موفق باشی می بوسمت
مینا
پاسخ
واي زهراجونم مرسي ك دركم ميكني و خوشحالم ك دوست ب اين خوبي دارم دوست داااااااارررررررررممممممممم
خاله سانی
13 مهر 93 14:22
نه گلم ناراحت واسه چی شوخی کردم..میدونم عزیزم.مرسی از مهربونیییییت
مینا
پاسخ
قربونت عزيزدلم. مرسي ك مياي ‍‍پيشم
رضوان
14 مهر 93 19:16
مینا
پاسخ
مامان مهلا
23 مهر 93 14:45
عالی بود مینا جون دیگه به ما سر نمی زنی...!
مینا
پاسخ
نظر لطفته گلم چشم حتما ميام پيشتون اخه خيلي سرم شلوغه شرمنده