✿ یادداشت های مینا گونه ✿

تشکر ازدوستای خوبم

1393/1/9 23:46
نویسنده : مینا
503 بازدید
اشتراک گذاری

وااااااااااااااااااااااااییییییییییییییییییییییییییییی خیلی خیلی ممنون ازهمتون ک بهم سرزدینقلبقلبقلبقلب

روی ماه همگیتونو میبوسمماچماچماچماچماچ

ایشالا جبران کنم و با سرزدن به وب نی نی های خوشگلتون انجام وظیفه کنم

تموم عزیزایی ک واسم کامنت گذاشتن و آدرس وبشونم گذاشتن با افتخار لینک شدنچشمکچشمکچشمکچشمک

بازم حتما پیشم بیاین و با نظراتتون به بهترشدن وبم کمک کنینلبخندلبخندلبخند

 در ادامه واستون چندتا عکس دیزاین اتاق کودکونوجوان میذارم ک هم استفاده کنین و هم خشکوخالی نباشهخنده

 امیدوارم خوشتون بیاد

عکس1

عکس2

عکس3

عکس4

عکس5

عکس6

عکس7

عکس8

عکس9

عکس10

عکس11

عکس12

عکس13

عکس14

عکس15

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان جونم (سوگند من)
10 فروردین 93 0:04
سلام مینا جان سال نو مبارک ممنونم به وبم سر زدی شما با کمل افتخار لینک می شوید راستی خیلی خوب شروع کردی منتظر بقیه مطالبت هستم
مینا
پاسخ
ممنون عزیزم همچنین مبارک شما وظیفم بود فک کنم ادرسو اشتباه نوشتی گلم درستشو لطفا بذار تا لینک کنم ممنون ازلطفت حتما
مثل هیچکس
10 فروردین 93 1:26
ممنون از اینکه ما رو لین کردید امیدوارم دوستای خوبی باشیم اگه میشه وب محمد رو با اسم مثل هیچکس ثبت کنید بازم ممنون .
مینا
پاسخ
چشم حتما
زهره(مامان فاطمه)
10 فروردین 93 8:05
منم از شما متشکرم بابت مطالب خوبت عزیزم باافتخار تمام لینک شدی
مینا
پاسخ
ممنون عزیزم لطف دارین
سودابه
10 فروردین 93 9:46
عزیزم سلام من مادر بزرگ محمد متین و مانی هستم سال 89 این وب رو زدم و مطالب در مورد معرفی وب مال اون موقع است ان شاالله بعد از عید که سی دی وبلاگ رو گرفتم توضیحش رو هم درست میکنم که دیگه کسی به اشتباه نیفته اون موقع اسم وبم میشه خونه مادر بزرگه
مینا
پاسخ
ممنون ک گفتین واقا واسم سوال شده بود ایشالا خدا حفظشون کنه
سودابه
10 فروردین 93 9:48
راستی نشوندمت کنج صفحه وبم یعنی لینکیدمتان خووووووو تو هم شدی جز دخترهای وبلاگی من یعنی غمت غمم میشه و شادیت شادیم.همیشه و در هر زمان آماده پاسخگویی به روش زندگی درد دل وهر سوال دیگه ای هستم برات عزیزم
مینا
پاسخ
وای ممنون مامانی جون شما خیلی مهربون هستین حتما میام پیشتون
مامان راضی
10 فروردین 93 11:39
سلام مینا جون وبلاگی شدن مبارک سال نو هم مبارک با افتخار لینک شدی.
مینا
پاسخ
ممنون راضی جون همچنین مبارک شما شما هم لینک شدین
مامان هلیا
10 فروردین 93 11:56
سلام مینای عزیز مبارکه گلم ایشاا... یه روز مامان میشی و عکس نی نی خودتو واسه مون میذاری
مینا
پاسخ
مرسی عزیزم خوش اومدین وای نگو اخه من هنو ازدواج نکردم به این زودیا هم دم به تله نمیدم ولی ازلطفت خیلی خیلی ممنونم
سحر ♥
10 فروردین 93 12:44
عزيزم شماهم با افتخار لينك شدي
مینا
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان جونم (سوگند من)
10 فروردین 93 13:14
سلام عزیزم آدرس درسته نمیدونم چرا از تو وب شما نمی یاد
مینا
پاسخ
باورکن نمیاد عزیزم حالا من با همین ادرس لینک میکنم خودت امتحان کن
هانیــ✘ــ
10 فروردین 93 18:20
من عااااشق عکس 3 هستم 9 و 12 و 14 و 15 هم عالین.... خیلی وبتـــــــون عــــالیه
مینا
پاسخ
ممنون ازلطفتون عزیزم
مامان جونم (سوگند من)
10 فروردین 93 23:46
سلام مینا جون سفره هفسینت خیلی زیبا بود ادرس درست و برات میذارم میدونی اشتباه از کجا بود خودت حدس بزن حق با تو بود شرمنده به وب من بیا عکسهای سوگند و ببین رمز و خواستی برات می فرستم
مینا
پاسخ
نظر لطفته عزیزدلم. دشمنت گلم حتما میام. واسم رمز بفرست. لینک هم شدین