✿ یادداشت های مینا گونه ✿

عکسای سفر داداشای خوشتیپم

1393/1/10 21:11
نویسنده : مینا
671 بازدید
اشتراک گذاری

متاسفانه امسال نتونستیم بریم سفر ولی خب چون سالای گذشته زیاد سفر رفتیم خواستم ی چندتایی عکس از داداشام بذارمعینکقلب

راستی من چقد خنگمابله اصا یادم رفته اسمای داداشامو بگم اسم بزرگه "معین" و کوچیکتره "مانی" هستشنیشخند

البته قبلا هم گفتم ک الان ماشالا اقایی شدن واسه خودشون بزرگه کلاس ششم دبستان هست و کوچیکه دومماچماچ

حالا اگ دوس دارین عکسای گل پسرا رو ببینین بفرمایین داخللبخندچشمک

اینا عکسای سفر کیشمون هست ک نوروز88 رفته بودیم

سفرقشم نوروز90

عکسای مشهد وحرم مطهر ک دقیقا نمیدونم مال چ موقعس اخه ما تقربا ماهی ی بارو میریم زیارت

سفرشمال(رشت و ماسوله) تابستون90

عکس سفراصفهان نوروز91

دیگه عکس فراوون بود حالا توفرصت مناسب حتما بقیشو هم واستون میذارم خیلی ازسفرامون مونده ک عکساشو نذاشتم. تو این عکس اخریه روز اخرمون تواصفهان بود اینجاهم تو رستورانیم فک کنم ازقیافه مانی کاملا معلومه چقد گشنشهخندهخندهقهقههلبخندخوشمزهخندهچشمک

بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سمین
10 فروردین 93 15:19
ممنون که نظر دادی عزیزم
مینا
پاسخ
وظیفس گلم
الهام مامان سلنا
10 فروردین 93 15:22
به به چه عکسای قشنگی دست گلت درد نکنه عزیزم انشاالله همیشه به گردش و شادی مشغول باشین
مینا
پاسخ
ممنون ازلطفت عزیزدلم ایشالا شماهم خوش باشین
مامان نیلوفر
10 فروردین 93 17:07
ای جااااان عین دوتا موش میمونن اون مانی کوچولو رو که باید خورد
مینا
پاسخ
وای عزیزم ممنون شما خیلی لطف دارین
هانیــ✘ــ
10 فروردین 93 18:17
سلام!چـــــه خوب که 2 تا داداش دارید من یه دونه خواهر دارم فقط
مینا
پاسخ
منم ی خواهر دارم گلم
مامان یاسمن و محمد پارسا
11 فروردین 93 1:21
عزیزم همیشه سالم باشید و سلامت و همیشه به گردش و شادی
مینا
پاسخ
قربونت گلم همچنین شما
مامان ارش وارمیتا
12 فروردین 93 18:24
سلام مینا جون وبلاگت جالب بود ولی اگه دانستنیهای پزشکی بیشتر کنی پر محتوا تر میشه
مینا
پاسخ
ممنون ک سر زدی خاله جون حتما
مامان ارش وارمیتا
14 فروردین 93 15:29
مینا
پاسخ
مامان اهورا
15 فروردین 93 20:37
مینا جون داداش کوچیکت خیلی بامزه اس . خدا هردوشونو برات حفظ کنه عزیزم . همیشه به سفر و تفریح عززززززززززززیزم
مینا
پاسخ
مرسی عزیزدلم اره گلم مانی خیلی بانمکه مث خودم ممنون گلم خدا اهوراجونمو هم حفظ کنه ازجای من بوسش کن