✿ یادداشت های مینا گونه ✿

نظرات (22)

مامان افسانه
18 شهریور 93 1:11
وایی خدا یه لحظه بغضم گرفت چه روزایی بود چه لحظه هایی بود یادش بخیرررررررخیلی قشنگ بود ممنونم
مینا
پاسخ
عزیزم بغض نکنیا. من این پستو گذاشتم تا لبخند رولبتون بیادنگاهت قشنگه دوستم
ترنم
18 شهریور 93 7:57
من خوب یادم میاد یادش بخیر عچب دورانی داشتیم
مینا
پاسخ
یادش بخیراره واقا قشنگ بودو مهمتر اینکه ی ارامش خاص داشتیم
مامانی شهرزاد
18 شهریور 93 10:10
واااااااااااااااااااااااااااي عزيزم منم يادمه درسته كه دهه شصتي هستم ولي حس خيلي خوبي بهم دست داد مرررررررررررررررررررسي عزيزم
مینا
پاسخ
قررررربوووووننننتتتت عسیسمخوشحالمم ک خوشت اومده خانومیمهم دلته ک دهه هفتادیه
زهرا
18 شهریور 93 11:19
مینا جون واقعا منو بردی به اون روزها که خیلی دوستشون داشتم واقعا اون اسباب بازی ها رو خیلی دوست داشتم یه عاله هم ازشون داشتم وووووووووواااااااااااااییییییی چه مزه ایی داشت وقتی توشون غذا میخوردم
مینا
پاسخ
وای زهراجون یادته خاله بازیامون با اون اسباب بازیا؟یادش بخیر چ خاطرات شیرینی بودمامانم هیچوقت نمیذاشت تو اونا غذا بخورممیگفت الودس
مامان شازده پاشا
18 شهریور 93 11:24
من دهه شصتیم ولی ایناهمه نوستالژیه زمان ماست .قلبم دردگرفت ازذوق .مرسیییییییییییییی میناجون
مینا
پاسخ
خب منم متولد 72ام عزیزم فاصله زیادی با اواخر دهه شصت ندارمخوشحالم ک خوشت اومده
مينا مامان اميرعلي
18 شهریور 93 11:53
آره يادش بخير
مینا
پاسخ
یادش بخیر
✿ مینا ✿
18 شهریور 93 15:42
من تولدم 21 / 12 / 79 و با اینکه یه جورایی دهه هشتادی محسوب میشم همشو یادم میاد به جز دو یا سه تاش ... خخخخخخخخ
مینا
پاسخ
چقد خوب عسیسمتو همسن داداشمی گلم
خاله سانی
18 شهریور 93 22:23
سلام مینا جوون واااای عزیزم چقدر پستت چسبید بهم.یادش به خییییییییر.من خیلی دوست داشتم بستنی زمستونی خیلی خوب بود هر کدوم از عکسا یه خاطره ای رو واسم زنده کرد.مرسی عزیزم
مینا
پاسخ
سلام سانی جونم خوشحالم ک خوشت اومده خانومیمن بستنی دوقلو دوس داشتم خیلی منم با هرکدومشون ی خاطره دارم عسیسم یعنی از چیزایی ک خاطره داشتم عکس گذاشتم
مامان آرين
19 شهریور 93 9:34
منو بردي به گذشته هاي شيرين و خاطرات روزهاي قشنگ مدرسه ممنون عزيزم
مینا
پاسخ
خوشحالم ک خوشت اومده خانومیب مناسبت نزدیک شدن ب مهر و فصل مدارس این پستو گذاشتم
ترنم
19 شهریور 93 9:45
والا اینا همش مال دهه شصتی هاس نمیدونم دهه هفتاد و هشتادیا چه جوری یادشونه آیا
مینا
پاسخ
اخه عزیزم خیلی از این وسایل هنوز توبازار هس یعنی نوستالژی نودیام هسمن ک نگفتم فقط فقط هفتادیا
مامان الهام
19 شهریور 93 17:34
سلام مینا جون کم پیدایی دلم برات تنگ شده من عاشق آدامس های پلا بودم یادش بخیر البته من دهه شصتیم ها
مینا
پاسخ
سلام خانومی درگیر کاراموزیام عسیسم منم دلم خیلی واسه تو و سلناجونم تنگ شده حتما بهت سرمیزنم منم عاشق ادامس پولام کاش الانم بودمیدونم
مامان آنیسا
20 شهریور 93 9:07
حیف که دیگه تکرار نخواهد شد
مینا
پاسخ
حیـــــــــــــــف
رضوان
20 شهریور 93 12:30
واااااااااااااااااای مینا این پستت بدددددددجور چسبیدددددددددددددد اصلا برا هر کدومش هزار تاااااااااااا خاطره اومد تو ذهنمممممممممم یادش بخیررررررررررررررررررررررررررررررررر چه زود گذشت ممنونممممممممممم ب خاطر پست خوبی ک برامون گذاشتیییییییییییییییییی
مینا
پاسخ
قررررربوووووونــــــــــــــت عسیسم راستش من خودمم با همه این چیزا خاطره دارم و عاشق همه این بازیا و خاطراتم واقا ک چ زود گذشتخوشحالم ک خوشت اومده نازنینم
مامانی ساره
20 شهریور 93 12:33
آخی یادش بخیر منم دهه شصتیم البته اواسطش و این چیزا رو خیلی خوب یادم میاد واقعا خیلی ذوق کردم یاد بچگیام افتادم دستت درد نکنه عزیزم
مینا
پاسخ
خوشحالم ک خوشت اومده دوست خوبم میدونی خیلی خوبه ک هرازگاهی ادم یاد قبلنا بیوفته
فائزه مامانه سوگند
21 شهریور 93 17:15
خیلی خوشم اومد یاد قدیما بخر من یخمک زیاد دوست نداشتم از بس که بابام میگفت نخوری از این چیزها مریض میشی بهداشتی نیست ولی دمت گرم خیلی پست خوبی بود راستی از اون قابلمه ها سوگندم داره دهه نودی دخملی اخی مینا جون چند روز پیش به داداشم گفتم سگاشو که جز عتیقه جاتش هست برام بیاره بیاد اونروزها بازی کنم ولی می دونی مینا خوشگله همه این چیزها باز هم الان هست بعضی چیزها سوگند داره ولی من هیچوقت نگفتم ای وای اینها رو داشتم ولی با پست تو آه کشیدم که چقدر زود دیر میشود و من پیر شدم
مینا
پاسخ
خوشحالم ک خوشت اومده خانومی در عوض من عاشق یخمک بودمو هستم هنوزم میخورم تازه اره دیگه عزیزم کلا توکشور ما اینجوریه خیلی از نوستالژیای خیلی از دهه ها یکیه ن فائزه جونم این چ حرفیه تو ک هنو خیلی جوونی قربونت بشم
سحر
22 شهریور 93 11:10
وی برگ های خاطرات نوشتم دلتنگم … پائیز شد و خاطرات رنگشون زرد شد و از شاخه های دلتنگی روی سنگفرش آرزوها ریختن تا زیر پای غرور و بی محبتی له بشن … يادش بخير من از بعضياش يادم مياد بقيشون نه...
مینا
پاسخ
خیلی خوبه عزیزم پ حتما خاطرات مشترک داریم
مامان امیر
23 شهریور 93 14:17
وای چه یادآوری خاطرات قشنگی....
مینا
پاسخ
مامان مهدیه
24 شهریور 93 1:23
وااااااااااااای مینا جون یادآوری خوبی بود بعضی هاشونو یادم رفته بود مرسی عزیزم خیلی خوشم اومد
مینا
پاسخ
خوشحالم ک خوشت اومده خانومی. خیلی میچسبه هرازگاهی ادم یاد گذشته ها کنه
♥پرنیان♥مامان متین
2 مهر 93 12:59
مرسی دوست جون خیلی زیبا بودن...مخصوصا شکلات پستونکی
مینا
پاسخ
نگاهت زیباست عزیزدلم
تکی جون
26 مهر 93 19:10
سلام مینا جونم خوبی؟ واقعا تجدید خاطره شد یادش بخیــــــــــــــــــــــر
مینا
پاسخ
سلام عزیزم خوش اومدی ب وبم اره واقا یادش بخیـــــــــــــــــــرررررررررررررر
مامان فاطمه السادات
27 مهر 93 16:00
وای چه عکسای خاطره برانگیزی واقعا دستت درد نکنه خیلی حالم رو خوب کرد
مینا
پاسخ
نظر لطفته خانومي خداروووووووشــــــــــــكررررررر
مونا
24 آبان 93 18:48
سلام عزیزم پستتت منو برد ب قدیمها ...دلم گرفت ولی حس خیلی خوبی بود...ممنون موفق باشی
مینا
پاسخ
سلام عزيزم خوش اومدي مرسي از لطفت. بازم بهم سربزن