✿ یادداشت های مینا گونه ✿

این روزای من...

1393/1/19 23:32
نویسنده : مینا
614 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونیاhttp://girlygifs.com/wp-content/uploads/2011/04/z204683353.gif

ایشالا که همتون خوب باشین، تو ایام عید به وبلاگ همه دوستای خوبم سرزدمو کلی لذت بردم ولی خب همینطور که میدونین از تعطیلات عید خودم چیز خاصی ننوشتم اخه همش یا خواب بودم یاپشت سیستم خب پشت سیستم نشستنم که خاطره خاصی نداره که بنویسمخنده پ به بزرگیه خودتون ببخشید

ولی باز دانشگاه شروع شدخمیازه حتما همتون درکم میکنین که چقد سخته بعد تقریبا 1ماه تاظهر خوابیدن حالا بخوام از6 صبح بیدارشم (بخاطر میکاپ وگرنه کلاسام 8 شروع میشهخندهچشمکنیشخند) چقد سخته!!! امروز باکلی سختی ساعت6 بیدارشدمو با کلی سختی تر خودمو تا یه رب به8 رسوندم ایستگاه واحدنیشخند دیگه جونم واستون بگه رفتیم دانشگاه که دیدیم بعللللللللللللللله همه دانشجویان همیشه حاضر درصحنه هستن و کلاسا برگزار میشهhttp://up.patoghu.com/images/n2cbxcobtcdt0gkicttp.gif دیگه نشستیم سرکلاس ولی چشتون روز بدنبینه! (حرفش هست که بخاطر مسابقات جام جهانی تاریخ امتحانات جلو کشیده میشه) واسه همین اساتید گرامی از روز اولی شروع کردن به کلاس جبرانی گذاشتن و تا7 عصر سرکلاس نگهمون داشتن! یعنی رسیدم خونه اینجوری بودم

خب حالا اگه دوس دارین بقیه ماجراها رو بشنوین بفرمایین تووووووhttp://up.patoghu.com/images/8cxxp5mev5fyhydz1vii.gif

خوش اومدینhttp://up.patoghu.com/images/jb1p9sk26ro5beg41izn.gif

فک کنم من هنو نگفتم رشتم چیه! آره؟!!!!

من...

دوس دارین حدس بزنین؟

من...

.

.

.

.

.

فهمیدین عایا؟!!!!

آره دیگه من دانشجوی پرستاریم

من عاشق رشتمم و واقا کارمو دوس دارم و واسه همینم سعی میکنم پستای نصفه نیمه پزشکی بذارم که مرتبط با کارمم باشه

امیدوارم شما هم ارزش کار پرستارا رو درک کنین و توبیمارستانا باپرستارا مث خدمه!!!! برخوردنکنین چون واقا ما واسه بیمارا ازجونمون مایه میذاریم

خب بحث جدی شد دیگه ادامه نمیدمنیشخند

راستی دوس داشتم دانشگاهمو ببینین

البته اینجا دانشکده پرستاری دیده نمیشه و این دانشکده فنی مهندسیه! همیشه درحق ما بچه های پرستاری ظلم میشهعصبانی

راستی بخاطر کلاسام سرم شلوغه و نمیتونم زیاد پست بذارم لطفا به وبم سربزنین و با کامنتاتون خوشحالم کنینمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

در آخرم واستون ی داستان کوچولو و ی عکس بامزه میذارم

قهقهه

یه همکلاسی پسر داشتیم ، طفلک خیلی ساده بود . یه روز باهاش قرار داشتیم واسه آزمایشگاه دیر رسیدیم. گفت چرا دیر کردین ؟ دوستم گفت : سلف بودیم !
- ساعت ۴ عصر؟! سلف که الان تعطیله !
- داشتیم دیگا رو می شستیم !
- دیگ ؟! مگه شما باید بشورین ؟!
دیدم باور کرده زدم به لودگی : آره ! هر ترم قرعه کشی می کنن یه بار تو ترم نوبتت میشه ، ما پارتی داشتیم امروز شستیم . بعضیا بدشانسن شب امتحان نوبتشون میشه!
آقا این رفت تو فکر . . .
فرداش دیدم عین نره پلنگ زخمی اومد طرف ما ! نگو بعد ناهار رفته تو آشپزخونه سلف التماس و زاری که بزارن دیگ بشوره !
آشپزا فک کردن نذر داره یا خله ، گذاشتن بشوره ، بعد گفته : بی زحمت اسم منو از قرعه کشی خط بزنین ، شب امتحان به من گیر ندین ! اونا هاج و واج ! قضیه رو گفته آشپزا ترکیدن . . .
سرآشپز سلف سر این جریان همیشه هوامونو داشت و ته دیگ و گوشت قلمبه میذاشت برامون . . .

خندهقهقههخندهقهقههخنده

متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان شازده پاشا
19 فروردین 93 23:38
سلام عزیزم.انشالاکه زوده وخیلی خوب امتحاناتتم تموم بشه ودوباره تعطیلات و خواب و...... ولی خدایی ته دیگ وگوشت قلمبه ارزش نداره مردم روبذارین سرکارا
مینا
پاسخ
ایشالا عزیزم واقا امیدوارم زودتر و به خیرو خوشی تموم شه این ترم چون حسابی درسام سنگینه... داستان بود گلم ما کلا باپسرا میونه ای نداریم
عاطفه مامان انیتا
20 فروردین 93 1:19
سلام خاله مینا خبی..عزیزم سال نو مبارک ایشالا سال خوبی داشته باشی خانم پرستار ایشالا که موفق باشی...ماجرای اقا پسرهمکلاسی خیلی جالب بود.. عزیزم به ما هم سر بزن اپیم خوشحال میشم
مینا
پاسخ
سلام خانومی ممنون خوبم همچنین سال خوبی واسه شما ارزو میکنم ممنون عزیزم خوشحالم ک خوشتون اومده چشم حتما گلم
مامان اهورا(شهرزاد)
20 فروردین 93 15:23
داستان خيلي با حال بود . پسره رو ميگم . خيلي خوشحال شدم كه كمي از خودت گفتي و مارو با خودت اشنا كردي وقت كردي بيشتر از خودت بگو پرستار فداكار. اينو واقعا ميگم پرستارا خيلي فداكارن موفق باشي عزيزم. بگو چند سالته ؟؟؟؟ترم چندي
مینا
پاسخ
خوشحالم ک حتی واسه چند لحظه خنده ب لبات نشسته عزیزم چقد خوبه ک اینجوری فک میکنی آدمای خوبی مث تو باعث میشن بقیه مردمم اینقد قشنگ راجب پرستارا فک کنن ممنون گلم متولد72ام ولی بیست سالو4 ماهمه ها ترم چهارمم شهرزادجونم
مامان بردیا شیطون
20 فروردین 93 19:32
[قه عجب بلایین شماها......................... بابا ما هم شیطنت میکردیم اما نه تا این حد...... خیلی باحال بود........ خدایی پرستارا خیلی زحمت میکشن..... ایشالا موفق باشین عزیزم
مینا
پاسخ
ممنون ازلطفت عزیزدلم داستان بود گلم ما تا این حدم شیطون نیستیم ما کلا با پسرا میونه ای نداریم خوشحالم ک دیدتون نسبت به پرستارا اینقد قشنگه کاش همه مردم اینجوری فکرمیکردن
مامان یاسمن و محمد پارسا
21 فروردین 93 10:00
عزیز دلم ایشالاه که امتحاناتتون رابا موفقیت به پایان برسونید پس معلومه خاله شیطون بلای هستی طفلک پسره دوست دارم خانم پرستار
مینا
پاسخ
ایشالا عزیزم ممنون شیطون ک بببببللللللله چجورم ولی اون فقط ی داستان عزیزم ما کلا با پسرا میونه ای نداریم منم دوست دارم عزیزدلم
سحر
21 فروردین 93 11:55
سلام عزيزم اميدوارم هميشه موفق باشيممنونم بابت حضور هميشگي تون
مینا
پاسخ
ممنون گلم وظیفس
مامان امیرپسرسرما
21 فروردین 93 18:09
سلام خانم پرستار شماکه باید به کم خوابی عادت کنین موفق باشین
مینا
پاسخ
سلام عزیزدلم هنو عادت نکردم اخه ممنون
مامان بردیا شیطون
21 فروردین 93 19:04
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم
مینا
پاسخ
مامان بردیا شیطون
21 فروردین 93 19:05
با افتخار لینک شدین ما رو با نام بردیا جون بلینک عزیز
مامان یسنا
22 فروردین 93 0:19
سلام اول ازاینکه تا 7 شب سر کلاس بودی دلم برات سوخت ولی به قصه سر کار گذاشتن همکلاسیت که رسیدم دیدم حححححقققققتهباید تا ساعت 10 شب نگهت دارن
مینا
پاسخ
ممنون از دلسوزیت عزیزم ولی خب زیاد دلت نسوزه ما کلا با پسرا میونه ای نداریم اونم صرفا جهت اطلاع و ی داستان طنز بود
مامان پریسا
22 فروردین 93 13:18
سلام گلم خوبی؟ خسته نباشی. میدونم چی میگی. بعد از کلی تعطیلات بعد یه عالمه درس بریزه رو سر ادم ولی چشم بذاری رو هم کلاسا تموم میشه و خاطراتش میمونه
مینا
پاسخ
سلام عزیزدلم ممنون خوبم سلامت باشی واقا وحشتناک عزیزم کلی درسو کنفرانس اره گلم دوران دانشجویی خیلی شیرینه
مامان اهورا
22 فروردین 93 15:27
میدونی خوبی دنیای مجازی چیه ؟؟؟یکیش اینه که آدم با کلی دوستای خوب با شرایط متفاوت دوست میشه و حتی اینکه این دوستا بعضیاشون از آدم خیلییی کوچولوترن. مثل تو که دوازده سال ازم کوچولوتری و این ی حس خوب و جوونی به آدم میده ی دوست دیگه هم دارم اسمش رضوانه اونم کوچولویه یک سال از شما بزرگتره . خیلی خوشحالم که همچین دوستایی دارم که منو بعنوان دوستشون قبول دارن. معمولا توی این سنین دوست ندارن با خیلی بزرگتر از خودشون دوستی کنن و من خوشحالم که دوستانی مثل تو ورضوان دارم عزززززیزم. انشاله که همیشه موفق باشی
مینا
پاسخ
آره عزیزدلم واقا اینش قشنگه واقاااااااا؟!!!!!!! اصلا بهت نمیخوره گلم من فک میکردم نهایتا 25 یا 26 سالت باشه واسه خودت سپند دودکن خانومی دوستی با شما باعث افتخاره عزیزم چرا ک ن منم ازدوستی با تو خیلی خوشحالم ممنون
مامان یسنا
22 فروردین 93 18:35
متوجه شدم عزیزم.منم شوخی کردم به دل نگیری برات آرزوی موفقیت دارم خانم پرستار آینده
مینا
پاسخ
فهمیدم شوخیه خانومی ن گلم این حرفا چیه ممنون ازلطفت عزیزدلم
ترنم
23 فروردین 93 9:56
آخی شیطونا چقدر شما شیطونی کلی به همکلاسیتون خندیدم با حال بود وبلاگت هم قشنگه ایشالله موفق باشی و پرستار نمونه بشی
مینا
پاسخ
آره عزیزم تودانشگا کلی شیطونی میکنیم ولی ن تا این حد داستان طنز بود منم یجایی خوندمش خوشم اومد دیگه گذاشتم شما هم حال کنین ممنون ازلطفت عزیزدلم
مامان محیاآرام جانم
23 فروردین 93 11:20
مینا واقعا شما چنین کاری کردین؟مینای منم در جریان بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!بیچاره پسرک!!!!!!!
مینا
پاسخ
بابا داستان طنز بود مینا که دیگه با ما ارازل ازاین کارا نمیکنه ما کلا با پسرا میونه ای نداریم چ برسه از این شوخیاااااااااااا
مامان اهورا(شهرزاد)
23 فروردین 93 11:21
پير شديم رفت بابا
مینا
پاسخ
ن بابا گلم هنو اول چل چلیته
زهره(مامان فاطمه)
24 فروردین 93 11:59
نظر من کوووووووووووووووووووووووو
مینا
پاسخ
عزیزم باورکن من همه نظرارو تایید میکنم احتمالا نظرتون ارسال نشده دوباره بفرستین حتما تاییدش میکنم شرمنده
زهره(مامان فاطمه)
24 فروردین 93 12:00
نوشته بودم عاشق رشتت هستم همکارام همه هم رشته تو هستن من تو اسناد پزشکی کار میکنم
مینا
پاسخ
باعث افتخار عزیزم خیلی خوشحالم ک اینقد علاقه دارین ازاشنای باهاتون خیلی خوشوقتم بازم عذر خواهی میکنم
مامانی
26 اردیبهشت 93 1:01
خاله حدسم درست بود قراره همکار من شی،موفق باشی پرستار کوچولو
مینا
پاسخ
وای چ خوب عزیزم خیلی خوشحالم ک ی هم رشته ای خودم میاد وبم