✿ یادداشت های مینا گونه ✿

بدون شرح

1393/5/29 20:34
نویسنده : مینا
888 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر بودن یعنی...

 

دختر بودن یعنی تمام عمر پای آینه بودن!

دختر بودن یعنی پنکک زدن به جای صورت شستن!

دختر بودن یعنی کله قند و لی لی لی لی …

دختر بودن یعنی پس این چایی چی شد؟؟!

دختر بودن یعنی الگوی خیاطی وسط مجله های درپیت

دختر بودن یعنی همونی باشی که مادر و خاله و عمه ت هستن

دختر بودن یعنی انتظار خاستگار مایه دار!

دختر بودن یعنی چرا خونه اونقد کثیفه ؟؟!

دختر بودن یعنی دخترو چه به رانندگی؟

دختر بودن یعنی باید فیلم مورد علاقه تو ول کنی پاشی چایی بریزی!

دختر بودن یعنی نخواستن و خواسته شدن!

دختر بودن یعنی حق هر چیزی رو فقط وقتی داری که تو عقدنامه نوشته باشه!

دختر بودن یعنی ببخشید میشه جزوه تونو ببینم؟!

دختر بودن یعنی به به خانوم خوشگل….هزار ماشالااااااا…

دختر بودن یعنی برو تو ، دم در وای نستا!

دختر بودن یعنی لباست ۴ متر و نیم پارچه ببره!

دختر بودن یعنی خوب به سلامتی لیسانس هم که گرفتی دیگه باید شوهرت بدیم!

دختر بودن یعنی کجا داری میری؟!

دختر بودن یعنی تو نمیخواد بری اونجا ، من خودم میرم!

دختر بودن یعنی کی بود بهت زنگ زد؟! با کی حرف میزدی؟!

دختر بودن یعنی خیلی خودسر شدی!

دختر بودن یعنی اجازه گرفتن واسه هرچی ، حتی نفس کشیدن!

پسندها (9)

نظرات (21)

مامان علیرضا
29 مرداد 93 20:52
اگر زحمتی نیست برید به این لینک واسه عکس علیرضا نظر و امتیاز بذارید http://okno.ir/index.php?route=information/pictures7
مامان هلیا
30 مرداد 93 18:29
دختر داشتن یعنی رنگ زندگیت صورتی دختر داشتن یعنی کمدی پر از لباسای خوشرنگ دختر داشتن یعنی اتاقی پر از عروسکای ریز و درشت دختر داشتن یعنی پچ پچهای شبانه ی مادر و دختری کنار یه تخت کوچک صورتی دختر داشتن یعنی یه کشو پر از گل سرهای رنگی رنگی دختر داشتن یعنی لاک های رنگ و وارنگ خنده های از ته دل،موهای بلند،دامن های زیبا . . . و در یک کلام دختر داشتن یعنی عشق
مینا
پاسخ
خاله سانی
30 مرداد 93 18:54
خیلی قشنگ بود عزیزم امان ازین دختر بودنمن دختر بودنو خیلی دوست دارم واسه گل سرای خوشمل زدن.. دامنای کوتاه چین چین پوشیدن.. ناز کردن.. لوس شدن.. موهای بلند خوشمل.. لاکای رنگی.. قلب مهربون و دوست داشتنی و .. ولی نه تو کشور خودمون به خاطر همین چیزایی که نام بردی
مینا
پاسخ
نگاهت قشنگه عزیزدلممنم دقیقا با نظرت موافقم
رضوان
31 مرداد 93 12:23
سلامممممم ب مینای گلمممممممممممم دو باره ک دارم از روی این متن میخونم ... خیللللللللی ب دلم نشست ... ممنونم ب خاطر پست خوبی ک برامون گذاشتی ک میدونم حرف دل همه دختراس ...
مینا
پاسخ
سلام به رضوان خانوم بی معرفتمنو یادت رفته انگار... ولی من این مدت خیلی ب فکرت بودمنظر لطفته. نگاهت قشنگه عزیزم
زهرا
1 شهریور 93 1:14
مینا جون مطلبت عالی بود واقعا هم همینطوره
مینا
پاسخ
نظر لطفته خانومی. ارررررررره
مامان اميرپسرسرما
1 شهریور 93 1:22
سلام خيلي زيبا...
مینا
پاسخ
سلام عزیزم میسی
ترنم
1 شهریور 93 8:17
مینا
پاسخ
چرا سکوت؟!!!
مامانی شهرزاد
1 شهریور 93 9:40
چقدر درست گفتي مينا جونم و من واقعا متاسفم براي دختران سرزمينم ( اول از همه واسه خودم متاسفم )
مینا
پاسخ
منم متاسفم عزیزدلم. خیلی دلم واست تنگ شده ها
مامان الهام
2 شهریور 93 16:56
چه متن قشنگی ممنونم عزیزم عین واقعیته
مینا
پاسخ
ممنون از نگاه قشنگت مهربونم
مامان راضی
3 شهریور 93 11:17
دقیقا زدی به هدف........ عالی بوددددددددد مینا جونممممممممممم بوچچچچچچچچچ
مینا
پاسخ
نظر لطفته عزیزدلم
لیلی
3 شهریور 93 12:53
پارمین خانومیِ گلم تولدت مبارک عزیزم... ایشالا120 ساله بشی... شبیه ماه میمونی؛ماه منی!!! نازنین جون پیش منم بیای خوشحال میشم... دوستتون دارم...
مینا
پاسخ
مينا مامان اميرعلي
4 شهریور 93 0:09
نه بابا مينا جون فقط فقط هم اينا نيستن يه كم خوشبينانه به قضيه نگاه كن عزيزم
مینا
پاسخ
اون ک اره عزیزم البته من چیزای قشنگشم تو پستم گفتما
بابا و مامان
5 شهریور 93 8:33
مینا
پاسخ
سحر
5 شهریور 93 20:56
مينا جون روز دختر وولادت حضرت معصومه روبه شما تبريك ميگويم با ارزوي شادي
مینا
پاسخ
میسی گلم منم بهت تبریک میگم روز توهم مبارک باشه
مامان الهام
6 شهریور 93 2:07
من از تو گلبنی بهتر ندیدم / ز تو باغ گلی خوشتر ندیدم میان این همه گلهای عالم / گلی خوشبوتر از دختر ندیدم . . . روز دختر مبارک
مینا
پاسخ
مرسی دوست مهربونم
مامان آتریسا
6 شهریور 93 20:18
میناجون روزت مبارک عزیزم.خیلی دوستت دارم
مینا
پاسخ
مرسی عزیزدلم منم خیلی دوست دارم
مامان هدیه
7 شهریور 93 13:33
من از تو گلبنی بهتر ندیدم / ز تو باغ گلی خوشتر ندیدم میان این همه گلهای عالم / گلی خوشبوتر از دختر ندیدم . . . روز دختر مبارک
مینا
پاسخ
میسی گلم همچنین خانومی
ترنم
8 شهریور 93 10:13
روزت مبارک عزیزم ایشاله سال دیگه مشمول این روز نباشی
مینا
پاسخ
مرسی خانومی من میخوام ادامه تحصیل بدم
مامان سجاد
8 شهریور 93 13:56
سلام عسیسم ببخشید که دیر بهت سر زدم بیا تو وبم خودت علتش رو میفهمی
مینا
پاسخ
سلام عسیسم قدمت روچشم مرسی ک سرمیزنی. حتما میام
مادر فرشته ها
9 شهریور 93 19:21
دختر بودن یعنی من،باتمام عشقم به خودم،زندگیم واهدافم بدون تعاریف کلیشه ای دیگران از من
مینا
پاسخ
دختر بودن یعنی عشـــــــــــــــــــق
رضوان
11 شهریور 93 12:13
سلاممممممممم گلم مینا جونم ب من بگی بی معرفت میمیرماااااااااااااااا ... بخدات خیللللللللللللی درگیر بودم ... ارشد قبول شدم ولی ی شهر دیگه بعدشم رفتم شهر دانشگاهیو و کللللللی اتفاق ... من ک خیلی ب یادتم ب خدا ... تازه میدونستم ک تا 10 ام کار اموزی هستی امروز اومدم بپرم بهت خسته نباشید بگم گل ممممممممممممن
مینا
پاسخ
سلاممممممممممممم بهترین دوست دنیاااااااااااااا قربونت بشم که اینقد حواست هست. دلم واست ی ذره شده بود و وقتی باهات حرف زدم کلی جون گرفتم. خداروشکر خانومی البته باید راجبش خوب فک کنی. این کاراموزی واقا خسته کننده بود واسم حالا حتما تعریف میکنم مفصل. عااااااشششششششششششقتتتتتتتتتمممممممم