✿ یادداشت های مینا گونه ✿

من دخترم...

1393/2/21 12:53
نویسنده : مینا
731 بازدید
اشتراک گذاری

من یک دختــــــرم...

نگاه به صدا و بدن ظریفم نکن!!

اگر بخواهم؛

تمام هویت مردانه ات را به اتش خواهم کشید




من یک دخترم:با احساسات دخترانه ... سختم نکنید!

من یک دخترم:مهربانم ... سنگم نکنید!

من یک دخترم:ساده ام ... پیچیده ام نکنید!

من یک دخترم:عشق واندیشه درجانم است...مسخره ام نکنید!



دخترانه گی هایم لطیفند،

با زبری مردانگی هایت خراششان نده!

دخترانه گی هایم نیاز به مردانگی هایت ندارند؛

برو مردانگی هایت را

با زنانگی های یکی دیگر بگذران...!




شِیـطاטּ نیـستَم
فِرشـته هـَم نیـستم

خُدا هَم نیستم

فـَقط دُختَـرم!

ازنـوعِ سـاده اش...

حـَـوا گونہ فـِکـر میـکُنم

فَقـط بـہ خاطـِرِ یـک ســیب

تـا کـُجا بایَـد تـاواטּ داد...؟



کاش شعور یک عده برسه

نر بودن یک جنسیت است

ومرد بودن یک هویت؛

زیادند دخترانی که نر نیستند

ولی خیلی مرد هستن ...!




زنــــــــهآ نمــک زنـבگی انــב ....


اگـــر نباشنـב مــــرבها می گنـבنــב


بــه ســلامتی هـر چی نمـــکه




בختــری نباش که به یه مــرב نیـــاز בاره
בختــری باش که مــرב به اوטּ نیــاز בاره
ایـטּ בو با هم خیلی متفاوتــــنـב ....

 

 

پسندها (1)

نظرات (19)

مامان دوقلوها
5 اردیبهشت 93 15:14
سلام دوست عزیز دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وبلاگ ما بیاین و دوقلوهامون رای و امتیاز5 رو بدین
مینا
پاسخ
چشم خانومی سرمیزنم
رضوان
5 اردیبهشت 93 16:22
مینا
پاسخ
مامان بردیا شیطون
5 اردیبهشت 93 17:06
خیلی زیبا بود
مینا
پاسخ
مامان مهلا
5 اردیبهشت 93 20:34
عزززززززززیززززززززززززززمقربون دخترونگی هات
مینا
پاسخ
وای عزیزم خیلی انرژی مثبت بهم میدیخدانکنه گله من
فدایی محیا
5 اردیبهشت 93 22:18
زیبا
مینا
پاسخ
ممنون عزیزم
مامانی ساره
6 اردیبهشت 93 8:51
خیلی قشنگ بود عزیزم راستی قالب جدید مبارک، خیلی قشنگه
مینا
پاسخ
منون دوست گلم چشات قشنگ میبینه خانومی
مامانی شهرزاد
6 اردیبهشت 93 8:53
عزيز دلم خيلي قشنگ بود ولي توش درد داشت. انگار از يه چيزي خيلي شاكي هستي
مینا
پاسخ
خیلییییییییییییی
مامانی فاطمه
6 اردیبهشت 93 9:00
بابا دمت گرم دختر خانم گل دوستت دارم
مینا
پاسخ
ممنون خانومی منم دوست دارم دوست گلم
مامان راضیه
6 اردیبهشت 93 13:39
سلام عزیزم از خوندنشون لذت بردم
مینا
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان جونم(سوگند من)
6 اردیبهشت 93 23:41
مینا جونم دلت گرفته از این زمونه نگران نباش می گذره ما ادمها عادت داریم به عادت کردنهای زمونه تو دختری با روح بزرگ کی ازارت داده که انقدر رنجیده خاطر شدی باش برای اونهای که دوست دارند و می دونند چقدر دوست داشتنی هستی
مینا
پاسخ
ممنون عزیزدلم خیلی آزرده ام قلبم شکسته وجودم پر درده موندم تو کار خدا ایشالا هیچکی حس الان منو نداشته باشه
ترنم
7 اردیبهشت 93 8:45
باریک اله دختر خوب
مینا
پاسخ
مامانی شهرزاد
7 اردیبهشت 93 10:36
خصوصي گلم
مینا
پاسخ
رضوان
7 اردیبهشت 93 18:21
مینا
پاسخ
مامان شازده پاشا
7 اردیبهشت 93 23:53
عزیزززم عالی بودخیلی خوشماومدولی یه مقداری گله داشت انگاردلتگرفتس
مینا
پاسخ
ممنون عزیزم نظر لطفته.آه ه ه ه...
سحر
8 اردیبهشت 93 13:54
خيــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلــــــــــي زيـــــــــبا بود
مینا
پاسخ
نظر لطفته عزیزم
مامان پارسا
8 اردیبهشت 93 14:40
سلام مینا جون من که شما رو خیلی وقته لینک کردم و بهتون سر میزنم و نظر میدم ولی شما... ولی با این حال شعراتون و حرفاتون خیلی حال داد و واقعا... میشه منم رمزتونو داشته باشم؟
مینا
پاسخ
عزیزم شما ک لینکی با اسم پارساجونم خوشتیپ خاله ممنون ازلطفت و اینکه بهم سرمیزنی حتما خانومی
مامان دوقلوها
8 اردیبهشت 93 14:56
خاله رمز میخوام عکساتو ببینم آخه
مینا
پاسخ
مامانه سوگند
8 اردیبهشت 93 23:42
سلام مینا جون خوبی؟سر حال شدی؟ دیگه نبینم غمتو عزیز دلم به من دیگه سر نمی زنیدلم برات تنگ شده عزیزم رمزت تغییر کرد؟ عمل نمی کنه
مینا
پاسخ
سلام دوست گلم بهترم، چقد خوبه ک بفکرمین ایشالا تو هم خوب باشی همیشه شرمنده گلم این چندوقت حال وب گردی نداشتم فقط نظر تایید میکردم میام پیشت
مامان عالمه
9 اردیبهشت 93 11:16
رمز ندارم