✿ یادداشت های مینا گونه ✿

بنظرتون شبيهمه؟!!! + يه پيشنهاد ويژه!

1394/2/18 21:50
نویسنده : مینا
1,366 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تو يه وبلاگي ميچرخيدم كه تازگيا با اين وبلاگ آشناشدم و خيلي دوسش دارم و كلا زيروروي اين وبلاگو در اوردمخندونک البته خب كلا اين عادت منه كه وقتي از يه وب خوشم مياد و قلم نويسندش واسم جذابه سعي ميكنم تمام مطالبشو بخونم . خب اين همه پرحرفي كردم كه بگم يه پست اين وبلاگ خيلي واسم جالب بود اونم معرفي يه سايت واسه درست كردن شكل كارتوني از خودمونهزیبا البته تو وب اين دوستمون آدرس سايت برداشته شده بود ولي چون من خيلي واسم جالب بود تو گوگل سرچ كردم و دقيقا اون سايتو پيداكردم. (از نوع تصويرا فهميدم دقيقا همون سايتهچشمک) حالا من آدرس سايتو واستون ميذارم تا شماهم از خودتون عكس كارتوني بسازين.

http://www.7learn.com/open?u=http://www.faceyourmanga.com

ميخوام آدرس ايميلمم بذارم تا وقتي از خودتون عكس درس كردين واسم ميل كنين تا تو پستم بذارم (البته درصورت تمايل) تا ببينيم كارتونيتون چه شكليهمتنظر ايشالا كه همه دوستاي خوبم حوصله اين كارو داشته باشن. منتظر عكساي خوجل موجلتون هستممحبت

minaabedi.1990@yahoo.com

***اينم عكس من***

 

 

دوستاني كه منو ديدين بنظرتون شبيهم شده؟!!!

منتظر نظرات و عكساتون هستمبوس

بعدا نوشت : دوست عزيزم مريم جون بهم نرم افزار مومنت كم رو پيشنهاد داد كه اون هم نرم افزار خيلي خوبيه كه رو گوشي هاي اندرويد نصب ميشه و واسه كارتوني كردن عكس ها گزينه خيلي خوبيه. مومنت كم به اين صورته كه يه عكس از خودت انتخاب ميكني و لباس واسش ميذاري و در حالت ها و ژستاي مختلف عكستو كارتوني ميكني ولي تفاوتش با اين سايتي كه معرفي كردم اينه كه اين سايت آيتم هاي مختلف از اجزاي صورت و مو و لباس در اختيارت قرار ميده و مث پليساي چهره نگار از خودت يا ديگران تصوير ميسازي.

حالا من در ادامه مطلب يه عكس مومنت كمي هم از خودم ميذارم كه جالبه!

فقط اينو بدونين اين تصوير فقط اجزاي صورتش متعلق به منه ها!!!خندونک فك نكنين بدنش هم مال منهبی حوصله

 

پسندها (10)

نظرات (24)

الهام مامان سلنا
18 اردیبهشت 94 1:33
سلام مینا جونم ممنونم که به وب ما سر میزنی ببخشید چند وقته نتونستم به وب زیبات سر بزنم شرمنده گلم چه جالب حتما هم عکس کارتونی خودم و هم سلنا رو میدرستم ممنونمممم دوست دارمممم بوسسس
مینا
پاسخ
سلام الهام عزيزززززمممممممم خيلي دلم واست تنگ شده بود دوست مهربونم دشمنت گلم اين چ حرفيه حتما درست كن عزيزم خييييييلي جالبه
مامان بردیا شیطون
18 اردیبهشت 94 3:02
Salam azizam Sharmande Dir be Dir miam akhe internet nadaram
مینا
پاسخ
سلام دوست خوبم مرسي كه به يادم هستي عزيزم و اين خييييييلي واسم ارزشمنده
بابا و مامان
18 اردیبهشت 94 10:50
سلام عزیزم خیلی جالبه من فکر می کنم کمی شبیهتون هست
مینا
پاسخ
سلام دوست خوبم. نظر لطفتونه
مریم مامان آیدین
18 اردیبهشت 94 12:23
سلام مینای عزیــــــــــــــزم خوبی دوستم مینا جونم من تو گوشیم یه برنامه دارم به اسم مومنت کم(moment cam) با گوشیت خیییلی راحت میتونی از بازار یا گوگل پلی دانلودش کنی خییییییییییییلی متنوع میتونی عکس رو کارتونی کنی....حتی به صورت خانوادگی اگه تونستم عکس خودمون رو برات میفرستم راستی این عکس یه کمی شبیهت هست...ولی نه خیلی به نظر من....البته شاید چون دوست من خییییییلی خوشگله
مینا
پاسخ
سلام مريم جووووووووننننمممم قربونت عزيزم منم مومنت كم دارم گلم اتفاقا خوب شد يادم انداختي تا عكس مومنت كميم هم بذارم ولي خب ميدوني فرق اين دوتا چيه؟؟؟؟ توي مومنت كم با توجه به عكسي كه انتخاب ميكني چهره رو كارتوني ميكني ولي اين سايت بهت آيتم هاي مختلف از اجزاي صورت و مو ميده و خودت بايد مث پليسا (كه تصوير آقا دزده رو ميسازن) چهره نگاري كني مرسي از هم فكريت دوست مهربونم. اگه عكستونو بفرستي خييييييلي خوشحال ميشم اي جووووووووونم مرسي عزيزدلم خيييييييييلي تو بهم لطف داري
✿ مینا ✿
18 اردیبهشت 94 14:30
من رفتم توش اما نشد درس کنم اصن جاشو پیدا نکردم ):
مینا
پاسخ
آخه چراااااا
✿ مینا ✿
18 اردیبهشت 94 14:31
گرفتم خودمون باید بسازیم (:
مینا
پاسخ
خوبه عزيزم
مینا مامان نازنین زهرا جون
18 اردیبهشت 94 23:43
سلام مینا جون خوبی وبت عالی بود بیشتر ازهمه از این خوشم اومد که هم نامیم.خوشحال میشم وقت به منم سر بزنی.
مینا
پاسخ
سلام ميناجون خوبم نظر لطفته عزيزم. ميگم حس جالبيه آدم دوست همنام داشته باشه. اتفاقا من يه دوست خيلي صميمي داشتم كه هم نام بوديم. حتما ميام عزيزم
مامان مهدیه
19 اردیبهشت 94 11:34
سلام عزیزم .وااای چقد جالبه.... اره عزیزم یه خورده شبیهتون هست
مینا
پاسخ
سلام عزيزم مرسي كه بهم سرزدي. دوس داشتي عكس كارتوني خودت يا نازيتاجونمو بساز
✿ مینا ✿
19 اردیبهشت 94 14:09
میشه اردس این یکی رو هم بدین؟ (-:
مینا
پاسخ
عزيزم اين برنامه واسه گوشي يا تبلتاييه كه سيستم عاملشون اندرويد. اسم نرم افزارو تو گوگل سرچ كن يا از نرم افزار بازار دنلودش كن
مینا مامان نازنین زهرا جون
19 اردیبهشت 94 22:22
مرسی خانمم که سرزدید.خوشحال میشم از دوستی با شما.
مینا
پاسخ
قربونت دوست جونم با افتخار لينكتون كردم عزيزم
مامان مینا و باباسعید
19 اردیبهشت 94 23:17
دوست جونی من شماهم با افتخار لینک شدید.
مینا
پاسخ
قربونت بشم مرسي عزيزم
مهربوون(محیا)
20 اردیبهشت 94 10:15
سلام مینا جووون ... به نظر من کمی شبیههه.... آره moment cam هم هست اما من زیاد خوشم نمیاد ازش ... نمیدونم چراااا😂😂 این سایت هم جالبه ..سر فرصت. تونستم یه سری بهش میزنم
مینا
پاسخ
سلام عزيزم... اره بنظر خودمم يكم شبيهه. مومنت كم هم جذابيت خودشو داره... اره خانومي سايتش خيلي جالبه. يجور چهره نگاري كارتونيه
مامان فرح
21 اردیبهشت 94 23:27
سلام عزیرم،حتی کارتونیت هم خیلی خوشکله،اما من متاسفانه عکس شمارو ندیدم که بتونم نظر بدم که کارتونیتون شکلتون هست یا نه،ببخشید
مینا
پاسخ
قربونت بشم عزيزم خيلي بهم لطف داري
مامان آتریسا
22 اردیبهشت 94 8:19
باحال بود.حتماامتحان میکنم
مینا
پاسخ
فدات عزيزم. حتما از اتريساي نازم عكس كارتوني درس كن
ترنم
22 اردیبهشت 94 9:31
عکسات خیلی قشنگن کاملا شبیه خودته
مینا
پاسخ
قربونت عزيزم
زهره مامانی فاطمه
22 اردیبهشت 94 11:37
سلام میناجونم خودت خیلی خوشگلتری عزیزدلم
مینا
پاسخ
سلام عزيزم قربونت بشم دوست خوبم خييييلي لطف داري
مامان فرح
24 اردیبهشت 94 15:58
مینا جونم توی خصوصی چیزی برام نذاشتی عزیزم،اگه ممکنه توی نینی گپ یه بار دیگه بهم درخواست بده چون اسمت تو لیست حذف شده گلم
مینا
پاسخ
چشم عزیزم دوباره واست میذارم
مامان زهرا
26 اردیبهشت 94 22:46
سلام مینا جان وبلاگت مثل همیشه پرباره.آفرین👏👏👏👏
مینا
پاسخ
قربونت عزيزم نظر لطفته
مــــن
27 اردیبهشت 94 14:35
میشه عکست رو ببینم؟؟
مامان فرح
5 خرداد 94 8:49
سلام مینا جونم مهسا توی جشنواره عکس نینی وبلاگ شرکت کرده لطفا برای رای دادن بهش عدد 95رو با نوشتن عددفارسی به 1000891010اس ام اس کنید منتظر رای شما هستم،با خر چندتا سیم کارت که دارید لطفا بهش رای بدید عزیزم
مینا
پاسخ
سلام فرح جونم چشم
مامانی ساره
13 خرداد 94 11:28
سلام عزیزم چه جالب به نظر من آره شباهت به عکس خودت رو داره منم حتما سر میزنم و عکس کارتونی خودم و ساره رو برات میفرستم
مینا
پاسخ
سلام عزیزم سایت جالبیه وقت کردی عکستونو بساز و دوس داشتی واسم بفرست خوشحال میشم دوست خوبم
مامان آرين
17 خرداد 94 8:08
سلام عزيزم، خوبي خانومي؟ مرسي كه به وب آرين سر زدي گلم، دلم واست تنگ شده بود يه مدت سرم شلوغ بود نيومدم سراغت به بزرگي خودت ببخش عزيزم
مینا
پاسخ
مرسی عزیزدلم مرسی از شما ک با وجود مشغله بهم سرزدی خیلی خیلی خوشحالم کردی. منم خیلی دلم واسه شما و گل پسر نازت تنگ شده بود
مامان آرين
17 خرداد 94 8:09
به نظر من شبيهته عزيزم
مینا
پاسخ
خوشحالم ک پیشم اومدی عزیزم
مــــن
27 خرداد 94 21:11
میشه عکست رو بزاری واسم؟؟؟
مینا
پاسخ
ن متاسفانه