✿ یادداشت های مینا گونه ✿

دل دنيارو خون كردي كه اينجوري تو رفتي... و چند پ.ن

1393/8/26 13:22
نویسنده : مینا
1,496 بازدید
اشتراک گذاری

نميدونم چجوري حرف دلمو به زبون بيارم فقط ميتونم بگم خيلي زود بود...

ميدونم خيلي زجر كشيدي ولي خب چيكاركنم با اين دل كه اين حرفا سرش نميشه.

از ديروز صبح كه اين خبرو شنيدم حال خوبي ندارم باورم نميشه كه فردا واسه هميشه بايد باهات خداحافظي كنيم.

آروم بخواب مرتضي عزيزم. تو كاري كردي با دلامون كه صدات جاودانه توذهنمون و پلي ليست گوشيامون باقي ميمونه.

جووناي ايران يكبار ديگه اسطورشونو ازدست دادن. تســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــليت

 

 

مرتضي فردا شلوغ ترين كنسرتته...

كنسرت سكوت...

كنسرتي كه تو نميخوني... مردم واست ميخونن و تو فقط ميشنوي... همه ميان... همه اونايي كه حتي يكبار حاضرنشدن تو اجراهات بيان، چه اونايي كه ادعا كردن نميشناسنت و حتي يه بار صداتو نشنيدن چه اونايي كه بي ريا و بي ادعا دوستت داشتن... و كلي هم مهمان ويژه داره كنسرتت... حتي اون كسايي كه ميگفتن بيماريت ساده است و تو بزرگش كردي... استيجت هم رو دستاي مردمه... مردمي كه خيلي وقته داشتن مقدماتشو واست اماده ميكردن و تبليغاتشو شروع كرده بودن و برات سنگ تموم ميذارن... مارو ببخش عزيزم

روحت شاد

جا داره اينجا يه چند موردو اضافه كنم كه از ياداوري دوستاي گلم واقا ممنونم

پ.ن: واقا نميدونم چي بگم به آدمايي كه ازديدن زجركشيدن يه انسان ككشونم نميگزه و حتي باعث تفريحشونم هست. حالم از اون نميدونم پرستار يا هركس ديگه اي كه از لحظات آخر و زجركشيدن مرتضي عزيز فيلمو عكس گرفته بهم ميخوره. نميدونم واقا اين آدم يا آدم ها اصلا با واژه وجدان آشنايي دارن يا نه. يه لحظه با خودتون فكر كردين وقتي مادر يا پدر مرتضي اين فيلمارو ميبينن چه حالي ميشن؟ واستون متاسفم و اگه پرستار هم هستين خيــــــــــــــــــــلي بيشتر متاسفم چون كه اولين اصل اين شغل مقدس يعني رازداري بيمارتونو زير پا گذاشتين.

پ.ن: شب جمعه باپخش اين پيام درفضاي مجازي كه ويژه برنامه اي واسه مرتضي توسط احسان عليخاني ترتيب داده شده خوشحال شدم و ذوق كردم كه چه عجب بلاخره به يه هنرمند اندازه لياقتش بها داده شده ولي با پخش برنامه سينماگلخانه و حرف زدن ده ديقه اي احسان عليخاني توشوك بدي فرورفتم و شوك بعدي و بدتر ادامه برنامه بود كه باخنده برگزار شد يا طرز لباس پوشيدن مجريان اين برنامه يا مهمون اون شب برنامه كه يه بازيگر طنز بود! واقا نميدونم مشكل از مديران شبكس يا بالاتريا فقط ميدونم چقد قشنگ بود كه به احترام يه خواننده محبوب يا اصلا يه جوون سي ساله يكم مراعات ميكردين. خوب ميدونم اون شب دل من و ميليونها جوونه عاشق صداي مرتضي، شكست و كاش صداي اين شكستن به گوش مسئولين ميرسيد.

پسندها (11)

نظرات (15)

زهرا
24 آبان 93 19:49
خدا بیامرزدش واقعا حیف شد.......
مینا
پاسخ
اره عزيزم روحش شاد
مامان مهلا
24 آبان 93 23:40
واقعا متاثر شدم با صداش خودشو جاودانه کرد خدا رحمتش کنه
مینا
پاسخ
واقا ناراحت شدم ولي صداي قشنگش تا اخر عمر تو دلامون ميمونه مرسي ازحضور گرمت دوست مهربونم
بابا و مامان
25 آبان 93 0:21
روحش شاد خدا بیامرزتش
مینا
پاسخ
روحش شاد مرسي ك مياي پيشم
مامان نازنین جون
25 آبان 93 0:28
خداوند بیامرزدش ، انشاا... که روحش شاد باشه عزیزم وبلاگ زیبایی داری اگه با تبادل لینک موافقی بهم خبر بده تا با افتخار لینکت کنم
مینا
پاسخ
روحش شاد مرسي كه سرزدي حتما ميام پيشت با افتخار لينك شدي
ترنم
25 آبان 93 9:01
خدا رحمت کنه صداش خیلی قشنگ بود اینم یه صلوات نثار روحش الهم صل علی محمد و آل محمد
مینا
پاسخ
اره عزيزم صداش تا روح ادم نفوذ ميكرد مرسي ازحضورت
مامان آتریسا
25 آبان 93 9:18
روحش شادویادش گرامی
مینا
پاسخ
روحش شاد مرسي كه بهم سرزدي
رضوان
25 آبان 93 12:13
واااااااااااقعا حیف اون صدا ک الان زیر خاکه خیللللللللی ناراحتم روحش شاد
مینا
پاسخ
هيييييي دلم پر ازغصس رضوان واقا داغون شدم روحش شاد
مامانی شهرزاد
25 آبان 93 12:29
من از ديروز دارم همينجوري دارم گريه ميكنم مينا. اول مرتضي پاشايي بعد يكي از مهندساي ادارمون بعد يكي از ني ني وبلاگيا . دارم ديونه ميشم .
مینا
پاسخ
منم اصلا حال خوبي ندارم شهرزادجون. روز جمعه اصلا دلم نميومد اهنگاشو گوش كنم. توشوك بدي رفته بودم. اخي جوون بود؟ ني ني وبلاگي؟ الهي. غصه نخور عزيزدلم. روحشون شاد
مامان سجاد
25 آبان 93 16:19
خدا یا همه جوونای این مملکتو حفظ کن.....مرتضی جان روحت شاد...
مینا
پاسخ
آآآآآآميـــــــــــــــــــن. روحش شاد
مریم مامان آیدین
25 آبان 93 16:19
سلام مینا جون ما هم روز جمعه خییییلی ناراحت بودیم و با شنیدن آهنگ هاش گریمون میگرفت ولی ادامه میدادیم از اون بدتر شب که تو نت تجمع مردم رو دیدم و صدای مرتضی عزیز که پخش میشد بود خدا روحش رو قرین رحمت کنه که به قول آقای هاشمی یه ملتی دعا کردن مرتضی بمونه و موند....اینطور با شکوه موندگار شد ولی ای کاش اون جماعت برای بالا بردن بازدید پست ها و لایک شدنشون اون عکسها و قیلم لحظات آخر رو پخش نمیکردن که اینجور دل خانوادشو نسوزونن....ای کاش یاد بگیریم به خاطرات احترام بزاریم ممنونم از این پست به جا و مناسب و تاثیر گذارت
مینا
پاسخ
سلام مريم جون منم روز جمعه واقا داغون بودم اصا دلم رضا نميداد آهنگاشو گوش كنم هنو توشوك بودم تاحالا نشده بود واسه فوت يه خواننده يا بازيگر اينقد متاثر شده باشم. درست مث ازدست دادن ي عزيز واسش اشك ريختمو از ته دل ارزو كردم جاش توبهشت باشه وقتي يادم ميوفته تولحظات سخت زندگيم صداش چقد واسم ارامش بخش بوده قلبم اتيش ميگرفت كه الان ديگه اين هنرمندو نداريم واقا حالم از ادمايي كه ديدن زجركشيدن مردم باعث تفريحشونه متنفرم.تونت اصلا دنبال همچين چيزايي نگشتم و تو لاينم كه يكي ازدوستام پست عكس لحظه هاي اخرشو گذاشته بودو نگاه نكردم مرسي ازحضورت دوست گلم
باران
25 آبان 93 21:23
خیلی حیف شد خییلیی
مینا
پاسخ
بله واقا همينطوره روحش شاد و يادش درقلبامون
مامان مهلا
25 آبان 93 23:25
در مورد پی نوشت اولت باهات کاملا موافقم منم وقتی تو لاین دیدم بیشتر از اینکه ازون صحنه متاثر بشم ازین ناراحت شدم که چرا وچطوری اون طرف دلش اومده از زجر کشیدن یک انسان راحت فیلم بگیره! و به اون دوستم که اینو گذاشته بود تو پستش همینا رو گفتم اونم لطف کرد و پاکش کرد لطفا اینجور صحنه ها رو کپی نکنن دوستان حتی اگر در مورد این مرحوم نباشه! در مورد دومین پ ن هم بأینکه ندیدم بازم قبول دارم بی حرمتی بزرگیه به یه هنرمند محبوب و داغ خانوادشو بیشتر میکنه
مینا
پاسخ
مهلاجونم مرسي كه دوباره اومدي و پي نوشتامو با دقت خوندي. ديگه اينجور ادما خودشون ميدونن و خداي خودشون. فقط ميتونم بگم يكم بيشتر ب كاراتون، رفتاراتون و حرفاتون فك كنين
مامانی ساره
26 آبان 93 12:05
سلام عزیزم منم خیلی از این خبر متأثر شدم انشاءالله روحش شاد باشه و خدا به خانواده اش صبر بده
مینا
پاسخ
سلام دوست مهربونم منم همينطور. روحش شاد و يادش توقلبامون
مامان مهدیه
26 آبان 93 14:45
خدا رحمتش کنه.روحش شاد
مینا
پاسخ
روحش شاد يادش توقلبامون
خاله سانی
30 آبان 93 18:32
سلام مینا جون خوبی عزیزم؟دلم واست تنگ شده بود ببخشید که دیر بهت سر زدم چند روزی حالم خوب نبود و نمیومدم.. چقدر این اتفاق دردناک بود هروقت در موردش فکر میکنم و حرف میزنم موهای تنم سیخ میشه..مرتضی پاشایی یکی از بهترینا بود و خیلی زود رفت روحش شاد و یادش گرامی اره عزیزم منم باهات موافقم و جمعه شب منتظر برنامه ای ویژه واسه مرتضی پاشایی بودم و وقتی برنامه شروع شد مثل تو خیلی تعجب کردم از مجریا و محتوای برنامه.. و واقعا واسه اون خانوم پرستار و کسایی که دیدن زجر کشیدن یه ادم واسشون اینقدر راحته متاسفم.. چه کار قشنگی کردی عزیزم اهنگشو گذاشتی..خدا رحمتش کنه..
مینا
پاسخ
سلام دوست مهربونمتو خوبي خانومي؟ دل منم تنگ شده بود ايشالا كه الان بهتري واي ساني هنوزم با اينكه يه هفته گذشته اهنگاشو كه ميشنوم اشكام جاري ميشه اصلا نميتونم فراموش كنم واقا حيف شد. نميتونم غممو با كلمه اي بيان كنم. روحش شاد ديدي چطور مسخره برنامه رو اجراكردنواقا واسشون متاسفم من موندم اين ادما ي لحظه با خودشون فك نميكنن ك ممكنه اين اتفاق واسه عزيزاي خودشون بيفته؟ بعد چ حالي ميشن...