✿ یادداشت های مینا گونه ✿

دعا واسه یه نی نی کوشولو...

1393/5/19 21:18
نویسنده : مینا
823 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای عزیزم

اول از همه میخوام بگم خیــــــــــــــــــــلی گلین شما چون حضور کمرنگم تو وبمو میبخشین و با بزرگواری همیشگیتون منو میبخشینخجالت

باورکنین این  روزا حسابی درگیرم و وقت زیادی ندارم واسه آپ کردن وبم. الانم باید هول هولی این پستو بذارم چون فردا هم  کنفراننس دارم هم پست تست کاراموزیمهبدبو تازه از باشگاهم برگشتم یعنی  دارم غش میکنمخسته ولی خب یه اتفاقی امروز افتاد که باخودم عهد کردم حتما پست بذارم  و از همتون  خواهش کنم واسه سلامتی محمدطاها دعاکنین...

قضیه اینه امروز تومرکز بهداشت یه نی نی کوشولو رو واسه واکسن دوماهگی آوردن. اول که مامانش اوردش واقا فک کردم یه نوزاد 3-4روزس و واسه تست کف پا آوردنش! فک کنین یه بچه دوماهه بود که فقط فقط 3 کیلو وزنشهتعجب واقا خیلی تعجب کردم بعد مامانش گفت که این نی نی طفلی حدود ده روز بخاطر مشکل قلبی تو بیمارستان بستری بودهغمگین بدوتولد وزن محمدطاها 2.600 بوده و خیلی بحرانی نبوده و تقریبا میشه گفت طبیعی بوده ولی خب الان...

آخه خداجون چرا؟!

خیلی دلم سوخت آخه مامانش گفت باید وقتی یکونیم ساله شد عملش کننگریه این دیگه خیلی زوره که یه بچه یه سالو نیمه بره واسه عمل قلب. طفل معصومو وقتی واکسن میزدیم جون نداشت گریه کنه. بخدا جدی میگم. اینقد ضعیف بود که آدم میترسید بغلش کنه...

میدونین ازچی لجم میگیره؟! همونجا یه مراجعه کننده فشارخونم داشتیم که یه مادرجان مسن بودن! و همونجا شروع کرده بود از مامان محمدطاها امار مریضی نی نیو میگرفت و مامان با بی حوصلگی مجبوربود جواب بده! کچلالبته من میدونم اون مادر از رو مهربونی میپرسید ولی خب هرسخن جایی و هر نکته مکانی دارد.

خدای مهربون از ته دل آرزو میکنم هرچی زودتر  حال محمدطاها رو خوب کن و شفابده این فرشته قشنگو. من خیلی خوشحال میشم که یه گوشه ازدعاهای قشنگوحالصانه تونو به محمدطاها اختصاص بدینمحبت

پسندها (6)

نظرات (12)

خاله سانی
19 مرداد 93 23:15
الهی بگردم اخه این طفل معصوم که دیگه جونی واسش نمیمونه عملش هم کننخدای خوبم به معصومیت این فرشته رحم کن و نذار عذاب بکشهمن از ته دلم واسه محمد طاها و همه بچه هایی که مریضن دعا میکنم انشا.. هرچه زودتر شفا پیدا کنن
مینا
پاسخ
خدانکنه عزیزدلمآره واقا طفلی خیلی ضعیف بودایشالا همیشه همه نی نی ها سلامت باشن و درکنار خانوادشون خوش باشن
مامان هلیا
19 مرداد 93 23:49
ایشاا... خدا همه ی نی نی هایی که توی بیمارستان ها هستن شفا بده ، ومحمد طه گلمون هم خوب شه و نیازی به عمل نداشته باشه .واقعا سخته . پدر و مادر از دیدن ناراحتی بچه شون ذره ذره آب میشن ، چه رسد به اینکه بخوان به کسی جواب هم پس بدن
مینا
پاسخ
ایشالا گلم منم واقا از ته دل همین آرزو رو دارمگاهی اوقات کنجکاوی زیاد ازحد باعث ناراحتی میشه
ترنم
20 مرداد 93 8:00
خدایا قلب گوچولوی محمد طاها رو شفا بده و مارشو از نگرانی خلاص کن آمین
مینا
پاسخ
الهی آآآآآآآآآآمیــــــــــــــــــــــــن. خدای مهربون همه نی نی ها رو واسه مامان باباهاشون حفظ کن
مامانی شهرزاد
20 مرداد 93 10:14
خيلي ناراحت شدم مينا جونم انشالا خدا به حق بزرگي خودش اين ني ني رو حفظش كنه و سالم و سلامت تحويل خانواده اش بده . آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآمين . ي وقتايي لازمه آدم اينجور چيزا رو ببينه تا بيشتر شاكر خداي بزرگ و مهربون با شه
مینا
پاسخ
ببخشید ک باعث ناراحتیت شدم دوست مهربونمولی خب دوس داشتم همه باهم واسه سلامتی محمدطاها دعاکنیم آآآآآآآآآآآآآآآمیــــــــــــن. آره گلم واقا موافقم
مامانی ساره
20 مرداد 93 15:12
آخی انشاءالله که هر چه زودتر خوب بشه و شفا پیدا کنه خیلی دلم گرفت مریضی بچه ها اعصابمو خرد میکنه
مینا
پاسخ
ایشالا عزیزم. آره گلم واقا ناراحت کنندس
زهره مامانی فاطمه
21 مرداد 93 13:27
ایشااله خداخودش شفاش بده بحق علی اصغر حسین
مینا
پاسخ
ایشالا عزیزدلم ایشالا
مامان آرين
22 مرداد 93 7:57
چشم حتماً دعا مي كنم عزيزمواقعاً زجر مي كشم ناراحتي و مريضي هر كودكي رو كه مي بينمخدا شفاشون بده ان شاءاله به زودي زود و هيچ پدر و مادري رو هم با درد فرزند امتحان نكنه
مینا
پاسخ
مرسی ازدعای خیرت دوست مهربونمامیدوارم همینطور باشه وزود زود خوب شه
مامان آتریسا
22 مرداد 93 9:48
امیدوارم که هیچ مادروپدری حتی سردردوسرماخوردگی بچه اش رونبینه ,چه برسه به بیماری قلبی و....اول ازخداوند برای شفای تمامی کودکان دعامیکنم ودوم برای صبر وتحمل مامان وباباهایی که نی نی هاشون به این دردمبتلاهستند
مینا
پاسخ
منم امیدوارم عزیزدلم با اینکه مامان نشدم ولی فک کنم درکش کار مشکلی نباشهایشالا هیچکس درد نی نیشو نبینه
مامان مهدیه
22 مرداد 93 10:05
انشاالله به امید خدا شفا بگیره و حالش خوب بشه
مینا
پاسخ
مرسی ازدعای خیرت گلممممممممممممممم
مامان راضی
23 مرداد 93 0:14
خدایا خودت محمد جونا خوبش کن تا نیازی به عمل هم پیدا نکنه . واسه خدا هیچ دشواری نداره تا دل مادر و پدر اون بچه را شاد کنه . الهی آمین
مینا
پاسخ
الهی آمین گلم
رضوان
25 مرداد 93 13:10
خیلی سخته دیدن صحنه بیماری ی طفل معصووووووووم ایشالا هر چه زودتر خووووووب بشه ...
مینا
پاسخ
خانوم خبری ازت نیستا اره عزیزم واقا خیــــــــــــــلی سخته. ایشالا
مامان بهی
6 آذر 93 7:52
خدايا قلب محمد طاها كوچولو را شفا ده كه احتياجي به عمل نداشته باشه الهي بميرم واسش
مینا
پاسخ
ايشالا دوست عزيزم