✿ یادداشت های مینا گونه ✿

پرستار که باشی...

1393/6/23 20:52
نویسنده : مینا
10,814 بازدید
اشتراک گذاری

 

  • پرستار که باشی شاید در رویای بچه ها غول سفید پوشی هستی که مدام میخواهی آمپولشان بزنی و به خیال بزرگترها جلادی که روزیت را از گوشت و خونشان در می آوری.
  • پرستار که باشی شاید هرمریضی که از بیمارستان بیرون می رود فکرش این است که تو چطور با همکارت میخندی
  • پرستار که باشی شاید خیلی ها ندانند که تو چقدر گاهی دلت تنگ می شود برای دیدن یک فیلم، برای خواندن یک کتاب، برای خوردن یک آبگوشت کنار خانواده در یک پیک نیک ساده چند ساعته.
  • پرستار که باشی شاید کسی نداند که تو چقدر خندیدی با خنده های بیمارت و چقدر اشک ریختی با اشک هایش.
  • شاید کسی نداند که چه شب ها از فرط خواب و خستگی تلو تلو خوردی در راهروهای بیمارستان و چقدر چرت زدی روی میز ایستگاه پرستاری.

  • پرستار که باشی شاید خیلی ها خیلی چیزها را نداننداما تو میدانی که باید به لباس سفید مقدست عشق بورزی و دوستش داشته باشی
پسندها (11)

نظرات (18)

الهام.ح
22 شهریور 93 3:45
سلام همکارعزیز.. پرستارباشی درک میکنی عمق این مطلبو.. خداقوت به پرستارای گل وزحمت کش و مسئولیت پذیر..
مینا
پاسخ
سلام عزیزم خوشحالم که بهم سر زدی بازم منتظرتم مرسی گلم همچنین
ترنم
22 شهریور 93 8:50
پرستارا خیلی مهربونن ایشاله خدا بهشون قوت بده و تو زندگیشون خیر ببینن آخه خیلی کمک میکنن من هیچ وقت مریض نشده بودم و بیمارستان نرفته بودم تا اینکه زایمان کردم پرستارا خیلی بهم کمک کردن حالا واقعا قدر پرستارا رو میدونم
مینا
پاسخ
خوشحالم که پرستارای زایشگاهی که بودی بهت کمک کردن عزیزم و راضی هستیایشالا ک هیچوقت مریض نشی و فقط بخاطر ی نی نی دیگه بری بیمارستان ک ن زایشگاه
مامان آتریسا
22 شهریور 93 10:49
اگه اون پرستار شماباشی عزیزم.نه هرپرستاری !!!
مینا
پاسخ
تو ب من لطف داری نفیسه جونم
مامانی شهرزاد
22 شهریور 93 12:45
و من دوست خوبم به تو لباس سفيد پرستاريت احترام مي ذارم . و از خدا برات توان وصبر زياد ميخوام شغلي كه تو پيش رو گرفتي بسيااااااااااااار مقدس و سخته انشاله موفق باشي . در ضمن ي كم زود زود بيا لطفا واقعا دلم برات تنگ ميشه ها
مینا
پاسخ
عززززززززززززززززیـــــــــــزززززززززززممممممممممماخه تو خیلی خوبی شهرزاد. اصا باخیلیا ک میشناسم فرق میکنی، حس میکنم اصلا بدی تودلت راه نداره میسی مهربونم
خاله سانی
22 شهریور 93 17:55
سلام خانوم پرستار من خیلی شغل پرستاری رو دوست دارم.به نپرم پرستارا کار بزرگی انجام میدن چون از خیلی از چیزای خودشون باید بزنن واسه رسیدگی به مریضا.امیدوارم همیشه تو کارت موفق باشی عزیزم
مینا
پاسخ
سلام عزیزدلم تو ب من لطف داری گلم کاش همه مث تو فک کنن خانومی احه بعضیا مارو ب چشم کسی نگامیکنن از رو اجبار اومدیم تو این رشته و لی فک کنم حداقل شماها بدونین من جقد عاشق رشتمممیییییییییییسسسسسسسسسسسسسسسییییییییی
مامان اميرپسرسرما
22 شهریور 93 20:22
سلام عزيزم شمابااين روحيه لطيف حتما پرستار خوبي ميشين
مینا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از لطفت ایشالا همینطور باشه
مامانی فاطمه
24 شهریور 93 13:15
دوستت دارم پرستار جوووووووووونی
مینا
پاسخ
منم دوست دارم عزیزدلم
مامان آیهان
24 شهریور 93 13:50
سلام مینا جون وبلاگ قشنگی داری پیش ماهم بیا
مینا
پاسخ
سلام عزیزم خوش اومدی چشم حتما
مامان مهلا
25 شهریور 93 14:49
از خدا میخوام همیشه موفق باشی تو کارت خانوم
مینا
پاسخ
چ عجب خااااااااااننننووووووووووممممممممدلم واست خیلی تنگ شده بود خوشحالم ک برگشتیمیییییییییسسسسسسسسسسسسیییییییییییییییی
زهرا
25 شهریور 93 19:43
مینا جونم چقدر خوبه که انقدر به شغلت احترام میذاری و دوستش داری واقعا باید به جامعه ی پرستار ها خسته نباشید گفت آخه واقعا خسته میشن خیلی زیبا نوشته بودی دوستم امیدوارم همبشه سالم و سلامت در شغلت خدمت کنی
مینا
پاسخ
نظر لطفته عزیزدلم خوشحالم ک درک میکنی پرستاراروالبته این متنو خودم ننوشته بودمامییییییییییییییسسسسسسسسسسسسسسسسسسیییییییییی
فائزه مامانه سوگند
26 شهریور 93 21:05
واقعا مینا جون پرستاری شغله سختیه خدا در اینده بهت قووووووووووووووت بده پرستار دلسوز مهربوووووووون و فداکار جاش تو بهشته
مینا
پاسخ
اره عزیزم سخته ولی دوس داشتنیایشالا همینطور ک تومیگی باشه خانومی
مامان الهام
27 شهریور 93 17:24
سلام عزیزم انشاالله همیشه موفق باشی مطمین باش که همه ی مریض هات عاشقتن چون خیلیییییییییییییییییی مهربونی
مینا
پاسخ
سلام خانومی قررررررربـــــــــوووووووووووونــــــــت عزیزم امیدوارم واقا همینطور باشه
رضوان
30 شهریور 93 21:20
میدونم ک یکی از بهتررررررررین پرستارای اینده میشی ... چون که ب کارت عشق می ورزی ... موفق باااااااااااااااااااااااااااااااااشی عزیییییییییییییییزم
مینا
پاسخ
تو ب من لطف داری دوست مهربونم ایشالا ک همینجوری ک تو میگی باشه
مامان الهام
31 شهریور 93 15:24
امیدوارم با آمدن پاییز هر یک برگ که میافته یک دونه از غمهای دلت کم بشه پاییزت مبارک
مینا
پاسخ
پاییز شادیو واست ارزو میکنم
♥پرنیان♥مامان متین
2 مهر 93 12:57
سلام دوستم چ متن با احساس و زیبایی خیلی زیبا بود ایشالا موفق باشی خانوم پرستار مهربون
مینا
پاسخ
سلام عزیزم خوش اومدی ب وبلاگم چشات زیبا میبینه خانومی میییییییییسسسسسسسسسسسییییییییییی
مامان راضی
9 مهر 93 11:45
عزیز دلم تو بهترین پرستاری گلم . ایشالا همه مثل تو مهربونو خوش قلب باشند . شغل خیلی خوبی داری خانومی . موفق باشی . میری مشهد دعا واسه ما یادت نره گلمممم
مینا
پاسخ
واقا ممنونم عزیزم تو ب من خیلی لطف داری خداکنه نظر بیمارامم همین باشه ایشالا همه باهم خوب باشن عزیزم مرسی ک اینقد دیدت ب پرستارا خوبه چششششششششممممممممممممم
مامان زهره
26 آبان 93 14:35
واقعا پیچید ه اس برخورد با مریض واینکه در نهایت بگن اون پرستا دلسوزه خدا خیرش بده چقدر کار بلد وفهمیده بود شغل ومسئولیت خیلی سختی داری
مینا
پاسخ
اره دوست عزيز، سخته. ولي خب بنظرم هركاري سختياي خودشو داره و دركل به كسي ميتونيم اين حرفارو بگيم كه باوجدان كاركنه
خاله امیرحسین
29 آبان 93 15:21
سلام ممنونم که به وبلاگم سرزدید مطالب جالبی دارید موفق باشید با عکسهای جدید وبلاگ بروز شده
مینا
پاسخ
سلام خوش اومدي عزيزم ممنون نظر لطفته ممنون