✿ یادداشت های مینا گونه ✿

کارآموزی بهداشت تموم شد!

1393/5/21 14:10
نویسنده : مینا
857 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام به همه دوست جونیای مهربونو یارای باوفاSario smiley 051

ایشالا که حال همتون خوب باشه. گفتم تا وقتی به اینترنت دسترسی دارم زیاد پست بذارم تاغیبتام جبران بشه آخه ازیک تا ده شهریور کاراموزی قلب مشهد دارم و باز نیستمSario smiley 042 البته قبلش بیکارنیستم و از4شنبه کاراموزی ارتوپد توبخش جراحی بیمارستان قوچان دارم.

بلاخره کارآموزی بهداشتمم باخوبیاو بدی هاش تموم شد، با تلخیا و شیرینیاش، با لبخندایی که به عشق نی نیا رو لبام مینشست و بااشکایی که بخاطر اشک نی نیا توچشام جمع میشد و بدتر ازهمه دیدن نی نی معصومی که حتی جون گریه کردنم نداشت و قلب منو بدجوری سوزوندSario smiley 021

خلاصه که این کاراموزیم تموم شد البته بازم تا اخر تحصیلم کاراموزی بهداشت دارم.

روز آخر کاراموزیم که اصلا خوب نبود هم ازنظر شخصی هم ازنظر عمومی::: مربی عزیزمون! فرمودن شما تو همه کاراموزیاتون پوششو حجاب و آرایشتون همینه؟!! با همه گره بود ن من. ماهم گفتیم بله همیشه همینیم. کلی سرما غرزدن و فرمایش و نصیحت ب ناحق فرمودن بعد ازکلی فرمایشات فهمیدیم که کجای کار میلنگه! بله! ما حتی توبیمارستانم پوششمون همون بود درصورتی که توبیمارستان دانشجوها تحت نظارت سخت گیرانه سوپروایزر عزیز آموزشی خانوم آ هستن و اصلا امکان نداره پوششمون نامتعارف باشه و اوشون چیزی نگن! بله قضیه از این قراربود مربی دانشجوای مامایی همیشه درصحنه برای خراب کردن دانشجوای پرستاری سرکارخانوم ب! زیراب مارو تومرکز بهداشت مرکزی زده بودن و فرموده بودن دانشجوهای پرستاری پوششی بـــــــــــــس نامعقول دارن! درصورتی که باید بودینو میدیدین بچه های مامایی چطور بودن!!!!!!!!!!!!!!! خلاصه مربی محترمه ما بدون تحقیق و حتی اندکی تعقل کلی زدن تو پروبال ما و روز آخر مارو زهرمارمون کردن!این موضوع ازنظر شخصی بود

ازنظر عمومی هم که خبر اسفناک سقوط هواپیما تهران-طبس بود که حسابی اون روز منو دمق کرده بود.

 

ایران من عزادار شد. هموطن تسلیت

چند ساعت پيش هفت كودك فارغ از دنياي پرهياهوي ما سوار هواپيمايي شدند كه به سوي ابديت آماده پرواز بود.
چند ساعت پيش اين هفت كودك شايد هيجان نخستين سفر با هواپيما را مزه‌مزه مي‌كردند.
چند ساعت پيش جواني به بدرقه نامزد خود با دسته گلي آمده بود.
چند ساعت پيش مادري براي سلامتي فرزندش زير لب چيزي با خودش زمزمه مي‌كرد.
چند ساعت پيش پدري پاي تلفن با اضطراب ساعت پرواز دخترش را جويا مي‌شد.
چند ساعت پيش عده‌اي در فرودگاه طبس نشستن هواپيماي عزيزانشان را لحظه‌شماري مي‌كردند.
چند ساعت پيش حدود 40 نفر پا به داخل هواپيمايي گذاشتند كه قرار بود در فرودگاه ابديت فرود آيد.
اما چند ساعت پيش بي‌‌مسئوليتي عده‌اي همه آرزوهاي عده‌اي را به باد داد.
اما چند ساعت پيش صداي گوشخراش كودكاني به گوش مي‌رسيد كه در ميان شعله‌هاي آتش و خون زنده زنده كباب مي‌شدند.
 اما چند ساعت بعد عده‌اي تند تند جلوي دوربين‌ها خواهند رفت و از خود سلب مسئوليت خواهند كرد.
من اما دلهره دارم. دلهره اينكه كي و كجا فردا دوباره هموطنانم سوگوار عزيزانشان خواهند بود؟
دیروز حال و هوای روزی را داشت که هواپیمای مسافران خبرنگار در حوالی آزادی سقوط کرد و تا همیشه خاطره‌ای تلخ در تاریخ هواپیمایی ایران ثبت شد. (صبح دیروز یک فروند هواپیمای ایران ۱۴۰ (آنتونوف) اوکراینی که متعلق به شرکت سپاهان و به مقصد شهر طبس در پرواز بوده ناگهان در ابتدای پرواز در حوالی شهرک آزادی تهران سقوط کرد.
)

پسندها (10)

نظرات (18)

مامان جونم(سوگند من)
21 مرداد 93 16:09
مینا مهربونم سلام قربون قلب پاکت برم از این ادمهای عقده ای همجا هستند شما که همیشه خانم بودی این دفعه هم به خانمی خودت ببخش این استادهای عقدیتونو بعد هم پرواز طبس خیلی دلم سوخت یکی از نی نی وبلاکی ها هم بود تو اون هواپیما به همراه همرش و فرزندش خیلی نگواره دوست همسر منم بود ایشون مهندس بودند و با یکسری از همکاراشون عازم طبس بودند بنده خداها هر هفته میرفتند طبس فکر نمی کردند این دفعه اخر باشه و به قولی هواپیما عبدیتشون باشه نمی دونم چی بگم ناوگان هوایی ما اصلا امن نیست همین هواپیما رو چند سال پیش تست کردند و خلبان و چند همراهش در پرواز ازمایشی جان باختنند دوباره اجازه پرواز دادند جای بسی حیرت هست همسر منم پارسال همش عازم طبس بود با این هواپیما قراضه که ساخته وطنه دلم هوری ریخت و یه جورایی خدا رو شکر کردم که دیگه پروژه طبس پروندش بسته شد خدا بیامرزتشون و جایگاه بهشت و نصیبشون کنه امییییییین
مینا
پاسخ
خدانکنه عزیزدلمواقا؟! الهی. خدابیامرزتشون و ایشالا جاشون توبهشت باشه آخه خیلی معصومانه فوت شدنآره عزیرم متاسفانه تاوقتی اسقاطی های روسیه به ایران غالب میشه وضعیت همینهخدا خودش باید مارو تو اوضاع نگه داره!!!!
سحر
21 مرداد 93 17:52
تنها ميتونم
مینا
پاسخ
منم
مامان آرين
22 مرداد 93 8:03
به بازماندگان محترم درگذشتگان سانحه هوايي ايران140 تسليت مي گيم خداوند صبر بده بهشون مصيبت وحشتناكي بود كاش مسئولين فكر مردم بيچاره ي ما بيفتن واقعاً
مینا
پاسخ
منم ازطرف خودم تسلیت میگم این غم بزرگومسیولین فقط دنبال سلب مسیولیتن متاسفانه
ترنم
22 مرداد 93 11:06
عزیزم بسلامتی کارآموزیت تموم شد و ایشاله کارآموزی جدیدت بخوبی شروع بشه و دیگه کسی پیدا نشه زیرابی کسی رو بزنه
مینا
پاسخ
میسی از ارزوی قشنگت عزیزم ولی ی سخت ترش بلافاصله شروع شده
مامانی شهرزاد
22 مرداد 93 11:27
بابت سقوط هواپيما واقعا زبونم نمي چرخه . چي بگم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ايران من همه جاش گرفتاره . بابت كارآموزي هم نگران نباش كم كم عادت ميكني به اين وضع زيرآب زني همه جا همينه عزيزم وارد محيط كار كه بشي تازه مي فهمي بععععععععععععععععععله دنيا دسته كيه و تو چي فكر ميكردي و چي شد .....
مینا
پاسخ
فقط میشه گفت معلوم نی کدوم آدم نامحترمی اجازه پرواز داده آخه من شنیدم فقط 4دقیقه بعد پرواز سقوط کردهآخه شهرزادجونم این چیزا مسایلی نیس که آدم بهشون عادت کنهواقا واسه اینجور آدما متاسفم
مامان راضی
23 مرداد 93 0:16
خدایا خودت به فریاد هممون برس تحمل این غم خیلیییییی سخته خدا جونم به باز ماندگانشون صبر زیادددد عطا کن آخ که چقدر دلم کباب شد واسه اون مسافرا یا امام رضا خودت تو بهشت جاشون بده .
مینا
پاسخ
اره عزیزم واقا سختو دردناکه متاسفانه یکی از نی نی وبلاگیای عزیز ب اسم آویناهم تو این پرواز بودن و.... آه ه ه...
زهرا
23 مرداد 93 1:20
منم از شنیدن این خبر واقعا ناراحت شدم امروز از صبح به هر وبلاگی سر میزنم در مورد این خبر نوشتن مخصوصا آوینای عزیزم و پدر و مادر ش که توی ای سانحه هوایی جونشونو از دست دادن بد جور منو داغون کرد دوستم منو هم لینک کنید از آشناییتون خوشحال شدم
مینا
پاسخ
وای خدایا چقد ناراحت شدممن این خبرو الان ازشما شنیدم و خیلی متاسف شدم خدا ب خانوادشون صبربدهازاشنایی باهات خیلی خوشحال شدم با افتخار لینک شدی
مامانی ساره
23 مرداد 93 11:40
اول اینکه واسه تموم شدن کارآموزیت بهت تبریک میگم انشاءالله که توی همه ی مراحل زندگیت موفق باشی عزیزم غصه نخور از این جور آدما همه جا پیدا میشن مطمئن باش خودشون بیشتر اذیت میشن با این اخلاقاشون!!! دوم: نمیدونم راجع به سقوط هواپیمای هموطنای عزیزمون چی بگم فقط میتونم دعا کنم دیگه از این اتفاقای ناگوار نیفته و خدا به همه ی کسانی که عزیزانشونو توی این حادثه ی تلخ از دست دادند صبر بده
مینا
پاسخ
مرسی عزیزم ولی فوری کاراموزی بعدم شروع شده مشغولمچقد بده ک تومحیطای کاری بجای اینکه هوای همکاراشونو داشته باشن بیشتر زیرابشونو میزننمنم فقط میتونم تسلیت بگم و ارزوی صبر واسه بازماندگانشون کنم
مامان هدیه
24 مرداد 93 19:24
مینا جون خوبی گلم خب خداروشکر که مرحله اول کارآموزیت تموم شد تو محیط کاری همه مدل آدم هست وقتی به طور رسمی بری سرکار زیاد می بینی گلم منم این حادثه اخیر رو متاسفم و فقط می تونم بگم خدا رحمتشون کنه و روحشون شاد
مینا
پاسخ
مرسی ک بهم سرمیزنی خانومی واقا خوشحالم میکنی. البته الان دوباره کاراموزیم اخه پشت سرهم کاراموزی دارمبله متاسفانه اینجور مسایل زیادهمنم واقا متاسفم
زهرا
24 مرداد 93 19:28
مرسی مینا جون که بهم سر زدی لینکی
مینا
پاسخ
چقد سریع
زهرا
25 مرداد 93 11:24
سرعت عمل داشتی؟؟؟؟
مینا
پاسخ
بـــــــــــــــــــله
خاله سانی
26 مرداد 93 19:21
سلام مینا جون حسابی خسته نباشی و امیدوارم بقیه کار اموزیهاتو به خوبی و به دور از این مسایل حاشیه ای که واقعا هم اعصاب ادمو به هم میریزن پشت سر بذاری.منم واسم پیش اومده این مورد که اینجوری با قضاوت نا عادلانه کسی مواجه شدم و میدونم که چقدر حرص داره ولی اعصاب خودتو خورد نکن که اصلا ارزششو نداره منم خیلی ازین اتفاقی که واسه هموطنامون و دوست نی نی وبلاگیمون افتاد متاثر شدم.نمیدونم این بی توجهی ها و بی مسؤولیتیها کی میخواد تموم بشهروحشون شاد
مینا
پاسخ
سلام سانی جونم مرسی از این همه انرژی قشنگت اره امیدوارم با خوبی و خوشی تموم بشهو دیگه با این مسایل درگیر نشم واقا دردناک بود گلم قلب اتیش گرفتو خودخوری کردم ولی صدای این مردم ظلم کشیده هیچوقت بجایی نخواهد رسید. روحشون شاد
رضوان
26 مرداد 93 21:02
مینا جونممممممممممممممم خصوصی داری ...
مینا
پاسخ
دیدم عزیزم
مينا مامان اميرعلي
26 مرداد 93 21:36
عزيزم ميناجان واقعا حق با توئه و منم از اين حادثه خيلي ناراحت شدم... اتمام كاراموزيت رو بهت تبريك ميگم و اميدوارم موفق باشي دوست دارم اسم شمارو به ليست دوستام اضافه كنم خوشحال ميشم اگه به ما سري بزني و موافقتت رو اعلام كني
مینا
پاسخ
واقا دردناک بود گلم مرسی ازلطفت خانومی . باکمال میل. خوشحال میشم. شما هم با افتخار لینکی
مریم مامان آیدین
27 مرداد 93 1:53
سلام دوستم خبر سقوط هواپیما رو بارها خوندم و از دیدن وب دوستمون مهدیه مامان آوینا هم اشکم درومد....ولی....اینجا خیلی غم انگیزتر نوشتی و واقعا قلبم فشرده شد خدا به بازماندگانشون صبر بده... ایشالا که این دوره کراموزی هم با موفقیت پشت سر بزاری عزیزم
مینا
پاسخ
سلام عزیزم خیلی خوشحالم کردی ک بهم سرزدی واقا دردناک بود و من وقتی وب آوینای عزیزو دیدم تازه عمق فاجعه رو فهمیدمروحشون شاد و قرین ارامش باشن ایشالا گلم ممنون ازدعای قشنگت
مامان الهام
29 مرداد 93 2:27
مینا جون واقعا حادثه ی ناگواری بود فقط میتونم بگو روحشون شاد باشه خیلیییییییییییییییییی ناراحت شدم عزیزم به سلامتی عیبی نداره تو خودتو ناراحت نکن همه جا همه جور آدمی پیدا میشه انشاالله همیشه موفق باشی
مینا
پاسخ
اره عزیزم واقا دردناک بود بله گلم متاسفانه انگار توادارات ایران این مسایل طبیعیهوباید عادت کنم! مرسی ک بهم سرمیزنی
مهربوون
29 مرداد 93 12:34
عزیزم من تازه با وبلاگتووون آشنا شدم.... خوشحال میشم بخونمتووون
مینا
پاسخ
خوش اومدی عزیزم باعث افتخاره
فائزه مامانه سوگند
29 مرداد 93 17:58
سلام مینا عزیزم ممنونم به من سر زدی و جویای حالم بودی و سپاس از همدردیت گلم عزیزم رمز و برات خصوصی گذاشتم ولی یادم داده بودم بهت
مینا
پاسخ
سلام دوست عزیزم وظیفس خانومی توهم همیشه و در همه حال جویای حال من بودی واقا ازاتفاقی ک واست افتاده بود قلبم بدرد اومد گلم واقا متاسفم ن عزیزم این رمزتو نداشتم رمزای قبلیو داشتم