✿ یادداشت های مینا گونه ✿

خدایا خسته ام...

1393/2/21 12:55
نویسنده : مینا
1,699 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا خسته ام ... از این زندگی ... از این دنیای به ظاهر زیبا ...

از این مردم که به ظاهر صادق و با وفا ...

خسته ام ... از دوری ...از درد انتظار از این بیماری نا علاج خسته ام

از این همه دروغ و نیرنگ خسته ام ...

آری پروردگارم از این دنیا خسته ام از آدم هایش

از دروغ هایش از نیرنگ هایش خسته ام ...

پس کو صداقت و محبت چرا اندکی محبت در میان دل مردم نیست چرا قطره ای از

عشق در چشمان بنده هایت نیست همش دروغ پیدا است همش نیرنگ پیدا است ...

دیگر دست محبتی در میان مردم نیست

دیگر عشقی پاک و مقدس در میان مردم نیست سفره ی دل مردم همش دروغ

است ... به ظاهر پاک و صادقانه است ... ای خدایم ای معبودم خسته ام ... کو

زندگی پاک و مقدسانه ... کو دست عشق و محبت ... کو سفره ی وفا و

صداقت ...همه رفته اند و نیرنگ مانده است من خسته ام ...از این همه

بی وفایی ...از این همه درد انتظار ...از این همه حسرت ... از این همه اشک ... از این

همه ناله و فغان ... خسته ام ... آری ... خسته ام ... از دست خودم خسته ام از

دست این زندگی که برایم سیاه بختی آورده است خسته ام ...

از دست همه خسته ام...

از دست روزگار بی معرفت از دست  مردم بی معرفت ... ای خدایم دیگر از

زندگی سیرم ... از خودم سیرم ... از دنیا سیرم... ای خدایم گوش کن صدایم ...

من خسته ام...

خدایا کمکم کن خیلی وقته تنهام

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

♥مامان عطيه و بابا امير♥
4 اردیبهشت 93 21:45
تو داروخونه بودم یه اقایی اومد گفت کرم ضدسیمان دارین فروشنده باتمسخر ازش پرسید ایرانیش رو میخوای یا خارجیشو؟ مرده گفت از وقتی کارگر ساختمون شدم دستام زبر شده نمیتونم صورت دخترمو ناز کنم خارجیشو بده...
مینا
پاسخ
خیلی قشنگ بود
رضوان
4 اردیبهشت 93 21:54
سلااااااااااااااااااام ب خاله مینا ی عزیز مررررررسی ک اومدی وبم گلم ... با افتخار لینک میشی رمزمم خصوصیییییییییییییییی بات میذارمممممممم
مینا
پاسخ
سلام خانومی خوش اومدی تو ک بهم نگو خاله با افتخار لینک شدی گلم میسی منم واست رمز میذارم
الهام مامان سلنا
4 اردیبهشت 93 22:06
سلام مینا جون عزیزم اگه میشه منم رمز میخوام خیلی دوست دارم عکستو ببینم رمز رو خصوصی برات میذارم
مینا
پاسخ
چشم عزیزم
مامانی ساره
5 اردیبهشت 93 8:55
سلام دنیا جای خوبی نیست و خشتگی آوره اما خوبی ها هم توش زیاده
مینا
پاسخ
آه ه ه یک زندگی واسم سخت شده عزیزم ولی خوشیم زیاد دیدم
بابا و مامان
5 اردیبهشت 93 9:10
خصوصی گلم
مینا
پاسخ
دیدم عزیزم
مامانی شهرزاد
5 اردیبهشت 93 9:29
عزیز دلم چی شده که این پستو گذاشتی ؟؟؟؟ خدا نکنه خسته شده باشی واسه تو خیلی زوده هنووووووز
مینا
پاسخ
خیلی خستم شهرزاد حالم واقا بده ازهمه بریدم تنها دلخوشیم شده این وبلاگ. میرم دانشگاهو میام میشینم پشت سیستم اصا دوس ندارم از اتاقم بیرون برم
مامان بردیا شیطون
5 اردیبهشت 93 13:43
گاهی خدا می خواهد با دست تو دست دیگر بندگانش را بگیرد وقتی دستی را به یاری می گیری بدان که دست دیگرت در دست خداست
مینا
پاسخ
ممنون از احساسات قشنگت
مامان بردیا شیطون
5 اردیبهشت 93 13:44
ایشالا هیچ وقت دل شکسته و غمگین نباشی عزیزم
مینا
پاسخ
ممنون عزیزدلم همچنین شما
مامان بردیا شیطون
5 اردیبهشت 93 13:46
منم رمز میخواااااااااااااااااااااااام
مینا
پاسخ
چشم خانومی
الهام
5 اردیبهشت 93 17:35
سلام مینا جون باکس نظرات عکسای خودم واسم باز نشد لینجا برات پیام میزارم خیلی دوست داشتم ببینمت ماشاالله چه نازه دوست من
مینا
پاسخ
سلام عزیزدلم همون رمز پستو ک بزنی کامنتا بازمیشه ممنون از این همه تعریفای خوشگل خانومی
مامان مهلا
5 اردیبهشت 93 20:42
منم میخوام عکسای خاله دخترمو ببینم رمز میخوام میشه؟
مینا
پاسخ
چرا ک ن گلم خصوصی
مامانی فاطمه
6 اردیبهشت 93 9:02
آخ که آدم واقعا بعضی وقتا دلش میخواد ورقشو بده وبره من رمز ندارم
مینا
پاسخ
منم همین حسو دارم... خصوصی گلم
ترنم
7 اردیبهشت 93 8:47
آخی دخترمون خسته شده ایشالله همیشه سر حال باشی
مینا
پاسخ
خیلی خستم عزیزم امیدوارم هیچکس حس الان منو تجربه نکنه