✿ یادداشت های مینا گونه ✿

عوض شدن اسم وبلاگم...

1393/3/30 22:13
نویسنده : مینا
943 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم

خواستم تو یه پست کوتاه علت عوض شدن اسم وبلاگمو بنویسم. من هنو خاله نشدم ولی ازقدیم خیلی بدم میومد دخترخالم که خیلی کوچیکتر ازمنه بهم بگه خاله مینا(احساس پیری میکنمخندونکسبز) و همیشه میگفتم اگه مینای خالی صدام کنی خیلی بیشتر خوشم میاد ولی نمیدونم چی شد که تواسم وبم نوشتم خاله مینا!!! حالا هم دیر نشده و اسم وبمو تغییردادم از شماهم میخوام تولینکاتون اسم وبمو تغییر بدین لطفامحبت میدونین حس بدی بهم دس میداد که یکی که میخواست واسه اولین بار بیاد تو وبم و مطالبمو بخونه باخوندن اسم خاله مینا فک کنه مدیر این وب ی خانوم پنجاه سالس و منو اونجوری تصورکنهقهر

مرسی از اینکه قراره اسممو تو لینکاتون تغییربدینراضیچشمکزیبا

پسندها (13)

نظرات (28)

مامان فسقلی
25 خرداد 93 0:17
سلام خوبی منم متولد سال ۱۳۷۲ هستم خوشحال میشم به منم سر بزنی اسمم پریساست
مینا
پاسخ
خوش اومدی خانومی. چ جالبچشم عزیزم حتما میام
مامانی شهرزاد
25 خرداد 93 9:04
باااااااااااااشه عزيزم
مینا
پاسخ
میسی دوست خوبم
ترنم
25 خرداد 93 9:26
تو جون بخواه تغییر لینک که چیزی نیست خاله مینا شوخی میکنم عزیزم باشه حتما مینا مهربون دوست داشتنی
مینا
پاسخ
عززززززیییییززززززززمممم مرسی گلم تو واقا لطف داری به من
✿ مینا ✿
25 خرداد 93 10:57
چشم عزیزم لینکت عوض شد یه سوال چند سالته ؟؟؟؟؟
مینا
پاسخ
توقسمت توضیحات وبلاگ زیرعکس نوشتم گلم. متولد سال 72ام یعنی بیست سالو شش ماهمه
✿ مینا ✿
25 خرداد 93 10:59
خوشبختم منم دهه هفتادیم 21/ 12 / 79
مینا
پاسخ
منم خوشبختم عزیزم
خاله سانی
25 خرداد 93 12:44
سلام خانم پرستار.خوشحال میشم به وبلاگ بنیتا هم سر بزنی.من دهه 70 نیستم ولی دهه هفتادیارو دوست دارمالبته فکر نکنی پیرماااا نه.24 سالمه
مینا
پاسخ
سلام عزیزم خوش اومدی چشم باکمال میل خدمت میرسم به به پ متولد 69ی و همسن خاله عزیزم ک من خیلی دوسش دارم
خاله سانی
25 خرداد 93 12:56
من لینکت کردم عزیزم
مینا
پاسخ
مرسی عزیزم شماهم با افتخار لینک شدی
مامان مهلا
25 خرداد 93 18:08
ای به چشششششششششششششششششم
مینا
پاسخ
مرررررررررررررررسسسسسسسسسسسسسسییییی
مامان مهلا
25 خرداد 93 18:15
حالا خودت بگو با چی لینکت کنم ؟ 1.یادداشت های مینا گونه 2.گونه های مینا ویادداشتها 3.گونه های مختلف یادداشتهای مینا 4.گونه های مختلف مینا
مینا
پاسخ
عززززززیییییزززززززمممممممم هرکدوم خودت دوس داری دوست خوش ذوقم
مامان مهلا
25 خرداد 93 18:19
راستی یه پیشنهاد : پس اسم نویسنده رو هم عوض کن چون نوشتی خاله مینا میگمااااااااااا
مینا
پاسخ
ممنون از نکته خوبی ک گفتی عزیزدلم حتما اصلاحش میکنم
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
25 خرداد 93 22:53
یعنی تا میخوای با یکی راجبه بدبختیات صحبت کنی و باهاش درد و دل کنی ، طرف مقابلت مطمئنا کاری میکنه که ثابت کنه از تو بدبخت تره ! تضمینی
مینا
پاسخ
رضوان
26 خرداد 93 10:57
واسه من ک همون مینا جون خودمی
مینا
پاسخ
میسی مهربونه من
مامانی ساره
26 خرداد 93 11:12
چه جالب!! باشه منم توی وبم اسمتو عوض کردم عزیزم
مینا
پاسخ
ممنون از لطفت گلم
مامان مهدیه
26 خرداد 93 14:10
باشه عزیزم حتما"
مینا
پاسخ
مرسی خانومی
مامان الهام
27 خرداد 93 16:44
مینا جون عزیز مایی شما جون بخواه بوسسسسسسسسسسسسسس
مینا
پاسخ
عزیزدلم مییییسسسسسسسییییییییی. خدانکنه خانومی
بابا و مامان
27 خرداد 93 17:05
من رفتم عوض کنم چشم اطاعت امر
مینا
پاسخ
میسی دوست خوبم. شما لطف داری به من
مامان رها
27 خرداد 93 23:58
آخ گفتى مينا منم اينقدررررررررررر بدم مياد كسى صدام كنه خاله آخه كجاى من پيره كه بخوان بهم بگن خاله !؟؟؟ نابود خيلى حس پيرى به آدم دست ميده
مینا
پاسخ
منم همین حسو دارم دقیقا منم ی اشتباهی کردم اسم وبمو این گذاشتم بنظرم باید ب سنای بالای 40 بگن خاله ن من
مامان زهرا
28 خرداد 93 9:46
سلام دوست عزیز من وبلاگ شما رو لینک کردم خوشحال میشم شما هم وب دخترمو لینک کنید.مرسی
مینا
پاسخ
خوش اومدی عزیزم با افتخار لینک شدی
مامان آتریسا
28 خرداد 93 10:17
چشم عزیزم
مینا
پاسخ
میسی دوست گلم
مامان آرين
28 خرداد 93 13:53
مينا گونه خيلي خشنگه! دوستت دارم عزيزم امتحانا خوب پيش مي ره گلي؟
مینا
پاسخ
میسی گلم نظر لطفته منم دوستت دارم نازنینم تا الان ک شکر خدا خوب بوده ایشالا بقیشم ب خوبی و خوشی تموم شه
گل نرگس19
29 خرداد 93 11:26
زندگی آرام است،مثل آرامش یک خواب بلند زندگی شیرین است،مثل شیرینی یک روز قشنگ زندگی رویایست،مثل رویای یک کودک ناز زندگی زیباست،مثل زیبایی یک غنچه ی ناز زندگی تک تک این ساعتهاست،زندگی چرخش این عقربه هاست زندگی راز دل مادر من،زندگی پینه ی دست پدر است زندگی مثل زمان در گذر است زندگی آب روانی است روان می‌گذرد.. آنچه تقدیر من و توست همان می‌گذرد.
مینا
پاسخ
بابا و مامان
31 خرداد 93 1:34
مینا
پاسخ
مامان هلیا
31 خرداد 93 10:50
سلام خانوم پرستار گل ، مینا جونم حتما عزیزم
مینا
پاسخ
سلام عزیزدلم مرررررررسسسسسسسسسیییییییییی
مامان عالمه
1 تیر 93 18:31
مگه هرکی خاله میشه پیره
مینا
پاسخ
ن عزیزم ولی خب من احساس پیری میکنم
مامانی فاطمه
2 تیر 93 7:02
من از اول به اسم مینا خانم لینکت کرده بودم عزیزم
مینا
پاسخ
مرررررسسسسیییییی عزیزدلم. وای شرمندتونم دستم خورد اون نظرتون درباره لباس نی نیا پاک شد ببشخید
فدایی محیا
2 تیر 93 10:47
چشم حتما
مینا
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان سجاد
2 تیر 93 11:01
سلام پس باید به من احترام بگذاری چون من متولد 70هستم این علامت مخصوص حاکم بزرگ میتیکامان لطفا احترام بگذاریدراستی بیا ببین اسمتو چی گذاشتم
مینا
پاسخ
شما رو سر من جاداری عزیزدلم شما هم سن خواهرجونیه بنده هستین. ماشالا تو این سن ی نی نی دسته گلم داری فک کنم توخونه موندم عمممممممممممه
مامانی آویسا
3 تیر 93 12:03
مینا جون من 5 سالم بود خاله شدم
مینا
پاسخ
اره عزیزم من این حسو دارم والا خواهرم باخاله کوچیکم تفاوت سنیشون یک ساله