✿ یادداشت های مینا گونه ✿

تبريك به مناسبتي بي مناسبت!!!

1393/12/22 21:29
نویسنده : مینا
828 بازدید
اشتراک گذاری

پس از چندروز زندگي بدون اينترنت بلاخره تونستم پست بذارم حسابي بدهكار خودم شدم بخاطر اين تاخير! بي مناسبتم بخاطر تاخيرش بود!

دلم ميخواد دست همه اون پرستار مهربوناي باسوادو ببوسم و يه خداقوت جانانه بهشون بگم و افتخاركنم كه گاهي حتي از يك پزشك پر ادعا بيشتر بدرد يه مريض دردمند ميخورن...

روز پرستار يه جشن خوب و شاد توهتل عتيق شهركوچيكم قوچان، واسه پرسنل زحمتكش بيمارستان شهرم برگزار شد. و يه حسرت خيلي بزرگ كه كاش منم ميتونستم شركت كنم و نميشد! آخه مال پرسنل بود! حالا بماند هركي يه هفت پشت غريبه توخانوادش پرسنل بيمارستان داشت رفته بود! جالبه كه بين دوستام فقط منم كه شامل بند "پ" نميشم و هميشه با تلاش خودم نمره گرفتم و كارامو انجام دادم و چقد حرص و خون دل خوردم كه بخاطر نداشتن يه پارتي هميشه و هميشه درحقم اجهاف شده. به جرات ميتونم بگم من يه نمونه بارز قرباني روابط و ضوابطم. شايد فك كنين اغراق ميكنم ولي اگه جاي من بودين شايد درك ميكردين چقد سخته يه لنگ پا توبخشا وايستي بخاطر وظيفه شناسي و مربي هم تاييد كنه تو ازهمه بهتربودي ولي بعد از اينكه نمرات اومد بفهمي با يك تماس تلفني با آدمايي كه به هيچ عنوان هم ترازت نيستن تو يه رده قرار گرفتي! آخ ميسوزي...!!! ولي اشكال نداره من كه ته دلم بخاطر حس خوبم راضيم اونا هم خودشون ميدونن و خداي خودشون. حالا الان كه خوبه و بحث يه جشن و يكي دونمره بالا پايين شدنه! بعد از تموم شدن درسم وقتي بايد طرحمو بگذرونم شروع درموندگيم از نبود بند "پ" است! چرا كه اگه مجرد باشي ميندازنت يه جايي كوچيكتر از قوچان! شانس بيارم كه عروس شم و محل زندگي  همسر بندازنم پس شديدا محتاج دعاي خيرتونمخندونک جالبه كه اينجا باز اگه كسي پارتي داشته باشه صددرصد قوچان ميفته و حتي ميتونه بخششم انتخاب كنه! از دل پردرد من چيزي غير آه و فغان بيرون نمياد متاسفانه!

 

18.jpg

 

پرستار که باشی شاید کسی نداند که تو چقدر خندیدی با خنده های بیمارت و چقدر اشک ریختی با اشک هایش
شاید کسی نداند که چه شب ها از فرط خواب و خستگی تلو تلو خوردی در راهرو های بیمارستان و چقدر چرت زدی رو میز ایستگاه پرستاری ، پرستار که باشی شاید خیلی ها خیلی چیزها را ندانند!
اما تو میدانی که باید به لباس سفید مقدست عشق بورزی و دوستش داشته باشی...

روز پرستارو با كمي تاخير به جامعه پرستاران تبريك ميگمبوس

پسندها (12)

نظرات (18)

مامان آتریسا
11 اسفند 93 9:25
سلام میناجون .خوبی؟منم روزپرستاروبه تونمونه پرستارخوب ودلسوز باتاخیر تبریک میگم .برات آرزوی خوشبختی وسعادت رو درتمامی مراحل زندگیت خواهانم .زیادغصه نخور,نگران نباش .عقیده داشته باش به اینکه خداهمیشه همه ی درهاشو روبه بنده هاش نمی بنده .هرچی خیر وصلاحش باشه همون میشه..............
مینا
پاسخ
سلام نفيسه جونم. شكر. شماهم ايشالا خوب باشين دوستم قربون محبتت دوست گلم ايشالا بتونم ي روزي جبران كنم. اره عزيزم قطعا همينطوره
مریم مامان آیدین
11 اسفند 93 13:09
سلام مینای عزیزم روز پرستار رو بهت تبریک میگم عزیزم که اگه کسی لایق تبریک باشه خودتی که با همت خودت نمره میگیری نه تماس تلفنی دوستم خیلی خوی میفهمم احساست رو از این پارتی بازی ها و اجهاف ها....ولی خودت هم میدونی اون نمرات هیییچ ارزشی ندارن و مال تو حتی نمره پایینش هم با ارزشه...بماند که همیشه نمراتت هم طلایی بوده برات دعا میکنم کسی که لایقته همسرت باشه و جایی بیفتی که باز لایقت باشن عزیزم
مینا
پاسخ
سلام مريم جونم مررررررررررررررسييييييييييييي دوست مهربونم. خداروشكر ميكنم كه دوستاي خوبي مث شما دارمو وقتي كامنتاتونو ميخونم تودلم پرشادي ميشه و ديگه به اين فك نميكنم چقد درحق زحماتم اجهاف شده... خيلي بهم لطف داري عزيزدلم باخوندن پياماي پرمهرت دلم لبريز ازحساي خوب ميشه و زبونم ازگفتن تشكري درخور محبتت قاصره فقط ميتونم بگم مرسي و دوستت دارم دوستم
مامانی شهرزاد
12 اسفند 93 13:06
عززززززززززیز دلم . تو هم ی پرستاری اونم از نوع عاااااااااااالی و با وجدانش . پس روز تو هم مبارک باشه. پرستاری واقعا مقدسه و من از همینجا بهت خدا قوت میگم . خیلی نگران بند پ نباش . خداوند پارتیت باشه گلم . تمام مملکت ما داره روی این بند می چرخه. خوشحال باش که مستثنایی و با نیروی خودت به جایگاهت رسیدی. این شیرینش خیلیییییییییییییییییییییییییییییی بیشتره . موفقیتت رو از خدای بزرگ خواهانم . می بوسمت
مینا
پاسخ
عززززززيييييييززززززززززززمممممممممم اگه همه مث تو راجبم فك كنن اينقد انرژي ميگيرم كه هيچوقت ديگه به نداشتن پارتي فك نميكنم و غصه نميخورم و كارمو به بهترين شكل انجام ميدمهيچي واسه من قشنگتر از يه خداقوت جانانه و از ته دل ني حتي ميليونها پولنميدونم چجوري جواب اين همه انرژي خوبتو بدم فقط ميتونم بگم ممنونم عزيزم و دوستت دارم
ترنم
12 اسفند 93 13:27
با عرض پوزش بابت تاخیرم روزت مبارک البته یکی طلبت چون همون روز روز مهندس بود و به من تبریک نگفتی خخخ شوخی میکنم روزت مبارک عزیزم آخ از بند پ نگو که تو شهرهای کوچیک بیشتر از بقیه شهرها دلمون رو سوزونده و شهرمنم یه شهر کوچیک مثل قوچانه ایشاله هر جا دوس داری بیافتی عزیزم و موفق باشی
مینا
پاسخ
قربونت عزيزدلم شرمندتم خانومي ولي خب من نميدونستم شما مهندسينلبته اين شد عذر بدتر از گناه ببخشيد با يه عالمه تاخير روزت مبارك دوست جونم واقا همينجوريه عزيزم و بدتر اينكه هيچكاريم ازدستمون برنمياد اميدوارم توهم موفق باشي خانومي
مينا مامان اميرعلي
20 اسفند 93 14:01
روز پرستار بر دوست بي وفاي وبلاگيم مبارك
مینا
پاسخ
مرسي عزيزم شرمندم واقا. ايام عيد سرم خلوته جبران ميكنم
طراح نو
22 اسفند 93 22:15
باعرض سلام وتبریک به خاطر وبلاگ قشگتون اگه میخواد تکونی کنید با ما سربزنید تخفیف ویژه برای نی نی وبلاگی ها فقط تا عید طراحی قالب.تقوبم..صحفه ورودی.اسلایدشو عکس برای وبلاگ شما فقط با 10هزارتومان تخفیف ویژه تا عید. فرصت رو از دست ندهید
مینا
پاسخ
مامان هدیه
23 اسفند 93 11:08
فروغی چه زیبا می گفت : اگر یاد کسی هستیم این هنر اوست نه هنر ما.....! چقدر زیباست کسی را دوست بداریم نه برای نیاز نه از روی اجبار ونه از روی تنهایی فقط برای اینکه ارزشش را دارد خوشبختی برسه ستون استوار است فراموش کردن تلخی های دیروز امیدواری به فرصت های فردا نه بهار با هیچ اردیبهشتی نه تابستان با هیچ شهریوری ونه پاییز با هیچ مهری به اندازه ی زمستان به مذاقمان خوش نمی آید چون زمستان اسفندی دارد که تمام بدی های یک سال را با خانه تکانی دوووووووووود می کند واپسین ساعتهای ماه آخر سال برروزتان خوش سال نو مبارک
مینا
پاسخ
مرسي هديه عزيزم سال خوبي واست ارزوميكنم
زهره مامانی فاطمه
23 اسفند 93 11:31
سلام بر میناجان بی وفااااااااااااا دلمون برات حسابی تنگیده بود عزیزم ببخشید که منم بخاطر شرایط دخترم زیاد نتونستم بیام پیشت روزت باکلی تاخیر مبارک عزیز دلم
مینا
پاسخ
سلام عزيزمممممممممممم اينجوري نگو خجالت ميشكم دله منم عزيزدلم شرمنده حسابي درگير درسو دانشگاه بودم كاملا درك ميكنم گلم اميدوارم الان فاطمه نازم حالش خوبه خوب باشه مررررررررررررررسي دوستم. قربون محبتت
مامان مهدیه
23 اسفند 93 14:50
سلام سال نو رو پیشاپیش بهت تبریگ میگم ایشالله سالی پر از شادی و خوشی و موفقیت داشته باشی
مینا
پاسخ
سلام عزيزم منم سال نو رو پيشاپيش تبريك ميگم اميدوارم سال خوبي پيش رو داشته باشين
مامانی ساره
24 اسفند 93 12:18
سلام عزیزم شرمنده اینقدر دیر اومدم اما ببخشید دیگه خیلی سرم شلوغ بوده این چند وقته روز پرستار رو بهت تبریک میگم با تاخیر زیاد واقعا که لایقشی
مینا
پاسخ
سلام دوست خوبم مرسي كه به يادم بودي عزيزم كاملا درك ميكنم دم روزاي عيد همه حسابي سرشون شلوغه گلم شما خييييييييييييلي بهم لطف داري بازم ممنون
بابا و مامان
25 اسفند 93 7:18
سلام عزیزم با عرض شرمندگی از تاخییر طولانی منم روز پرستار و بهتون تبریک می گم و همینطور پیشاپیش سال نو را ارزو می کنم سالی پر از شادی و موفقیت پیش رو داشته باشید عزیزم ارزو می کنم شاهزاده زیبا با اسب سفیدش به زودی بیاد و ببرتت به قصر خوشبختی عزیز دلم قصه هم نخور پارتیت خدا باشه این چیزهای ظاهری و زودگذر را اصلا اهمیت نده واگذار کن به خود خدا امیدوارم روزی برسه که ادما وقتی فکر پارتی را می کنند یاد خدا و وجدان کاری خودشون بیفتند
مینا
پاسخ
سلام عزيزدلم خيلي خوشحالم شدم كه بهم سرزدي. قربون محبتت دوستم. مرسي كه بفكرم بودي واااااااااي مرسي از اين ارزوي قشنگت مرررررررســــــــــييييييييي نه گلم تقريبا به همين نتيجه رسيدم و واگذارشون ميكنم به خدا و ديگه غصه نميخورم. اميدوارم
مامانی شهرزاد
25 اسفند 93 13:22
مینای عزیزم پیشاپیش سال نورو بهت تبریک میگم عزیز دلم . سالی پر از شادی و سلامتی برات آروز میکنم . امیدوارم به تمام خواسته هات برسی می بوسمت .
مینا
پاسخ
اي جونم ممنون شهرزادمهربونم. قربون محبتت دوست خوبم. ايشالا سالي پر از اتفاقاي خووووووووووب پيش روت باشه.
مينا مامان اميرعلي
25 اسفند 93 14:19
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤نـــــرم نرمــــــــکــــ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ میرســـــد ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤اینــــــــــک¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ بهــــــــــار ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ بهـــــاران مبـــــــــارکــــ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤ سال نو مبارك
مینا
پاسخ
مامان الهام
25 اسفند 93 15:40
سوختن غمهایتان را در آخرین 4شنبه سال آرزو دارم پیشاپیش چهارشنبه سوری مبارک
مینا
پاسخ
ممنون عزيزدلم 4شنبه سوري قشنگيو واست آرزو ميكنم
مامان الهام
25 اسفند 93 15:41
سلام مینای مهربونم روز پرستار رو با تاخیر به تو پرستار نمونه تبریک میگم انشاالله همیشه موفق باشی گلممممممممم
مینا
پاسخ
سلام الهام جونمممممممممم ممنون كه بفكرم بودي دوست مهربونم. قربون محبتت، شما خيلي بمن لطف داري همچنين
رضوان
26 اسفند 93 18:22
کامنت من کووووووووووووو
مینا
پاسخ
كامنتت ثبت نشده كه عزيزدلم
مامان آنیسا
27 اسفند 93 8:20
عزیزم پیشاپیش سال نو مبارک ایشالا سال خوبی داشته باشی پر از خنده و شادی و سلامتی
مینا
پاسخ
ممنون عزيزم اميدوارم سال خوب و پر از اتفاقاي خوب پيش رو داشته باشين بازم حتما بهم سربزنين
مامان آرینا
27 اسفند 93 9:31
اول با کلی تاخیر روزتون مبارک. از خوندن نوشته های شما خیلی لذت بردم. موفق باشید
مینا
پاسخ
مرسي عزيزم. خوشحال شدم كه بهم سرزدين بازم تشريف بيارين