✿ یادداشت های مینا گونه ✿

نظرات (12)

فهیمه
8 فروردین 93 19:32
دوچرخه شونو تازه خریدن ...مبارک باشه
عاطفه مامان انیتا
9 فروردین 93 2:18
سلام خاله مینا جون..ممنون که به وبلاگ دخمل ما سرزدی..ایشالا ک خدا یه نی نی خشمل بهت بده..با افتخار لینکتون میکنم...ایشالا دوستای خوبی باشیم
مینا
پاسخ
ممنون گله من شما هم با افتخار لینک شدین حتما بازم میام
زهره(مامان فاطمه)
9 فروردین 93 9:36
مینا
پاسخ
ممنون ک سرزدین
مثل هیچکس
9 فروردین 93 9:45
خداجفتشون رو حفظ کنه .
مینا
پاسخ
ممنون ک تشریف اوردین
مامان نادیا و نلیا
9 فروردین 93 10:37
وبلاگ جدید مبارک باشه....خیلی خم مطالبت جالبه
مینا
پاسخ
ممنون عزیزم بازم تشریف بیارین
مامان نیلوفر
9 فروردین 93 10:50
سلام ممنون به وب من سر زدین چه گل پسرایی بهبه
مینا
پاسخ
ممنون عزیزم خوش اومدین. وظیفس. بازم بیاین
مامانی الینا
9 فروردین 93 11:55
سلام عزیزم خدا این داداشی هارو برات حفظ کنه
مینا
پاسخ
ممنون عزیزدلم همچنین کوچولوی شمارو
مامان شاهزاده محمدايليا
9 فروردین 93 12:15
سلام خاله لينك شدي تو هم بلينك
مینا
پاسخ
چشم گلم حتما و با افتخار درضمن خوش اومدین
مامان راضیه
9 فروردین 93 15:16
سلام.....انشالا نی نی خودت.ممنون به وبم سر سزده بودی........اگه دوست داشتی لینکم کن.....
مینا
پاسخ
من هنو ازدواج نکردم وظیفس شما هم خوش اومدین. با افتخار لینک شدین
مامان اهورا
9 فروردین 93 22:29
خدا داداشاتو برات نگه داره عزیززززززززززززززززززززم
هانیــ✘ــ
10 فروردین 93 18:21
ایشالا عکس شادی های بیشترتون رو بزاری خاله جون
مینا
پاسخ
ممنون عزیزم
ملیکا
12 فروردین 93 16:02
وبتان جالب بود خوشحال می شوم به وب من بیاید
مینا
پاسخ
نظر لطفته عزیزم حتما