✿ یادداشت های مینا گونه ✿

من و پاييز...

1393/9/10 23:27
نویسنده : مینا
1,582 بازدید
اشتراک گذاری

از عصر داره بارون ميباره واسه همين يدفه هوس كردم يه پست دااااااااااغ پاييزي بذارم كه تو اين سرماي پاييز حسابي گرمتون كنه

راستشو بخواين زندگي من بيست سالو يازده ماهو بيستوسه روزه كه با پاييز گره خورده، يك تناسب خاص كه كه خودم تو بوجود اومدنش هيچ نقشي نداشتم!

منم مث همه عاشق بازي رنگاي پاييزم كه رنگاي گرمو تندش به آدم انرژي ميبخشه البته پاييز واسه من هميشه يجورايي دلگير بوده. هميشه باخودم ميگفتم كاش تو فصل بهار يا تابستون دنيا اومده بودم اونجوري شايد زندگيم شادتر بود!!!!!!!!! البته اين ازاون استدلالاي مسخره خودمه ها!

ازعصر كه بارون شروع به باريدن كرده و مرتب با انگشتاي بلندش به شيشه هاي اتاقم ميزنه به اين فك ميكنم چقد زود زمستون بساطشو توشهر كوچيك من پهن كرده و اين بارون داره پاييزو واسم ياداوري ميكنه، پاييزي كه خيلي زودتر از اون چيزي كه من فك كنم رسيد به ماه آخرش و البته ماه اخرررررررررررررر...!!!!! ماهي كه با تموم وجود بهش احساس دين ميكنم، يه دين بزرگ كه وجودمو بهش بدهكارم.

دوس دارم دادبزنمو به خدا بگم خدايااااااااااااا لطفا همين جا نگهش دار، دوس ندارم 20سالگيم با اين همه خاطرات خوبوبد به اين زودي تموم شه آخه من ارادت خاصي به 20ساگي داشتم، يجور حس ناب بزرگ شدن، مفيد بودن، ارزشمند بودن... اين حس قشنگو به واسطه رشتم و شغلم دارم. خداجووووووووون ممنونم كه لطف كرديو گذاشتي كه اين حس خوبو داشته باشم.

ميدونين يكاري كه اوايل حسابي از انجام دادنش فراري بودم ساكشن كردن راه تنفسي بيمارا بود ولي خيلي وقته يجور ديگه نگاهش ميكنم. وقتي ميبينم يه بيمار صداي تنفسش مث غل غل ميمونه و صداي كراكل داره و من ساكشنش ميكنم و اون يه نفس راااااااااااااحت ميكشه تو دلم خدارو هزاربار شكر ميكنم كه تونستم آرامشو به يه بندش هديه كنم؛ اين يكي از اون حساي نابو قشنگ بود كه تونستم تو بيمارستان پيداش كنم!

امروز سومين روزي بود كه توبخش اطفال مشغول بودم، يه كاراموزي خوبو دلنشين و درعين حال دلگير. دوس دارم تو اين بخش اينقد به كوچولوهاي دوس داشتني مهربوني كنم كه ديگه هيچ كدومشون از روپوش سفيد وحشت نداشته باشن. كاركردن با بچه ها خيلي شيرينه و حسابي اين روزا سرحالم، كلي با بچه ها بازي ميكنمو ميخندم.

اينم عكس جيگراي من آنيتا و آرميتا

قبون تعجب كردنت عشــــــــــــــــــــــــــــقم

اينم چندتا عكس بدون شرح...!!!


 

راستي همينجا جا داره به خواهر عزيزم واسه برگزاري نمايشگاه عكاسيش كه چندروز پيش افتتاحيش تومشهد بود تبريك بگممحبت

 

پسندها (10)

نظرات (17)

ترنم
11 آذر 93 10:10
پاییز خوبی داشته باشی عزیزم ایشاله کارآموزیات شیرین تموم بشن و خانم پرستار حسابی پر از تجربه از آب دربیای عکساتم خیلی قشنگن تولد معین هم مبارک
مینا
پاسخ
مرسي خانومي همچنينايشالا كه شماهم پاييز خوبي داشته باشي و موفق باشينگاهت قشنگه عزيزم. ميسياميرمهدي قششنگمو ازجاي من ببوس
رضوان
11 آذر 93 12:20
ووواااای چقد خوشحال شدم مینا دیدم پست گذاشتی چقد خوشحال شدم از دیدن روی ماه دوستم عزیزم این خیلی خوبع ک توی فصل هزار رنگ پاییز عاشقانه بدنیا اومدی ایتو یادت باشه که "دختر پاییز که باشی عاشقانه هایت را پایانی نیست" واقعا باید ب خودت و البته ب شغلت افتخاز کنی ک اینجوری میتونی ب بنده های خدا کمک کنی ... امیدوارم همیشه همین جوری احساس رضایت داشته باشی از خودت راستی ب خواهر تم تبریک میگم ب خاطر نمایشگاه
مینا
پاسخ
اي جووووووننننننمممممم دلم واست ي ذره شده بود دوست گل و خوشگلم قربونت بشم كه اينقد مهربوني واااااااي رضوان اين از اون جمله هايي بود كه واقا واسم تاثيرگذار بود و فك ميكنم واقا تو زندگي من واقعيت داره. از اون جمله هاست كه محاله ازذهنم بره بيرون ممنون از اين همه انرژي قشنگ ك بهم ميدي حتما بهش ميگم نازنينم
مامان هلیا
12 آذر 93 13:48
سلام عزیزم، پیشاپیش تولدت مبارک. پاییز خیلی قشنگه،منم عاشق پاییزم مخصوصا وقتی روی برگها راه میرم و اونا خش خش صدا میدن. واییییییی که چقد دلم تنگ شده واسه راه رفتن روی برگا
مینا
پاسخ
سلام عزيزم خيلي خيلي ممنونم ازلطفت واقا همينطوره گلم البته اينقد زمستون زود بساطشو توشهرمن پهن كرده كه نتونستم خوب از پاييزم لذت ببرم
مامانی فاطمه
12 آذر 93 14:31
به به به مینا جون خوشحالم از دیدن روی ماهت
مینا
پاسخ
قربونت عزيزممممممم
مامان مهدیه
13 آذر 93 12:10
ایشالله پاییز خوبی داشته باشی . دختر خاله های نازی دارید خدا براتون نگه داره
مینا
پاسخ
ممنون دوستم
مامانی شهرزاد
15 آذر 93 10:58
دختر زيباي پاييز تولدت هزاران بار مبارك باشه عزيزم. دختر مهربون واقعا كه جنست مثل پاييز لطيفه. انشاله به تمام آرزوها و خواسته هات برسي از اينكه مي بينم اينقدر به كارت عشق داري خيلي خوشحالم . اجرت با خدا باشه دختر ناز و دوست داشتني. ي بار ديگه خيلي خوشحال شدم وقتي چهره زيبا و قشنگتو ديدم . انشاله هميشه موفق باشي آرزوي سلامتي برات دارم . بووووووووووس
مینا
پاسخ
ميييييييييسسسسسسسسيييييييييي شهرزادجونم دوست ماهم كه اينقد بمن لطف داري ايشالا عزيزم ممنون از اين ارزوي قشنگت خانومي منم و واسه تو و اهوراي نازم و خانواده خوبت ارزوي بهترينارو دارم دوست جونم
مامان مریم
16 آذر 93 13:57
به به چه مینا خانوم ناز و شاد و خوش تیپی داشتیم ما و بی خبر بودیم خیلی خیلی از دیدن روی ماهت خوشحال شدم دوستم حس خوبی نسبت بهت دارم شاید چون همسن برادرم هستس و از اون دهه هفتادی ها که برعکس هم دوره ای هاتون عاشق یادگیری و پیشرفتین و خودتونین نه یه ماسک تظاهر درباره سنت کاملا میفهممت...اولا پیاپیش تولدت مبارک....ایشالا بهترین ها برات اتفاق بیفته دوستم سن مورد علاقه من 18 بود....سن قانونی شدن که انقدر هرروز از خودم میپرسیدم مریم چند سالته و با افتخار جواب میدادم 18 الان هم ازم میپرسن چند سالته اولش به زبونم میاد بگم 18 و چه عکس های قشنگ و کوچولوهای خوشگلی خدا حفظشون کنه و الهی همیشه جشن و تولد و شادی باشین
مینا
پاسخ
اي جونم ميسي دوست گلم حسابي شرمندم كردي از اين همه تعريفاي قشنگ ممنون از اين همه لطفي كه بمن داري خانومي خداروشكر ميكنم چون منم دقيقا همين حس خوبو نسبت به تو دارمفك كنم چون ي برادر همسن من داري خوب ما دهه هفتاديارو ميشناسي چون دقيقا تعريفات مصداق شخصيتم بود ممنون عزيزدلم الان ديگه بيستويك سالم شد از اون سن دوست داشتني اومدم بيرون خب 18 سالته ديگه نگاهت خوشگله گلممممممممم بازم ميسي
زهرا
18 آذر 93 22:43
سلام مینا جون وای خیلی خوشحالم از اینکه دیدمت خیلی با مزه ایی ماشاالله... تولد آقا معین هم مبارک باشه تولد خودتم پیشا پیش مبارک عزیزم...حتما واسه تولدت هم پست بذار عزیزم این پستت که خیلی قشنگ بود خیلی لذت بردم من بچه ی زمستونم همیشه تولدم وسط امتحان های مدرسه بود واسه همین هیچ وقت زمستون دوست نداشتم پاییزم مثل تو برام دلگیره در هر صورت همیشه موفق باشی دوستم
مینا
پاسخ
سلام زهراجونم قربونت بشم نظر لطفته دوست خوبم مرسي گلمكدوم ماهش عزيزم؟ مرسي كه بهم سرميزني دوست مهربونم
تخفیف ویژه سارافون طرح بهار
21 آذر 93 21:43
دوسـت عزيـزم سلام شمـا را به ديـدن جزئیات اين تخفیف ویژه دعــوت مي کنــم شـاد و ثروتمنـد و پيـروز باشـي...
مامانی ساره
22 آذر 93 18:28
سلام عزیزم پیشاپیش تولدت مبارک من عاشق پاییزم که الان دیگه داره کم کم باهامون خداحافظی میکنه
مینا
پاسخ
سلام عزيزم ممنون از لطفت دوست خوبم
مامان نوشین والناز
22 آذر 93 19:06
_______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@ میای لینک کنیم اگه موافقی خبرم کن
مینا
پاسخ
مامان آتریسا
23 آذر 93 10:01
همه ی روزهای زندگیت همچون پاییز رنگارنگ وزیبا دوست عزیزم.ازسن بیست سالگی خودت لذت ببرکه بهترین سنه ....سبیه که آدم نه احساس بچگی میکنه ونه احساس بزرگی زیاد.نهایت استفاده روتزتین روزاداشته باش عزیزم
مینا
پاسخ
مرسي عزيزم همچنين ديگه گذشت متاسفانه
مامان الهام
27 آذر 93 15:33
عزیزم پیشیش یلدا رو بهتون تبریک میگم ای جونم نی نیا رو چه نازن
مینا
پاسخ
مرسي عزيزدلم چشات ناز ميبينه دوستم
زهرا
27 آذر 93 16:59
مینا جون من متولد 28 دی 70 هستم شما چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مینا
پاسخ
من 17 آذر 72 عزيزدلم
مامانی رادین
30 آذر 93 18:56
سلام خاله جون رادین تو جشنواره شرکت کرده بهش رای میدی؟عدد43 به 1000891010 بفرستین بهم رای میدین دیگه یه نگاه به عکسم بندازین شاید خوشتون اومد ممنونم
مینا
پاسخ
چشم عزيزم
مامان راحله
8 دی 93 15:21
ماشالله خدا حفظشون کنه
مینا
پاسخ
معراج
28 بهمن 93 15:42
مینا
پاسخ