✿ یادداشت های مینا گونه ✿

بدون عنوان

1396/9/25 22:56
نویسنده : مینا
799 بازدید
اشتراک گذاری
بعد از مدت ها سلاااام
نمیدونم چند ماه یا چند ساله که به وبلاگم سر نزدم. راستش با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و گوشیای هوشمند بیشتر در تلگرام و اینستاگرام غرق شدیم و اکثر وبلاگ نویسا از وبلاگشون یادشون رفته. خب بعد این همه مدت که نبودم اتفاقای مهمی تو زندگیم افتاده و حسابی درگیرم کرده. اول اینکه درسم تموم شده الان مشغول کارم و شیفتای شلوغ حسابی درگیرم کرده و دوم با بهترین مرد دنیا ازدواج کردم... با وجود درگیریای فراوونم ولی حسابی احساس خوشبختی میکنم. نمیدونم از دوستای قدیمی وبلاگیم دیگه کسی به وبلاگم سرمیزنه یا نه ولی من هنوز به یادشون هستم حتی اگه باهاشون در ارتباط نباشم... امیدوارم هرجا هستن دلشون شاد و لبشون خندون باشه





پسندها (10)

نظرات (6)

✿ مینا ✿
11 دی 96 17:32
مینا جون چقد خوشحال شدم که دوباره پست گذاشتی امیدوارم خوشبخت ترین باشی همیشه
مامان مریممامان مریم
16 بهمن 96 10:29
خوشبخت باشی الهی مینای مهربونم
میم.ر
22 اسفند 96 18:39
سلام خانوم پرستار عزیز نمیدونم که همه ی نظر ها رو خوندی یا نه ! اما من حدودا چندماه پیش این وبلاگ رو پیدا کردم و خیلی خوشحال بودم از اینکه بالاخره یکی پیدا شد که شبیه اینده من باشه و من بتونم چیزهای زیادی ازش یاد بگیرم پی گیری کردم ولی متوجه شدم خیلی وقته که وبلاگت رو فراموش کردی و دیگه اپ نمیکنی اما باز با این حساب نظر گذاشتم امیدوار بودم ببینی و پی گیری کنی حتی چندین بار درخواست دنبال کردن پیج اینستات رو دادم ولی متاسفانه قبول نکردین و من بسیار نارراحت و فسرده بودم ولی الان وقتی دیدم حدودا دو سه ماه پیشش اومدی و پست گذاشتی خیلی خوشحال شدم امیدوارم که ایندفعه جوابمو بدی راستی تبریک میگم برای فصل جدید زندگیت همراه با بهترین مرد دنیا ... امیدوارم زندگی خیلی خوبی داشته باشین و همیشه همیشه همیشه احساس خوشبختی بکنید ... خیلی دوست دارم مینا جون با اینکه جزو دوستان قدیمی وبلاگت نبودم اما مطالبت رو خوندم و هر لحظه انرژی بیشتری گرفتم برای تلاش ... امیدوارم به من سر بزنی ،  ممنون برای همه چیز خانوم پرستار  
مامانیمامانی
1 مهر 97 13:11
عزیزم بعد از ۹ ماه این پستت رو دیدم بهت تبریک میگم امیدوارم خوشبخت بشی. خیلی دلمون برات تنگ شدهغمگین
دخــــــتــرخــــالــــہدخــــــتــرخــــالــــہ
16 اردیبهشت 98 19:38
لطفا به ما هم سر بزنید
بابا و مامانبابا و مامان
9 مرداد 99 17:41
سلام ارزو میکنم زندگیتون پر باشه ازشادی و سلامتی و خوشبختی❤️