✿ یادداشت های مینا گونه ✿

فقط برای آنیتای عزیزم...

1393/4/12 14:32
نویسنده : مینا
1,458 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

امروز یه خبر خوبو قشنگ دارم

تاچند روز دیگه یه فرشته نازو قشنگ به دنیا میاد و من خیلی خوشحااااااااالللللمممم که دارم واسه دومین بار دخترخاله دار میشم.niniweblog.com

من که کلی ذوقوشوق دارم تا نی نی مون دنیا بیاد و روی ماهشو ببینم. این سومین بچه خاله جونمه، آرش و آرمیتا بچه های دیگه خالم هستن که من خیلی دوسشون دارم. اسم این جوجوی نازو هم آرامیس انتخاب کردن که متاسفانه ثبت احوال قبول نکرده بود و دومین گزینه یعنی آنیتا واسه اسم نی نی انتخاب شد که قراره دوشنبه دوازدهم خرداد دنیا بیاد.

آنیتا جونم ما همه خیلی منتظرتیم و واسه اومدنت لحظه شماری میکنیم. من خودم عاشق نی نی های دخملم.

آنیتای نازم لطفا جوری دنیا بیا که مامانی اذیت نشه. امیدوارم قدمای این فرشته ناز واسه مامانو باباش برکت داشته باشه.hello kitty glitter

 

 

یه روز خوب خدا

مامان همراه بابا

رفتند لباس خریدند

چند تا لباس زیبا

لباسای کوچولو

اندازه ی عروسک

چه ناز می شه بپوشه

اون لباسارو کودک

کلاه و چند تا شلوار

چند جفت جوراب گلدار

لباسای رنگارنگ

رنگای شاد و قشنگ

وای نگا کن کفشاشو

پیراهن زیباشو

چه خوشگله لباساش

جورواجوره کلاهاش

یکیش داره دوتا گوش

شبیه گوش خرگوش

اون یکیشو نگاه کن

مثل چیه؟مثل موش

باباو مامان با شادی

به هر چی که رسیدند

مامان می گفت قشنگه

زود اونو می خریدند

کاشکی نی نی کو چولو

زودتر بیاد به دنیا

بزرگ بشه بمونه

یاور و یار اونها

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پ.ن: جوجو کوشولوی ما ساعت 16:10 دقیقه دوازدهم خرداد ماه پاهای نازو کوشولوشو روی این زمین خاکی گذاشت. وزن آنیتاخوشگله 2کیلو و 850گرم بود.

پ.ن: همینطور ک متوجه شدین اسم نی نی کوشولومون عوض شد و من پستو اصلاح کردم. اگه مامان باباش اجازه بدن عکسشو تو همین پست میذارم و دوباره این پستو اصلاح میکنم.

این اولین عکس آنیتا کوچولوی ماست که چندساعت بعد تولدش گرفته شدهبوس

نظرات (30)

niniaz.ir
9 خرداد 93 21:18
تبلیغات و آگهی بیشتر = موفقیت و شانس بیشتر با سلام و عرض ادب هر کالا (حتی کالای دست دوم) و خدماتی را می تونید در سایت آگهی رایگان نی نیاز آگهی یا تبلیغ کنید. نی نیاز: تنها کافیست روی «دکمه ارسال رایگان آگهی» بالای صفحه سمت چپ کلیک کنید. از شهر انتخابی خود مطمئن شوید، اطلاعات آگهی را کامل کنید. و آگهی را ارسال کنید. www.niniaz.ir
ترنم
10 خرداد 93 8:09
ایشالله دختر خالت بسلامتی دنیا بیاد
مینا
پاسخ
مرسی عزیزم ایشالا
مامان مهدیه
10 خرداد 93 9:12
لطفا" رمز
مینا
پاسخ
عزیزم عکسای گذشتس چیز جدیدی نی
مادر هومان و هورمزد
10 خرداد 93 14:03
خاله مینا جون پیشاپیش قدم نو رسیده مبارکمطلب سرطان پستان خیلی خوب بود ولییییییییییی اندر احوالات درس خوندنت بممممب جالبی بود.موفق باشی عزیزم
مینا
پاسخ
مرسی عزززززیززززززددددلممممممم خوشحالم که خوشت اومده خانومی چقد خوب که تونستم واسه چندلحظه خنده رو به لبات بیارم گلم
مامان آرين
10 خرداد 93 14:21
قدمش مبارك ان شاالا به سلامتي دنيا بياد روزي خودت گلم
مینا
پاسخ
ممنون دوست گلم بله دنیا اومد و سالم خداروشکر مرسی عزیزم
مامان سجاد
11 خرداد 93 0:59
مبارک مبارک تولدش مبارکراستی خاله اعیاد شعبانیه رو بهت تبریک می گم شادباشي
مینا
پاسخ
ممنون عزیزدلم مرسی گلم منم این اعیادو بهت تبریک میگم
مامان عالمه
11 خرداد 93 12:45
سلام خواهری جونی خوبی؟واسه آش چاغاله بادام جو را از شب قبل خیس کردم بعد با عدس گذاشتم یواش یواش بپزه بعد از اینکه پخت آب قلم را اضافه کردم و دوباره گذاشتم بپزه چاغاله ها را افقی دو تکه کردم و ریختم یک ساعت دیگه گذاشتم بپزه و در پایان قره قروت محلی و نمک را ریختم و نیم ساعت بعد خاموش کردم.من از ظهر گذاشتم واسه ی شب زیرش را خیلی کم کردم.
مینا
پاسخ
سلام عزیزدلم مرسی خوبم ممنون که واسم دستورپختشو گذاشتی خیلی زحمت کشیدی من عاشق آشم مخصوصا آشای ترش ایشالا وقت کنم و درستش کنم البته اگه چاغاله گیربیارم
مامان اهورا ( شهرزاد )
11 خرداد 93 14:12
عزززززززززززززززززيزم قدمش مبارك باشه . انشاله صحيح و سالم باشه
مینا
پاسخ
مررررررسسسسسسسسسسیییییییییییی ازلطفت دوست گلم. دنیا اومد شهرزادجونم جوجومون سالم سالم خداروشکر
فاطیما
11 خرداد 93 22:47
به سلامتی و میمنت. خیلی زیبا و دوست داشتنیه وقتی یه نی نی به جمع خونواده اضافه میشه.
مینا
پاسخ
مرسییییی دوست خوبم آره عزیزم همین طوره مخصوصا واسه من ک عاشق نی نیام ازهمین الان عاشق دخترخاله نازم شدم
مامان هلیا
12 خرداد 93 9:37
حتما تا الآن نی نی دخملی به دنیا اومده . خوش قدم باشی عزیزم مینا جونم فکر کنم واسه سومین باره که داری دختر خاله میشی
مینا
پاسخ
آره عزیزم دنیا اومده و خداروشکر سالم ممنون گلم اونجا میخواستم بنویسم واسه دومین باره دخترخاله دار میشم عزیزم مرسی ک گفتی اصلاح شد
مامان آتریسا
12 خرداد 93 12:56
خوش به حال این دخترخاله که دخترخاله ای همچون توداره
مینا
پاسخ
نظرلطفته دوست عزیزو مهربونم
مامانی ساره
12 خرداد 93 23:02
الهیییییییییییییییییییییییی انشاءالله که به سلامتی به دنیا بیاد
مینا
پاسخ
ممنون عزیزدلم خداروشکر بسلامتی دنیا اومده و سالمه سالمه
الهام مامان سلنا
13 خرداد 93 1:03
عزیزم انشاالله دختر خاله ات به سلامتی به دنیا بیاد و قدمش پر از خیر و برکت باشه پیشاپیش تبریک میگم
مینا
پاسخ
ممنون ازلطفت خانومی منم همین آرزو رو واسه خانواده خاله عزیزم میکنم
مامان راضی
13 خرداد 93 18:24
تبلدش مبارک خانوم کوچولوی ناززززززززز
مینا
پاسخ
مرسی عززززییییززززدلممممممم
رضوان
13 خرداد 93 19:51
دخی خاله شدنت مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااررررررررررررررک گلمممممممممممم
مینا
پاسخ
مییییسسسسسسییییییییی عزززززززززیییییییییییززززززممممممم
مامانی فاطمه
17 خرداد 93 6:59
خصوصی عزیزم
مینا
پاسخ
میسی عزیزم
مامان شهرزاد
17 خرداد 93 12:05
آخي قدمش مبارك باشه عزيزم انشاله به سلامتي زير سايه پدر و مادرش بزرگ بشه. دلم واست خيلي تنگ شده ها ولي ميگم بذار درسشو بخونه اون واجب تره
مینا
پاسخ
ممنون از لطفت دوست خوبو مهربونممنم خیلی دلم واست تنگ شده خانومی ولی واقا حسابی درگیر درسام
رضوان
18 خرداد 93 20:02
خسته ی درس و امتحان نباشی عزییییییزم .. من ک خیلللللی خسته امممممممممم
مینا
پاسخ
منم حسابی خسته امممممممم عزیزم. کاش زودتر تموم شه من هنو توفرجم گلم از 25م امتحانام شروع میشه
✿ مینا ✿
20 خرداد 93 11:48
با افتخار لینکتون کردم مرسی
مینا
پاسخ
مرسی عزیزم
narges maman matin
21 خرداد 93 11:38
عشق رازي است مقدس. براي کساني که عاشقند، عشق براي هميشه بي کلام مي ماند؛امـــــــا براي کساني که عشق نمي ورزند،عشق شــــــوخيِ بي _رحمانه اي بيش نيست
مینا
پاسخ
مامانی
21 خرداد 93 14:54
به سلامتی انشالله قدمش مبارک باشه
مینا
پاسخ
سلام خوش اومدین ممنون
مامان سودابه
22 خرداد 93 22:37
ای منتظران گنج نهان می اید ارامش جان عاشقان می آید بر بام سحر طلیعه داران ظهور گفتند که صاحب الزمان می آید میلاد امام زمان مبارک
مینا
پاسخ
ممنون عزیزم منم ب شما تبریک میگم
مامان سودابه
22 خرداد 93 23:13
سلام مینا جونمی اگر شرطگرفتن رمز رو قبول کردی برو خصوصی
مینا
پاسخ
ممنون ک رمز دادین
مامان سودابه
23 خرداد 93 0:24
قربونت برم هم لباست قشنگه هم کادوت عالیه هر چند تا گیفت که بخوای دست خالی نمیری مطمئنم راستی میدونستی تنها امام عاشق امام حسن ع بود و امام زمان میوه این عشقه اینو به تمام هم سن و سالهای تو میگم که اگر یک گیفت پر از عشق میخوان بهش برسن ان شاالله چون عشق مال دلهای پاک است
مینا
پاسخ
ممنون ک جوابمو دادی عزیزم حرفایی ک گفتم واقا از ته دلم بود و هرچی دلم گفتو واستون نوشتم چقد جالب نمیدونستم، ایشالا همه عشقو توزندگیشون درک کنن. ایشالا با ی دست پر از گیفت برگردم از این جشن
مامان رها
23 خرداد 93 1:25
خصوصى دارى ميناى نازم
مینا
پاسخ
مررررررررسسسسسسسسسسسییییییییی گله من
مامان رها
23 خرداد 93 1:27
آخ عزيزم حواسم نبود رمز رو خصوصى نفرستادم لطفا تاييد نكن
مینا
پاسخ
چشم خانومی حواسم هست
عاطــفـــﮧ مامان انیتا
29 خرداد 93 17:57
عزیزم مبارک باشه قدم نورسیده مبارک چه اسم قشنگی نامدار باشه دخمل کوچولووووو خدا حفظش کنه...
مینا
پاسخ
مرررسسسسسسسسییییی عزیزم. بله خیلی اسم قشنگیه هم اسم گل دخمل ناز شماست
منصوره
13 تیر 93 9:53
سلام مینا جان ماشاا... ،قدمش مبارک
مینا
پاسخ
سلام خانوم کتابی عزیز خوش اومدین ممنون از لطفتون
ترنم
14 تیر 93 8:59
قدم نو رسیده مبارک خیلی خوشگل و نازه ماشاله اسمش هم مثل خودش قشنگه
مینا
پاسخ
مرسی عزیزدلم دیگه 40 روزش شده جوجومونچشات و نگاهت نازه عزیزدلمنظرلطفته
پدر و مادر آروین کوچولو
17 تیر 93 0:20
ای جووووووووووووووووووووووونم
مینا
پاسخ
جونت بی بلا خانومی