✿ یادداشت های مینا گونه ✿

روزت مبارک بابای عزیزم

1393/2/23 23:37
نویسنده : مینا
764 بازدید
اشتراک گذاری

چقد حیف بابای عزیزم پیشم نیس که از نزدیک بهش تبریک بگم... بابایی من بخاطر کارش از ما دوره و الان سرکار البته امروز باهاش حرف زدم اس ام اس تبریک هم واسش فرستادم ولی دوس دارم الانم ی پست ویژه بخاطر بابای عزیزم تو وبم بذارم و بهش بگم از همینجا دستاتو میبوسم و بخاطر زحمتایی که واسه من و خانوادمون میکشی خیلی خیلی ازت ممنونم. شما دوریو تحمل میکنی و سختیارو بجون میخری تا خانوادت در رفاه و آرامش زندگی کنن و این واقا ستودنیه... باباجونی کادو روز مردو واست خریدم و منتظرم بیای مرخصی تا با عشق بهت تقدیمش کنممحبت

به دنبال قشنگ ترین واژه ها و کلمات میگردم
اما هیچ کلمه و واژه ای نمیتواند عظمت حضور تو را در زندگی من وصف کند
فقط میگویم ” دوستت دارم پدر ” روزت مبارک

اس ام اس روز پدر

ای کاش گذر زمان در دست من بود تا لحظه های شیرین با تو بودن را
اینقدر طولانی میکردم که برای بی تو بودن وقتی نمیماند
روزت مبارک...

پسندها (12)

نظرات (17)

گل نرگس19
23 اردیبهشت 93 10:54
عیدت مبارک انشالله بابات هم همیشه سالم و سلامت باشه
مینا
پاسخ
عید شما هم مبارک خانومی. ایشالا سایه پدر شما هم هزار سال بالا سرتون باشه
مامان مهدیه
23 اردیبهشت 93 13:25
ای جونم . انشاالله سایه پدر همیشه بالا سرتون باشه قدرشو بدون من که الان پدر ندارم حسرت اون روزها رو میخورم که چقدر زود رفت
مینا
پاسخ
ممنون عزیزم ایشالا. خدا پدرتونو بیامرزه دوست خوبم. ایشالا هزارسال سایه همسرتون بالای سرتون باشه
مامانی ساره
23 اردیبهشت 93 14:44
منم تبریک میگم روز ولادت فرخنده ی حضرت علی(ع) و روز پدرو به همه ی پدرای دنیا
مینا
پاسخ
ممنون عزیزم منم به شما تبریک میگم این عید عزیزو
مامان مهلا
23 اردیبهشت 93 15:24
تبریک عزیزم
مینا
پاسخ
منم این عیدو به شما تبریک میگم گلم
مامانی شهرزاد
23 اردیبهشت 93 18:04
روز مرد و روز پدر مبارک باشه عزیزم انشاله سایه بابات همیشه بالاسرت باشه
مینا
پاسخ
ممنون عزیزدلم عید تو هم مبارک خانومی ایشالا سایه همسر و پدر عزیزت هزار سال بالای سرت باشه
مهدیا
23 اردیبهشت 93 21:09
سلام دوست عزیز عیدتون مبارک
مینا
پاسخ
سلام عزیزم همچنین مبارک شما
mamane aysel
24 اردیبهشت 93 0:35
عزیزم برامنم رمز بده لطفا
مینا
پاسخ
الهام مامان سلنا
24 اردیبهشت 93 1:00
عزیزم عیدت مبارک روز پدر رو هم به پدر بزرگوار و فداکارت تبریک میگم انشاالله همیشه سلامت باشه
مینا
پاسخ
عید توهم مبارک خانومی. ااا چرا بقیه پستامو نخوندی پ؟!
ترنم
24 اردیبهشت 93 8:57
ایشالله سایه بابایی همیشه رو سرت باشه
مینا
پاسخ
ممنون از لطفت دوست عزیزم
گل نرگس19
24 اردیبهشت 93 11:56
سلام پس چرا رمزه پستتتو به من ندادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مینا
پاسخ
سلام عزیزم آخه رمز همون قبلیه
سحر
24 اردیبهشت 93 13:05
سلام مينا جون اگه امكان داره رمز پست جديدتو به من بده.خوشحال ميشم
مینا
پاسخ
رمز همون قبلیه عزیزم
ملیکا
24 اردیبهشت 93 15:01
روز مرد و پدر مبارک لطفا من را لینک کن
مینا
پاسخ
ممنون عزیزم
هدیه
26 اردیبهشت 93 11:49
سلاممممممممم گلم این روز عزیز رو به پدر محترمتون تبریک عرض می کنم اگه دوست داشتی به منم سربزن خوشحال می شم
مینا
پاسخ
سلام عزیزم خوش اومدی. ممنون چشم حتما
ارلا جون
26 اردیبهشت 93 14:39
مرسی گلم لینکت کردم
مینا
پاسخ
شما هم با افتخار لینک شدین عزیزم
مامان پارسا
26 اردیبهشت 93 16:50
خاله جون خیلی خیلی خوشحال شدم که به وب ما سر زدید. راستی خاله رمزی که بهم دادید اشتباه بود اخه وارد نمیشد
مینا
پاسخ
وظیفمه خانومی واقا گلم؟!!! عجیبه حالا دوباره واست رمز میذارم
مامان راضیه
27 اردیبهشت 93 8:45
سلام مینا جون.....منم به پدر گلت تبریک میگم خدا سایش را از سرت کم نکنه.راستی رمز بهم نمیدی؟؟؟؟؟
مینا
پاسخ
ممنون از لطفت عزیزدلم. قبلا بهت نداده بودم گلم؟ چشم بازم واست میذارم
آبجی رکسانا
29 اردیبهشت 93 11:20
خاله جونی میدونی بابا ها یه نعمت بزرگن......باباییییییییییییییییییییی خیلی دوست دارمممممممممممممم...
مینا
پاسخ