✿ یادداشت های مینا گونه ✿

تموم شدن کاراموزی قلب!

1393/6/11 22:39
نویسنده : مینا
1,470 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااامممممممممممممممم

کاراموزی قلبم تموم شدو من اومدممممممممممممم...

حال دوستای خوبو مهربونم چطوره؟ ایشالا که همگی خوبو خوشو سرحال باشین

بعد یه کاراموزی سختو خسته کننده برگشتم پیشتون. سختیش واسه چندتا مسئله بود. اول ازهمه کار سنگین بخش قلبو سخت گیری های استاد گرامی تو ارائه کنفرانساو پست تست نهایی بودکه حسابی انرژیمو گرفت. بعدم خواستن پمفلت که تو شهر غریب و بدون داشتن سیستم، درس کردنش واقا سخت بودواسم. مسئله نهاییم که بی معرفتی یسری آدم به ظاهر دوست بود که حسابی از لحاظ روحی به هم ریختم کرد، البته لحظات خیلی خوبیم داشتم که نمیشه منکرش شد. به هرحال این کاراموزیم با همه خوبیا و بدیاش تموم شد... ولی یکی از بهترین خوبیاش این بود که بعضی از دوروبریامو خوب شناختم... همه به من میگن آدم خیلی تیزیم، همیشه از اینموضوع خوشحال بودم ولی واقا الان از این موضوع خسته شدم چون دوس داشتم تو نادونی قبلم باقی میموندمو بعضی چیزا رو نمیفهمیدم چون واقا نمیتونم فراموش کنم بعضی چیزارو. دل چرکین شدم نسبت به دوستایی که اینقد دوسشون داشتمو واسشون مایه میذاشتم... این حرفارو هیچ جای دیگه و واسه هیچکس دیگه ای نمیتونستم بگم ببخشید که سرتونو درد اوردم. ولی خواستم  این حرفارو اینجا ثبت کرده باشم که اگه دوباره خواستم خنگ بشمو کاری واسه این ادما بکنم یادم بیاد چجوری دلمو شکوندن.

از کاراموزی قلبم بگم. از اون پیرزنا و  پیرمردای معصومی که دلشکسته به روزای جوونیشون نگاه میکردنو افسوس میخوردن که کاش توجوونی بیشتر بفکر سلامتیشون بودن تا شاید الان اوضاعشون کمی بهتر بود.

از  جوونایی که بخاطر پایین اومدن سن بیماری های قلبی توبخش بستری بودن و از اول جوونی درگیر بیماری بودن

از خانوم 41ساله که بعلت dvt توبخش بستری بود و تازه توبیمارستان متوجه شده بود که 8هفته بارداره!

ازابوالفضل 21 ساله که دچار عقب موندگی ذهنی بود و با این سن  کم هفته ای سه بار دیالیز میشد، مشکل دریچه ای قلب داشت و کنترل  ادرارشو نداشت و کلی مشکل دیگه...

ازخانوم 65 ساله ای که عمرشو پای بچه هاش گذاشته بود و با کارکردن آیندشونو ساخته بود و حالا که توبیمارستان بود باید صدبار زنگ میزد تا بیان پیشش...

و هزارتا آدم مختلف با هزارجور درد مختلف که مدام میگفتن واسمون دعاکنین

دلم میخواست قدرتی داشتم تا میتونستم به همه ادمایی که ازم کمک میخواستن کمک کنم ولی متاسفانه نه من همچین قدرتی دارم  نه هیچکس دیگه ای جز خودش... اونی که با ارادش میتونه دنیا رو زیرورو کنه.

خدایا شکرت. بخاطر داده هاتو نداده هات شکر. خدایا خودت هوای بنده هاتو داشته باش اگه واسه امتحانه امتحانتو اسون بگیر بهمون و اگه واسه اینه ک حقمونه پ لطفا بهمون رحم کن...

دوست دارم خداجووووووووووووونننننننننننننننن

کاراموزی بعدیم زنان و زایشگاس که بسیار بسیار ذوقوشوق دارم واسه رفتن به این کارموزی.

خیلی دوستون دارم. مرسی که همیشه جویای حالم هستین

پسندها (8)

نظرات (15)

مامان امیرپسرسرما
11 شهریور 93 23:16
سلام خسته نباشی
مینا
پاسخ
سلام میسی سلامت باشی عزیزم
ترنم
12 شهریور 93 8:40
خسته نباشی خانمی بسلامتی ان کارآموزیتم تموم شد ایشاله از تموم لحظه هات استفاده کنی خدا قوت و خدا صبرت بده این همه دد و رنج میبینی وای من بودم خودم سکته رو زده بودم تحمل دیدن درد و رنج بقیه رو ندارم
مینا
پاسخ
سلامت باشی عزیزدلم مرسی از ارزوی قشنگت یکی از خوبی های رشته من اینه ک ادم صبوری بار میام و تحملم بالا میره البته من هنو خیلی راه دارم که ب اون مرحله برسم
مامانی شهرزاد
12 شهریور 93 9:18
به به به به مينا خانم گل تشريف آوردن بالاخره . كلي دلم واست تنگ شده بود. عزيزم تو دختر مهربوني هستي متاسفانه اين روزا آدما خيلي بد شدن خيلي مواظب دلت باش كه نشكنندش. آدما و روزگار بيرحم شدن . سعي كن خيلي واسشون مايه نذاري كه بعدا پشيمون شي به هركس اونقدري بها بده كه به تو بها ميده . مواظب خودت باش عزيزم دوستت دارم
مینا
پاسخ
سلام خانومی واقا شرمندتمدل منم واست ی ذره شده بود. خیلی خوشحالم که تا پست میذارم جز اولین نفرایی که میخونی و کامنت میذاریاره گلم واقا تجربه کردم و واقا هم پشیمونم ک چرا هردفه اشتباهمو تکرار میکنم ولی خوبیش این بود ک دوروبریامو بهتر شناختم. توهم مواظب خودت و اهوراجونی باش دوستت دارم
سحر
12 شهریور 93 9:57
دعا می کنم که هیچگاه چشمهای زیبای تو را در انحصار قطره های اشک نبینم دعا می کنم که لبانت را فقط در غنچه های لبخند ببینم دعا می کنم دستانت که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را دارد همیشه از حرارت عشق گرم باشد من برایت دعا می کنم که گل های وجود نازنینت هیچگاه پژمرده نشوند برای شاپرک های باغچه ی خانه ات دعا می کنم که بال هایشان هرگز محتاج مرهم نباشند من برای خورشید آسمان زندگیت دعا می کنم که هیچگاه غروب نکند .التماس دعــا
مینا
پاسخ
مامان عالمه
12 شهریور 93 10:42
سلام...چطوری؟؟؟ _______________¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ [█]¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶ [█] ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶`▼´¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶·♥·¶¶¶¶¶ __¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤ __¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¤I T.’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶____ ¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶____ ¶¶ ¶¶_____ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶ _¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶ (♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥) آپم...بدو بیا منتظرم نذاریاااااااااا
مینا
پاسخ
چشـــــــــــــــــم
مامان آتریسا
12 شهریور 93 11:47
شغل پراسترس وغمگینی داری .خوشحالم که شغلتودوست داری وباعلاقه میری جلو.راستش روبخوای اگه من میخواستم پرستاربشم اصلاپرستارخوبی نبودم ومطمئنم که روزندگی روزمره ام کلی اثرمیزاشت وهمش درحال غصه خوردن بودم.ازمقاومتت خوشحالم دوستم
مینا
پاسخ
سلام عزیزم اره نفیسه جون همینطوره. ولی میدونی آدم میتونه از بدترین و سخت ترین اتفاقای دنیا یه نکته مثبت پیدا کنه ک البته شغل من نکات مثبت زیادی داره و من این نکاتو پیداکردم. همین که ی بیمار بهت اعتمادمیکنه و راز دلشو پیشت میگه و میتونی فقط با گوش کردن باری ازدوشش برداری ب دنیا میرزه . من فقط یک جنبه خوب از رشتمو گفتم خانومی
رضوان
12 شهریور 93 12:04
سلام ب خانوم پرستار عزیزو مهربون خودمممممممم خسته نباشی از کار اموزیه سخت بخش قلب گلمممممممم میفهمم چی میگی مینا ... واقعا بعضی وقتا ادم بد ضربه میخوره از کسی ک ... متاسفانه اینجور ادما خیلی زیاد شدن ... از شنیدن خاطراتت لذت میبرم ... واقعا باید تا جوونیم حواسمون ب سلامتی باشه ..... خدایاااااااااااااااااااا خودت همه ی مریضا رو شفا بده ... منتظر خاطرات شیرین بخش زنانت هستم موفق باشی عزیییییییییییزم
مینا
پاسخ
سلام خوشگل خانوم قرررررررررربونننننننننننننتتتتتتتتتتتتت عســــــــــیســـــــــــــــم میسی گلم میدونی رضوان فقط میتونم بعضی وقتا بگم بیخیال، ولی خوب شد اطرافیانمو بهتر شناختم باعث افتخار ک خواننده به این خوبی دارم و دوست به این مهربونی آمیـــــــــــــــــــــــــــــن ایشالا توهم موفق باشی عزیزدلم و بهترین انتخابو داشته باشی
فائزه مامانه سوگند
12 شهریور 93 13:04
سلام مینا جون خوبی به سلامتی که کاراموزیتم تموم شد انشالله همیشه در تمام مراحل زندگیت موفق باشید و زندگی هم همینه پر از ادمهای بی خود و نا مرد باید فقط از کنارشون گذر کرد و کار اموزی قلبت که بازم تو این دنیا ادمهای هستند که کلمه درد همزاد شدند و واقعا من قلبم براشون پاره پاره میشه زندگی جاریست همچنان مثل رودخانه روان عزیزم مراقب خودت باش راستی سوگند رای دادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عکسای اتلیشم گرفتم بهش رای بده خو
مینا
پاسخ
سلام فائزه جونم مرسی من ک خوبم تو چطوری؟ اره خداروشکر تموم شد ب خوبی مرسی از ارزوی قشنگت مهربونم اره عزیزم فقط باید از کنارشون گذشت و گفت بیخیال ایشالا خدا خودش درد همه دردمندارو شفا بده اره عزیزدلم ب سوگند قشنگم رای دادم خیالت راحت عکساش فوق العاده شده
زهرا
12 شهریور 93 17:17
سلام مینا جون خسته نباشی خانوم پرستار مشخصه که در آینده شما جزو پرستارهای مهربون خواهی بود نه از اون هایی که تا صداشون میکنی سرت داد میزنن و اصلا هم خوش اخلاق نیستن واقعا دست مریزاد داره چون شغل خیلی سختیه....
مینا
پاسخ
سلام زهراجونم سلامت باشی خانومی نظر لطفته گله من ایشالا همینطور ک تو میگی بشم واقا بعضیا حالا تو هر شغلو پیشه ای وجدان کاری ندارن اره عزیزم البته در کنار سختیاش شیرینی های خاص خودشم داره
مامانی ساره
12 شهریور 93 21:11
سلام عزیزم خسته نباشی خدا قوت
مینا
پاسخ
سلام خانومی میسی عسیسم
خاله سانی
12 شهریور 93 22:42
مینا جون خسته نباشی عزیزم این سری خیلی دیر اومدیا من همش سر میزدم منتظر بودم میدونم چی میگی عزیزم ادم اینجور موقع ها دلش واسه محبتایی که کرده و دیگران قدر ندونستن میسوزه..غصه نخور عزیزم چقدر سخته دیدن و شنیدن این چیزا.خدا خودش کمکشون کنه.ادم وقتی میبینه و نمیتونه کاری کنه واسشون خیلی بدهواای چقدر ناراحت شدم.فقط میتونم دعا کنم واسشون چه خوووب پس این کاراموزیت جبران میشه با کاراموزی بعدی.ایشا.. دفعه بعد با کلی خبرای خوب خوب بیای.موفق باشی عزیزم ایندفعه هم زودتر بیا
مینا
پاسخ
سلامت باشی عزیزدلم اره گلم بخاطر این موضوع هم حسابی شرمندم اخه مشهد بودم نمیتونستم وبمو چک کنم اره گلم واقا همینطوره و کلی حرص میخورم ایشالا خدا خودش همه مریضارو شفا بده ایشالا گلم
♥پرنیان♥مامان متین
13 شهریور 93 16:37
سلام خانوم پرستار..خوشحالم که با وبت اشنا شدم..وب زیبایی داری و قشنگ هم مینویسی تبریک میگم ایشالا تو کارت موفق باشی میناجون... دوس داشتی ب وب منم بیا و بازم اگه دوس داشتی تبادل لینک کنیم..امیدوارم افتخار دوستی بدی..
مینا
پاسخ
سلام عزیزم خوش اومدی منم خوشحالم شما خواننده وبم هستین نگاهت قشنگه خانومی مرسی گلم چشم عزیزم حتما میام باعث افتخاره
ترنم
16 شهریور 93 12:01
عید شمام مبارک عزیزم
مینا
پاسخ
♥پرنیان♥مامان متین
16 شهریور 93 13:43
سلام دوستم عیدت مبارک
مینا
پاسخ
مامان راضی
17 شهریور 93 19:12
ایشالا که توی کارآموزی بعدیت همش با خبرای خوش بیای عزیزم خسته نباشی خانومی بوس مینا جونم
مینا
پاسخ
ایشالا عزیزدلم میسی از این همه انرژی قشنگت سلامت باشی خانومی بوس راضی جونم