✿ یادداشت های مینا گونه ✿

داستان کوتاه

1393/4/4 13:50
نویسنده : مینا
877 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوبم که مطمئنم منو بخاطر غیبتای طولانیم میبخشنمحبتخسته

هنوز 3 تا امتحانم موندهگریهگریهگریهگریه

امروز بعد از یک امتحان طاقت فرسا اومدم، امتحانی که بادادن و تموم شدنش واقا یه بار بزرگ از شونه هام برداشته شدآرام با اینکه حسسسسسسسسسسابی خستم و دیشب فقط دوساعت خوابیدم ولی چون خیلی دلم واستون تنگ شده بود گفتم بیام و فوری وبمو اپ کنمخندونکچشمک

یه داستان جالب در ادامه مطلب واستون میذارم، چندوقتیه خوندمش و حسابی فکرمو به خودش مشغول کردهسوال امیدوارم خوشتون بیاد. ولی اگه امکانش هست واستون قبل خوندش همسرتونو صداکنین و باصدای بلند بخونینشراضیچشمک

تصویر دخترانه برای وبلاگ

تقدیم به همه گلای شمعدونی که بنظر من همشون زیباترین مخلوقای خدا هستن و دلاشون ازجنس بلور...


توی مبل فرو رفته بودم و به یکی از مجلات مُدی که زنم همیشه

می خرد نگاه می کردم. چه مانکن هائی، چقدر زیبا، چقدر شکیل و تمنا برانگیز.

زنم داشت به گلدان شمعدانی که همیشه گوشه اتاق است

ور می رفت و شاخه های اضافی را می گرفت و برگ های

خشک شده را جدا می کرد. از دیدن اندام گرد و قلنبه اش لبخندی گوشه لبم پیدا شد ،

از مقایسه او با دخترهای توی مجله خنده ام گرفته بود...

زنم آنچنان سریع برگشت و نگاهم کرد که فرصت نکردم

لبخندم را جمع و جور کنم. گلدان شمعدانی را برداشت و روبروی من ایستاد و گفت:

نگاه کن! این گل ها هیچ شکل رزهای تازه ای نیستند که دیروز خریده ام.

من عاشق عطر و بوی رز هستم. جوان، نورسته،

خوشبو و با طراوت. گل های شمعدانی هرگز به زیبائی و شادابی آنها نیستند،

اما می دانی تفاوتشان چیست؟ بعد،

بدون این که منتظر پاسخم باشد اشاره ای به خاک گلدان کرد و گفت:

اینجا! تفاوت اینجاست. در ریشه هائی که توی خاک اند.

رزها دو روزی به اتاق صفا می دهند و بعد پژمرده می شوند،

ولی این شمعدانی ها، ریشه در خاک دارند و به این زودی ها از بین نمی روند.

سعی می کنند همیشه صفابخش اتاقمان باشند.

چرخی زد و روی یک صندلی راحتی نشست و کتاب مورد علاقه اش را به دست گرفت.

کنارش رفتم و گونه اش را بوسیدم.

این لذت بخش ترین بوسه ای بود که بر گونه یک گل شمعدانی زدم.

قدر گل شمعدانی

های خودتون رو بدونید..قلب

پسندها (12)

نظرات (21)

خاله سانی
2 تیر 93 21:35
اونایی که همسر ندارن چیییییییییقشنگ بود و حقیقت عزیزم.کاشکی که همه قدر گلهای شمعدونیشونو بدونن
مینا
پاسخ
ای جونم خب منم ندارم چشات قشنگ میبینه عزیزم به امید روزی که همه قدر گلای خوشبوی زندگیشونو بدونن
مامان سجاد
2 تیر 93 22:42
سلام خاله کلی ذوق کردم آفرین خیلی عالی بود
مینا
پاسخ
سلام عزیزم نظر لطفته دوست مهربونم
مامان مهدیه
2 تیر 93 22:47
واقعا عجب داستانی بود من که خیلی خوشم اومد حتما برای شوهرم میخونمش
مینا
پاسخ
خوشحالم ک خوشت اومده دوست عزیزم. حتما بخون خانومی
مامان رها
2 تیر 93 22:56
خيلى قشنگ بود ممنونم مينا جون
مینا
پاسخ
چشات قشنگ دیده مهربونم
مامانی شهرزاد
3 تیر 93 9:24
عزززززززززززززززززززززززززيزم خيلي داستان قشنگ و زيبايي بود كاش واقعا بفهمن . راستي كي امتحانات تموم ميشه دلم واست خيلي تنگ شده ها
مینا
پاسخ
چشات قشنگ دیده نازنینم اخرین امتحانم نهم تیر شهرزادجونم، یعنی روز دوم ماه رمضون فکرشو بکن دل منم خیلی تنگ شده
ترنم
3 تیر 93 10:12
جالب بود حالا اگه کسی مثل اون مدلینگا مانکنی باشه چی؟ یعنی زود از بین میره؟
مینا
پاسخ
نظرلطفته عزیزدلمای جونم معلومه خیلی باربیی تو خانومی ایشالا همیشه سالم باشی دوست خوبم. پ تو هم گل رزی هم شمعدونی
ساخته ها نمدی
3 تیر 93 12:29
سلاااام وبتونه عالیه ما تو کار نمیدم عروس‌ک های نمدی ریسه اسم حلقه عروسک انگشتی..... بیاین وبمون ما قیمت فوق‌العاده زدیم ۴۰ درصد تخفیف خدافظ
زهره مامانی فاطمه
3 تیر 93 14:13
ای جانم چه خوشگل بود حالا بیاریم همسرامونو وبتو بخونن
مینا
پاسخ
چشات خوشگل میبینه دوست عزیزم حتما بخون واسشون
رضوان
3 تیر 93 19:47
عاااااااااااااااالللللللللللییییییییییییی بود گلم ... اجازه هست بنویسمش توی دفترم ؟؟؟
مینا
پاسخ
بله مهربونم با کمال میل شما صاحب اختیاری عزیزدلم
مادر هومان و هورمزد
4 تیر 93 1:04
مینا جون اول باید بگم ببخش که دیر به دیر میام پیشت چون منم ودوتااااااا......اوففففف،دیگه خودت از عکساشون باید بدونی چه وروجکاییند.دوم اینکه از مطلب تغییر نامت خیلی خندم گرفتآخه کی گفته هرکی خالست یعنی خیلی سن داره اینو راجع به مامان بزرگها شنیده بودیم،نه راجع به خاله ها من خودم حالا 30 سالمه ولی تو سن 18سالگی خاله شدم،ولی به خاطر دل مهربون وخواسته متین خودت من با کمال میل اسمتو عوض کردم گلم،سوم اینکه داستانت خیلی قشنگ بود و واقعا به دل همه خانمها نشست،مرسی از مطالب زیبات
مینا
پاسخ
همین ک با این همه مشغله بهم سرمیزنی کلی خوشحالم میکنه خانومی و میفهمم ک ب یادمی بله قبونشون بشم حسابی شیطوننو وروجک اره عزیزم میدونم ولی خب من این حسو دارم. خاله خودم یک ساله بوده ک خواهرم دنیا اومده و سه بوده ک من دنیا اومدم، یعنی یک سالگی خاله شده مرسی بابت تغییر نام بهم لطف داری چشات قشنگ دیده خوشحالم ک خوشت اومده گله من
مامان مهلا
4 تیر 93 1:13
خیلی داستان قشنگی بود ولی من که از اون مانکنا خوشتیپ ترم البته به نظر خودما
مینا
پاسخ
چشات قشنگ میبینه نازنینم من ک از همه مانکن ترم ن بابا شوخی کردم من یکم اضافه وزن دارم فک کنم ازعکسام فهمیده باشی
مامان آروین
4 تیر 93 1:48
سلام عزیزم ممنوووووووووون که پیشمون اومدید و نظر زیباتو برامون به یادگار ثبت کردید ببخش که دیر اومدم پیشت تو اولین فرصت می یام پستای قشنگتو می خونم با اجازه لینکت می کنم بازم ممنووووووووووون
مینا
پاسخ
سلام خانومی خوش اومدی خوشحالم ک از وبم خوشت اومده حتما تشریف بیار منتظر نظرای قشنگت هستم شما هم با افتخارلینک شدی دوست خوبم
ترنم
4 تیر 93 9:58
مرسی عزیزم
مینا
پاسخ
خواهش خانومی
سحر
4 تیر 93 11:30
خيلي زيـــــــــــــــــــــــــبا بود
مینا
پاسخ
چشات قشنگ میبینه عزیزدلم
مامان الهام
4 تیر 93 16:54
سلام مینا جونم عالی بود عزیزم ممنونم
مینا
پاسخ
سلام عزیزدلم نظر لطفته دوست خوبم
مامان سامیار کوچولو
5 تیر 93 12:44
سلام.وبلاگ خیلی خوشکلی داری و خیلی خوشحالم که منم مثل شما یه پرستارم . مرسی که به وبلاگم اومدی. در ضمن من عاشق شمعدونی های قرمزم .
مینا
پاسخ
سلام خانومی خوش اومدی چقد خوبه ک همکاریم منم عاشق شمعدونیم عزیزم
مامان جونم(سوگند من)
6 تیر 93 0:16
خسته نباشید گلم و خدا قوت رمز خصوصی
مینا
پاسخ
سلامت باشی خانومی. هنوز ی امتحان سختم مونده واسم دعاکن. مرسی
مامانی ساره
6 تیر 93 12:45
خیلی قشنگ بود عزیزم، ممنون
مینا
پاسخ
نظر لطفته عزیزم. من ممنونم از نگاه قشنگت
ساناز
7 تیر 93 0:51
وب بسيار زيبايي داري مينا جان خوشحال ميشم با گذاشتن لوگو وبم منو حمايت كني
مینا
پاسخ
نظر لطفته عزیزم
مامان راضی
9 تیر 93 10:40
خیلی جالب بود . کلی ذوقیدم . خخخخخخخخخخخخخخ
مینا
پاسخ
نظر لطفته خانومی چقد خوب
مامان آرين
9 تیر 93 14:47
سلام آبجي ميناي خودم، خوبي گلم؟ داستانت قشنگ بود مرسي عزيزم تا مي توني درس بخون فرصت بعد از امتحانا زياده عسل خانوم
مینا
پاسخ
سلام عزیزدلم میسی مهربونم تو خوبی؟ نگاهت قشنگه گله منننننننن دیگه تموووووووووووممممممممممممممم شددددددد