✿ یادداشت های مینا گونه ✿

عکس تولد داداشای گلم

1393/1/30 13:45
نویسنده : مینا
1,433 بازدید
اشتراک گذاری

تو این پست میخوام عکس تولد داداشیا رو بذارم

معین متولد 11 مهر 80 هست

و مانی 6 بهمن 84

من این عکسارو تو آرشیو عکسای خانوادگیمون داشتم و حافظم یاری نمیکنه هرکدوم تولد چند سالگیشونه ولی عکس آخرین تولدشون که یادمه هم میذارم

آخرین تولد مانی جونم یعنی تولد 8سالگیش (کیکشو خودم درس کردما)

اونجاهم بابایی داره کادوی مانی که لباس هستو بهش میده

Liebe linienاینم آخرین تولد آقامعین یعنی تولد دوازده سالگی

Liebe linien

بقیه رو دیگه یادم نی تولد چند سالگیشونه به بزرگیه خودتون ببخشید

تولدهای معین

از تولدای قبلیه مانی عکس تکی ندارم یعنی همشون خانوادگیه

پسندها (3)

نظرات (13)

هانی
30 فروردین 93 18:13
خاله مینا جون ممنون که به وبم سر زدی خوشحالم کردی انشاالله خدا بهت یک نی نی سالم بده .راستی من دخمر نیستم پسملمبازم بیا پیشمون ما لینکت میکنیم
مینا
پاسخ
خوش اومدی خانومی ممنون گلم شما هم با افتخار لینک شدین آخی شرمنده گلم روی پسر گلتو ببوس
مامان اهورا(شهرزاد)
31 فروردین 93 10:57
مينا من عاشق بچگياي اين داداش كوچيكت شدم حيف دختر ندارم خيلي نازه ماشاله . خدا هردوشونو برات نگه داره عزيزم كلي كيف ميكننا آبجيشون اينجوري هواشونو داره و عكساشونو مي ذاره توي وبلاگ . چقدر چهره پدرت مهربونه خدا حفظش كنه . دوستت دارم عزيزم
مینا
پاسخ
چ عجب خانومی کلی منتظرت بودم عزیزم دلم کلی واست تنگ شده بوداااااااا وای چ جالب قیافش عین بچگیای منه پ منم حتما دوس داری اره عزیزم خیلی دوسشون دارم ممنون از این همه تعریف و انرژی های خوبوقشنگت منم دوست دارم دوست مهربونم
مامان راضیه
31 فروردین 93 18:31
مبااااااارکه
مینا
پاسخ
میسی خانومی
مامان بردیا شیطون
31 فروردین 93 19:30
مبارک باشه...................... خودتم هنرمندی ها...افرین عجب کیکی
مینا
پاسخ
ممنون گلم ن بابا عزیزم اینجوریام نی، هنو تازه کارم
مثل هیچکس
1 اردیبهشت 93 10:57
به به چه خواهر هنرمندی خدا ایشالا داداشای گلت رو وهمچنین پدر ومادر مهربونت رو برات حفظ کنه عزیزم .
مینا
پاسخ
ممنون عزیزدلم هنرمندی ازخودتونه ایشالا عزیزم خدا ایشالا پسرگلتونو هم واسه شما حفظ کنه
مامان یاسمن و محمد پارسا
1 اردیبهشت 93 12:20
مبارک باشه عزیزم ایشالاه سالهای سال سالم و سلامت باشند زیر سایه پدر و مادر مهربونشون
مینا
پاسخ
مرسی گلم ایشالا
مامان محیاآرام جانم
2 اردیبهشت 93 14:00
خیلی مبارکه عزیزم
مینا
پاسخ
ممنون گلم مبارک شما مامانای گل
آشپز17ــــُسآلهــ
2 اردیبهشت 93 21:42
الهییییییی الهی چ عکس های خوشملییی ان شاءلله صدساله شن خاله مبینا جون
مینا
پاسخ
ممنون عزیزم. ایشالا . بازم پیش ما بیا
ترنم
3 اردیبهشت 93 10:49
ایشالله هر سال تولد بگیرن تو هم عکس بزاری ما هم بزرگ شدنشو ببینیم
مینا
پاسخ
ممنون عزیزدلم ایشالا
مامانی ساره
5 اردیبهشت 93 9:01
انشاءالله که هر سال واسشون خانوادگی جشن تولد بگیرین ماشاءالله به این خواهر هنرمند که واسه تولد داداشی کیک خوشگل و خوشمزه درست کرده
مینا
پاسخ
ایشالا شماهم شاد باشین عزیزم نظر لطفته خانومی هنرمندی ازخودتونه گلم کار خاصی نکردم
مامان سولماز
5 اردیبهشت 93 16:50
سلام دوست عزیز خیلی ب سلیقه هستین ماشالا به این کیک درست کردن خدا حفظشون کنه برادراتونو
مینا
پاسخ
سلام خانومی خوش اومدی مرسی از تعریفای قشنگت بازم بهم سربزن
مامان نسترن
18 اردیبهشت 93 8:38
خاله مینای گل چه خوبه داداشی داری. من که فقط دوتا خواهر دارم. از وبلاگت خوشم اومد. عزیزم حتما لینکت م یکنم
مینا
پاسخ
خوش اومدی عزیزم ممنون
مامان سودابه
3 خرداد 93 11:57
مینا جون من عاشق اسم مینا هستم میدونی چرا چون مامان نوه هام که مثل دختر نداشته ام دوستش دارم اسمش میناست و من عاشقشم خیلیییییییییییییییییی اصلا به نظرم تمام مینا ها بهترینن راستی بابات چقدر شکل رضا فیاضی هنر پیشه است ها. تولد آقا داداشها هم مبارکککککککککککککککککککککک
مینا
پاسخ
ممنون عزیزدلم، وای ک چقد از حرفاتون من انرژی مثبت میگیرم. ایشالا خدا عروس گلتونو واستون حفظ کنه و سایش هزازسال بالای سر نوه هاتون باشه آره عزیزم همه میگن شبیه رضا فیاضی مرسییییییییییییییییییییی دوست خوبم