✿ یادداشت های مینا گونه ✿

خدایا بخاطر داده هات و نداده هات شکر...

1393/2/9 21:05
نویسنده : مینا
515 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم...

به لطف شما دوستای گلم که اینقد دلداریم دادین امروز یکم بهترم، میدونین وقتی تکلیف آدم روشن میشه چه بد چه خوب آدم  یه آرامشی میگیره... به هرحال از کمکاتون ممنونم...

 

گوشیم زنگ میخوره


آهنگِ زنگ میگه "تویی"!!!


میدُوَم سمت گوشی


دیدنِ اسمت بعدِ این همه مدت روی صفحه گوشی مثلِ معجزه میمونه....


تا میام گوشی و بردارم و بگم :جانم عزیزِ دلم


همه لحظه های نبودنت مثلِ فیلم از جلو چشمم رد میشه


از همون روز اول که میومدم تو اتاقم در و میبستم/بالشم و میگرفتم جلو دهنمو اینقدر ضجه

 

میزدم تا از حال

 

برم ...


تا همه شبهایی که مثلِ دیوونه ها تا صبح تو اتاقم راه میرفتم و با خودم درد و دل میکردم ...


همه اون الکی عصبانی شدنام. ....بی حوصلگیام.....دلتنگ شدنام


همه نا امید شدنام و کفر گفتنام


همه با گریه التماس کردنام به خدا که فراموشت کنم و دلم یکم آروم بگیره...


همه تب و لرز کردنام....


همه قرصهای رنگارنگ آرامبخش....


همه و همه...
 


میبینی؟


من بی اندازه دوستت داشتم و تقاصِ این دوست داشتن هم "به اندازه" پس دادم...


دیگه بسه...


حتی فکرِ برگشتنِ اون روز های سیاه ......من و از پا درمیاره!


چه برسه به اینکه دوباره تکرار بشه...


پس


گوشی روخاموش میکنم


تو دلم میگم:خداحافظ.....برای همیشه


عزیزِ همیشگیِ دلم!



اشکام و پاک میکنم و با لبخندی تلخ


از اتاقم میرم بیرون.

--------------------------------------------------------------------

دارم گوگوش گوش میدم...

 

تو به این معصومی/تشنه لب آرومی

 

غرق عطر گلبرگ/تو چقدر خانمی

 

کودکان غمگین/بی بهانه شادی

 

از سکوتت پیداست/که پر از فریادی

 

همه هر روزاینجا/از گلات رد میشن

 

آدما ی خوبم/این روزا بد میشن

 

تو ی این دنیایی/که برات زندونه

 

جای تو اینجا نیست/جات توی گلدونه

 

غرورمو ببخش/حضورمو ببخش

 

منم یه عابرم/عبورمو ببخش

 

تویی که اشک تو/شبیه شبنمه

 

همیشه تو نگات/یه حس مبهمه

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

همین لحظه

 

همین ساعت

 

همین امشب

 

که تاریکی همه شهرو به خواب برده

 

یه سایه رو تن دیوار این کوچس

 

تویی و یه سبد گلای پژمرده

 

همه دنیا به چشم تو همین کوچس

 

هوای هر شبت یلدایی و سرده

 

کجاست اون ناجی افسانه ی دیروز

 

جوون مرد محل ما چه نامرده چه نامرررررررررددددددددده ه ه ه ه

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

غرورمو ببخش/حضورمو ببخش

 

منم یه عابرم/عبورمو ببخش

 

تویی که اشک تو/شبیه شبنمه

 

همیشه تو نگات/یه حس مبهمه

 

.

 

.

 

چه صبورانه تحمل میکنی

 

غفلت بی رحم ما رو دخترک

 

ما داریم کلاتو آتیش می زنیم

 

تو داری با التماس میگی کمک کمک...

 

پسندها (1)

نظرات (15)

الهام
9 اردیبهشت 93 22:44
مینا جون خصوصی داری
مینا
پاسخ
دیدم خانومی
milad
9 اردیبهشت 93 23:18
مینا
پاسخ
رضوان
9 اردیبهشت 93 23:27
خوشحالمممممم ک بهتری ... اهنگ وبتم خیلی دوس دارمممم
مینا
پاسخ
ممنون عزیزدلم خودمم خیلی دوسش دارم گلم ببخشید دیر تایید کردم شارژ اینترنتم تموم شده بود
مامانی شهرزاد
10 اردیبهشت 93 9:33
حالم گرفته شد با خوندن اين نوشته هات . ياد دوران جووني خودم افتادم . منم اين روزا رو تجربه كردم و داشتم
مینا
پاسخ
ببخشید ک باعث ناراحتیت شدم شهرزادجونم ایشالا ک دیگه هیچکس تجربش نکنه ببخشید دیر تایید کردم شارژ اینترنتم تموم شده بود
مامان مهدیه
10 اردیبهشت 93 13:42
خدا بد نده خاله چرا اینقدر دلت گرفته همه چیز درست میشه غصه نخور
مینا
پاسخ
الان بهترم عزیزم بلاخره زندگی هم خوشی داره هم ناخوشی ببخشید دیر تایید کردم شارژ اینترنتم تموم شده بود
مامان راضیه
10 اردیبهشت 93 15:04
هااااااااا این که گفتی یعنی چه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مینا
پاسخ
کجاش نامفهوم بود عزیزم؟ ببخشید دیر تایید کردم شارژ اینترنتم تموم شده بود
ترنم
10 اردیبهشت 93 15:26
امیدوارم حالت بهرت باشه
مینا
پاسخ
بهترم عزیزم شکر ببخشید دیر تایید کردم شارژ اینترنتم تموم شده بود
مادر فرشته ها
10 اردیبهشت 93 20:42
یه عالمه بوس واسه خاله مینا جون
مینا
پاسخ
ممنون عزیزدلم ببخشید دیر تایید کردم شارژ اینترنتم تموم شده بود
مامان مهدیه
10 اردیبهشت 93 22:27
خاله جون لطفا رمز بده عکسهاتو ببینم
مینا
پاسخ
مامان مهلا
11 اردیبهشت 93 0:45
خوشحالم که بهتریمنتظرتم سربزنی
مینا
پاسخ
ممنون عیزم چشم حتما ببخشید دیر تایید کردم شارژ اینترنتم تموم شده بود
مامانی ساره
11 اردیبهشت 93 17:38
خدا روشکر عزیزم انشاءالله که هر روزت بهتر از روز قبل باشی
مینا
پاسخ
مرسی خانومی ایشالا شماهم کنار خانوادتون خوش باشین
مامان آرشیدا
12 اردیبهشت 93 23:20
سلام عزیز دلم....خیلی خوش اومدی به وب ما...خوشحال میشمدوست عزیز....بیا خصوصی
مینا
پاسخ
سلام گله من خوش اومدی امیدوارم دوستای خوبی بشیم
مامان سودی
12 اردیبهشت 93 23:21
بردی منو به چند وقتای پیش....تمام این روزها رو من هم گذروندم...آهنگتم خیلی قشنگه عزیزم.حرف دل آدمو میزنه
مینا
پاسخ
ممنون از لطفت خانومی دلم کمی پره عزیزم ببخشید ک باعث ناراحتیت شدم
مامان آرشیدا
12 اردیبهشت 93 23:22
راستی وبتم خیلی قشنگه
مینا
پاسخ
چشات قشنگ میبینه عزیزدلم
فاطیما
13 اردیبهشت 93 14:37
سلام خاله مینا. اینجا چه خبره؟؟؟چرا اینقدر نا امید؟ چی شده؟ نگرانم کردی. اگه دوست داشتی رمز رو بده.
مینا
پاسخ
سلام عزیزم خوبی؟ یوسف جون خوبه؟ ی چندوقتیه بدجور بهم ریخته بودم الان یکم بهترم نگران نباش