✿ یادداشت های مینا گونه ✿

دلم گرفته...

1393/2/5 13:56
نویسنده : مینا
831 بازدید
اشتراک گذاری

گاهی دلــت نــمیخواهــد
دیــروز را به یاد بــیاوری
انگــیزه ای بــرای فــردا هـم نــداری . . .!!!
و حال هــم که
گاهی فــقــط دلــت میخواهــد
زانوهایــت را تــنگ در آغوش بــگیری
وگوشــه ای از گوشــه تــرین گوشه ای که می شــناسی
بـنـشینی و فـقـط نــگاه کـنی . . .!!!
گاهی دلگــیری
شایــد از خودت ....!!!

می خواهم برگردم به روزهای  کودکی …

آن روزها کـه :

پدر تنها قهرمان  بود…

عشــق ، تنها در آغوش مادر خلاصه می شد…

بالاترین نــقطـه ی  زمــین، شـانـه های پـدر بــود…

تنــها دردم ، زانوهای زخمی ام بود…

تنـها چیزی که میشکست ، اسباب بـازیهایم بـود

و معنای خداحافـظ ، تا فردا بود…

دلم بچگی میخواهد.....

من عاشق گوگوشم وقتی این پستو مینوشتم داشتم این ترانه رو گوش میکردم

عشق لالایی بارون تو شباست ، نم نم بارون پشت شیشه هاست ، لحظه شبنم و برگ گل یاس ، لحظه رهایی پرنده هاست ، لحظه عزیز با تو بودنه ، آخرین پناه موندن منه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان بردیا شیطون
5 اردیبهشت 93 17:07
چه جالب منم این خواننده رو خیلی دوست دارم
مینا
پاسخ
خب دوستا سلیقه هاشون یکیه
مامان مهلا
5 اردیبهشت 93 20:37
منم از این دلگیریها زیاد داشتم ودارم درکت می کنم .بیا بغلم.
مینا
پاسخ
آخی عزیزم ممنون از همدردیتمیسی
مامانی شهرزاد
6 اردیبهشت 93 8:51
راستشو به آبجيت بگو ببينم ... نكنه ؟؟؟؟؟برو خصوصي
مینا
پاسخ
ترنم
7 اردیبهشت 93 8:47
دختر خوب نبینم غمگینی
مینا
پاسخ
ایشالا رفع میشه گلم