✿ یادداشت های مینا گونه ✿

دوباره سومین ماهه سومین فصل سال

1394/9/9 2:36
نویسنده : مینا
1,275 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونای خوبه وبلاگیم ایشالا که حال همتون خوب باشه روزای پاییزتون پر از رنگای گرمو شاد باشه...

فک کنم از آخرین پستم یک ماهی گذشته، بعد دوتا کاراموزی مشهد تقریبا پشت سرهم الان قوچانم و دارم تجدیدقوا میکنم واسه هفته بعد که کارآموزی بخش اطفالم شروع میشه. مشهد بخش جراحی و انکولوژی (سرطان) بودم که جراحی میشه گفت کاراموزی خوبو پرکار و مفیدی بود ولی زیاد از بخش سرطانم راضی نبودم چون چیز خاصی تو این بخش یاد نگرفتم غیر نکات ایمنی در ارتباط با داروهای شیمی درمانی که کارکردن با این داروها واسه پرسنل خیلی پرخطره... بخش سرطان واقا بخش ناراحت کننده ایه و تن آدمو میلرزونه. آرزو میکنم هیچ آدمی به این درد دچار نشه و همه مبتلایان این بیماری شفا پیداکننفرشته

چقد عمر آدم مث برقوباد میگذره! غمناک درست سه سال پیش همین موقع ها یه جوجه دانشجو بودم که تازه وارد یه محیط تازه شده بودمو همراه با تموم حسای قشنگ یه دلهره و اضطراب خاصیم واسه ورود به محیط جدید داشتم. البته این موقع ها که دیگه کلیم دوست پیداکرده بودم منظورم اوایل مهر بود... خلاصه که وقتی بچه های ترم بالاییو میدیدم میگفتم وای خدا کی بشه منم درسم تموم شه کی بشه برم عرصه...متنظر  ولی الان دلم هوای پشت میز نشستن کرده، دلم هوای قهقه های سرخوش توی سلف کرده، دلم میخواد مث اون موقع ها تایمای اضافی بین کلاسارو با بچه ها بریم نمازخونه و اینقد شیطونی کنیم که همه چپ چپ نگامون کنن! خندونک دوس دارم دقدقم این باشه وای فردا کلاس دارم باید رنگ لاکمو با رنگ بارونیم ست کنم! خجالت آخ آخ دلم لک زده واسه کلاسای شادو پرانرژی استاد طباطبایی، واسه اخمای شیرین استاد کورانیان وقتی آروم گوشیامونو چک میکردیم، واسه تیکه های باحال استاد زارعی...  وای خداجون انگار همین یه ماه پیش بود ترم اول اصول اولیه رو تو اتاق پراتیک دانشگاه یاد میگرفتیمو چقد دعا دعا میکردیم زودتر بشه ترم بعدو واسه اولین بار بریم بیمارستان. چقد شیرین بود ترم دوم اولین کاراموزیمون با مربی مهربونمون استاد رحیم نیا... حتی الان دلم واسه روزا و شبای پر استرس امتحانم تنگ شده، مخصوصا امتحانای دی ماه که تو برفو یخبندون با کلاهو شال میرفتیم سر جلسه... الان که فکر میکنم دلم واسه بی خوابیای شب امتحانم تنگ شده!!! خطا البته این دلتنگیا اصلا به این معنی نی که حسرت گذشته رو میخورم ولی خیلی دلتنگ اون روزام. شاید من جز معدود کسایی باشم که دوران دانشجویی خیلی راحتو قشنگی داشتم چون هم تو شهر خودم درس خوندم هم دوستای خیلی خوبی داشتم. تک تک لحظات دانشگاه واسم شیرینه. اصلا خاطره بدی یادم نمیاد. ن اینکه خاطره بد وجود نداشته باشه من دوس ندارم به یاد بیارمش... شاید چندسال بعد که این خاطراتو مرور کنم اصلا یادم نباشه اولین کاراموزیم با کدوم استاد بوده و وقتی این نوشته رو بخونم رو لبم یه لبخنده گنده بشینه و کلی کیف کنم!خندونک

دینگ دینگ دینگ... میناخانوم داره تاریخ انقضای بیستویک سالگی تموم میشه! فقط چندروز زمان باقی مونده از این سن پرفرازونشیبت خوب ازش استفاده کن...زیبا

به مناسبت این روزای پاییز دیدن چندتا عکس پاییزی که عکسای خودمه خالی از لطف نی...

حیاط پاییزی ما...

اینم سرگرمی این روزای من که واسه دل خودم یکم نقاشی میکنمآرام

این نقاشیو به یاد دوست مهربونم الهه کشیدممحبت

اینم یه نقاشی بامزه با میوه های پاییزی خوشمزهخوشمزه

پسندها (12)

نظرات (18)

ترنم
9 آذر 94 9:08
پیشاپیش 22 سالگیت مبارک پس عکسا کو مینا جون؟
مینا
پاسخ
مرسی عزیزدلم راستش دیشب بر اثر یه بی خوابی مداوم این پستو باگوشی گذاشتم بعد با گوشی نمیشد عکس آپلود کنم. الان دارم عکسارو میذارم
محجوب بانو
9 آذر 94 23:09
سلام عزیزم واقعا که هنرمند هستید خیلی خیلی از نقاشی های خوشکلتون خوشم اومد به به واقعا زیبا کشیدید دوستی جونم خوشحال میشیم بیای پیشمون و برامون نظر و لایک بزاری منتظر حضور قشنگت هستیم
مینا
پاسخ
سلام دوست خوبم نظر لطفته عزیزم. نگاهنتون زیباس. چشم عزیزم ایشالا بهتون سرمیزنم
هدیه
10 آذر 94 16:26
سلام مینا جان خوبی عزیزم پیشاپیش 22 سالگیتو تبریک می گم عزیزم مثل همیشه عکسا هم خوبه و قشنگ پس شما هم مثل من بچه پاییز هستین انشالله همیشه خاطرات زندگیت مملو از خوشی و آرامش باشه نازنینم
مینا
پاسخ
سلام هدیه جان. مرسی از لطفت گلم منم واست بهترینا رو آرزو میکنم دوست خوبم
مریم مامان آیدین
11 آذر 94 16:33
سلاااام مینا جووون عزیزم اولا منم دعا میکنم هیچ کس راهش به بخش بیماران سرطانی تیفته...الهی امین[قرشته] . دوما.....یع جوری قشنگ دوران دانشحویی ات رو توصیف کردی منم اون گوشه تو سلف خورم رو دیدم خیلی خیلی خوشحالم که اون سالها رو به معنای واقعی کلمه زندگی کردی و لذت بردی وااااای...چه حیاط خوووشگلی دارید مینا....خونه ویلایی...حسرتی که دیگه برای ما به واقعیت تبدیل نخواهد شد... پاییز فوق العاده زیبایی بود و نقاشی های خیییییییلی خوشگلی ایام به کامت مینای عزیزم
مینا
پاسخ
سلام مریم مهربوووونممم ممنون از دعای قشنگت عزیزدلم ای جانم خوشحالم ک خوب توصیف کردم ک شما خوب تونستی تصورکنی دوست ماهم اره عزیزم واقا روزای خوبوقشنگی بود و الان با یاداوری خاطراتش غرق لذت میشم الهییییی اولا چشات خوشگل میبینه دوست جونم دوما حتما تشریف بیارین قوچان حداقل از حیاط خونه ما استفاده کنین امسال واقا پاییز زیبایی بود عزیزم. مرسی نظر لطفته گلم
مامان فرح
21 آذر 94 0:49
پیشاپیش تولدت مبارک عزیزم نقاشی ها خیلی با حال بودن،بهمون سر بزن
مینا
پاسخ
مرسی عزیزم چشم حتما
زهرا
20 دی 94 22:03
سلام مینا جون چقدر نقاشی هات خوشگل بود خیلی خوشم اومد...واقعا هنرمندی ها دوست خوبم این روزهای آخر بارداری خیلی برام دعا کن امیدوارم تو هم توی درس کارت خیلی خیلی موفق باشی بووووووووووووووووووووووووس
مینا
پاسخ
سلام زهراجونم خوبی دوستم؟ ای جانم مرسی از این همه تعریف قشنگت چشات خوشگل میبینه عزیزدلم. الهییییی ایشالا این روزای اخرو ب راحتی پشت سر بذاری عزیزدلم
مامان عالمه
24 دی 94 18:03
مینا
پاسخ
مامان آنیسا
3 بهمن 94 15:32
چه نقاشی های خوشکلی بابا هنرمند نقاشی خیلی خوبه خیلی به آدم آرامش میده
مینا
پاسخ
مرسی دوستم نگاهت قشنگه بله همینطوره
ترنم
18 بهمن 94 8:25
سلام مینا جونی خوبی؟ نقاشیات حرف نداره
مینا
پاسخ
سلام عزیزدلم. مرسی ممنون. نظر لطفته گلم
مامان طهوراوکیمیا
2 اسفند 94 14:12
سلام مرسی از توصیف قشنگت
مینا
پاسخ
مرسی از توجهت دوست خوبم
شیرین
10 فروردین 95 11:42
سلام مینای عزیز بطور اتفاقی با وبلاگت اشنا شدم من 26 سالمه و لیسانس مدیریت دارم من قصد دارم دوباره کنکور تجربی شرکت کنم و برم رشته پرستاری بخاطر اینکه موقعیت شغلی خوبی داره و یه پرستار هیچوقت بیکار نمیمونه اما با اطرافیانم که صحبت میکنم همه منو میترسونن میگن پرستاری شغل پراسترس و خسته کننده ای ؟ میخوام از زبون خودت بهم بگی شرایطشو ؟
مینا
پاسخ
سلام دوست عزیزم اولین مساله که مطرح میشه اینه که آیا الان حوصله درس خوندن اونم چارسال رو داری یا نه؟ چون دروس پرستاری یه مقداری مشکله مخصوصا واسه کسی که هیچ پیش زمینه ی خوندن دروس علوم زیستی رو نداره مساله دوم که خیلی مهمتره اینه که آیا به شغل پرستاری علاقه داری؟ شغل پرستاری جز اون دسته از مشاغل سخته که اگه علاقه ای دربین نباشه آدم خیلی زود کم میاره چه بسا در دوران دانشجویی. شیفت شبای طولانی، توهین و بدرفتاری مریضو همراهیا و خیلی چیزای دیگه سختیای این شغله. خوب فکراتو بکن عزیزم بعد وارد این رشته بشو که وقت هزینت از بین نره موفق باشی
شیرین
19 فروردین 95 17:43
سلام مرسی عزیزم از اینکه پیاممو خوندی و جواب دادی حقیقتش خودمو خوب میشناسم و میدونم روحیم با محیط بیمارستان سازگار نیست ( از خون و بخیه و ) حالم بد میشه من دیپلم و پیش دانشگاهیم ریاضی بوده میتونم کنکور تجربی شرکت کنم یا باید حتما دیپلمم تجربی باشه؟ من خیلی به رشته تغذیه و بهداشت علاقه دارم اما میگن بازار کار جالبی نداره یه سری رشته ها هم هست مثل کاردرمانی گفتار درمانی بینایی سنجی به نظرت اینجور رشته ها بازار کار دارن ؟
مینا
پاسخ
سلام مجدد دوست خوبم خیلی خوبه که با خودت رو راستی راستش تا اونجایی ک من یادمه کنکور زمان ما اینجوری بود ک وقتی دیپلم نظری داشتی میتونستی کنکور تجربی ریاضی یا انسانی بدی ولی از زمان ما یکم قوانین تغییرکرده مثلا زمان ما کنکور آزاد و سراسری جدا بود اما الان یکی شده پس واسه اینکه راهنمایی اشتباهی نکرده باشم بهتره از کسی ک در این رابطه تخصص داره مثل آموزشگاهای کنکور تحقیق کنی. رشته هایی ک نام بردی همه رشته های خوبی مخصوصا بینایی سنجی و کار درمانی. اگه رتبت برسه ب رشته های علوم آزمایشگاهی، فیزیوتراپی و رادیولوژی خیلی خوب میشه. رشته های پر در آمدین و در کنارش بازار کار خوبی هم دارن. خوشحالم ک تونستم کمکت کنم. موفق باشی
شیرین
19 فروردین 95 17:45
میشه یه رشته ی خوب که مطمئنی بازار کار داره بهم معرفی کنی
مینا
پاسخ
تو کامنت قبلی کامل جواب دادم عزیزم
بهار مامان شایلین
31 اردیبهشت 95 16:37
مامانی به وب ما هم سربزنید...منتظریم..!
مامان مهلا
1 مرداد 95 22:10
سلام مینا جوووووون! و در ادامه مطالبی که نوشتی انگار همین دیروز بود که خودتو به عنوان یه خاله مهربون تو نی نی وبلاگ معرفی کردی و شدی عزیز ما و همه مامانا برات دعا میکردن که زود درست تموم شه و بشی خانوم پرستار! خوووبی؟ دلم تنگ شده بود راستش خیلی وقت بود به نی نی وبلاگ درست و حسابی سر نزدم فقط یک سرکی میکشیدمو هر چند ماهی بروز میکردم اما امروز حسابی دلمو خالی کردم
مینا
پاسخ
سلام مهلای عزیزم. تو خوبی دوست خوبم؟ راستش حضور خودمم خییییلی کمرنگ شده اینجا. همین طور ک میبینی خیلی وقته آپ نکردم. الان بیشتر تو اینستاگرام پست میذارم. اگه دوس داریو تو اینستا فعالی اونجا دنبالم کن عزیزدلم. درسمم تموم شده دوستم منتظر شروع طرحمم. مرسی از لطفی ک بهم داری😙
مامان مهلا
6 مرداد 95 1:58
راستی مینا جون نقاشیت عالیه... باریکلا
مینا
پاسخ
مرررررسی عزیزم
بهار مامانی شایلین عسلی
27 مرداد 95 12:09
عالی بود نقاشی هاتووون مینا خانووم موفق باشید
مینا
پاسخ
مرسی دوست خوبم
مامان صدرا
18 شهریور 96 23:02