✿ یادداشت های مینا گونه ✿

یک کنجکاوی وبلاگی...

1393/4/31 11:44
نویسنده : مینا
1,004 بازدید
اشتراک گذاری

 

واسم خیلی پیش اومده تو یه وبلاگ رفتم و به یه مسابقه وبلاگی یا هرچیز دیگه ای که میشه اسمشو گذاشت برخوردم خودمم یبار تو یکی از این مسابقه ها شرکت کردمآرام ولی این پست من یه تفاوت با این مسابقه ها داره اول اسمشه که به ابتکار خودم تغییرش دادمخندونک دوم هم این پست من جنبه آشنایی بیشتر بادوستای وبلاگیمو دارهمحبت  آخه باخودم که فک میکردم میدیدم من هنو نمیدونم بعضی از دوستام اهل چه شهری هستن و این خیلی بده! امیدوارم همه دوستای خوبم تو این گفتوشنود شرکت کنن و این پستو مورد استقبالشون قراربدنزیبا هرجور دوس داشته باشین میتونین به این پست جواب بدین (بصورت خصوصی یا عمومی) و من به نظرات و عقایدتون احترام میذارمفرشته ولی خب خیلی دوس دارم بیشتر باهتون آشنابشممحبت درضمن خواهش میکنم همتون تواین گفتگو شرکت کنین. خود منم آخر ازهمه به تک تک سولات پاسخ میدم و پستو کامل میکنمبای بای

 

http://www.animaatjes.de/linien/linien-bilder/andere/9.gif

 

1.اول ازهمه محل زندگیت؟ و یه سوغاتی خوشمزه ازشهر زندگینت؟

شهرستان قوچان-کلوچه زنجبیلی که خودم خیلی دوست دارم و شیره انگور

2.رشته تحصیلیت و محلی که در اون مشغول به کار هستی؟

فک کنم همه میدونن رشتم پرستاری و فعلا دانشجوام

3.قشنگ ترین اتفاق و لحظه زندگیت غیر ازتولد نی نی نازت (اگه مامان شدی، چون مامانا مطمئنا میگن لحظه تولد نی نیمون)؟

قبول شدن تو دانشگاه و رشته ای که ب جرئت میتونم بگم ازبچگی عاشق این رشته و شغل بودم

4.تو زندگی به عشق اعتقاد داری عایا؟! تاثیری توزندگیت داشته؟

بـــــــــــــــــــــــــله اونم چجور و خیلی هم تو زندگیم تاثیر داشته

5.غذای مورد علاقه خودت و همسرت؟! عایا میتونی خوب این غذاهارو طبخ کنی؟

همسر که ندارمخندونک غذای مورد علاقه خودم لازانیا و مرغ به هرسبکیه که جفتشم عالی درست میکنمخوشمزه

6.اگه یه ساعت داشتی که میتونست زمانو متوقف کنه و یک ساعت مهلت داشتین، تو اون یک ساعت چکاری انجام میدادی؟

زمانو متوقف میکردم خودمو بالای یه کوهی میرسوندم و از اونجا جهان ساکن و آرومو تماشا میکردم و واسه یه ساعتم شده از این آرامش استفاده میکردم

7.اگه یه چراغ جادو داشتی و 3تا آرزو میتونستی بکنی چه آرزویی میکردی؟

اول نمیتونم بگم خندونک

دوم سلامتی خودمو و همه کسایی که دوسشون دارم

سوم تموم شدن زودتر درسم و قبولی تو آزمون استخدامی

8.از نظر خودت چه رنگی هستی؟

یاسی

9.بیشتر دوس دارین شبیه کدوم شخصیت کارتونی باشی؟

جودییییییییییییییی ابــــــــــــــــــــــــــــوتزیبا

10.یک بیت شعر یا یک جمله که توزندگیت خیلی تاثیر داشته؟

این نیز بگذرد

11.اگه 10میلیارد تومن پول بدست میاوردی با اون پول چکاری انجام میدادی؟

با یک میلیاردش یه خونه خوب و یه ماشین خوب واسه خودم میخریدم

با یه میلیارد دیگش به اقوامم کمک میکردم

با بقیشم یه موسسه خیریه و نگهداری ازبچه های بی سرپرست دایر میکردم که هم کمکی به اونا کرده باشم هم واسه خودم و دیگران کارآفرینی کرده باشم

آها به یکمشم چندتا سفر باحـــــــــــــــــــــــــال میرفتمخندونک

12. درمواقع عصبانیت چکاری آرومت میکنه؟

فقط گریهگریه

13.دوس داشتی کدوم شخصیت مهم ازوبلاگت دیدن کنه و واست کامنت بذاره؟

آقای خاتمی

14.چندتا ازخصوصیات بدت؟اینقد جرات داری که خصوصیات بدتو به زبون بیاری؟!

زود عصبانی میشم. یکم غرغروام و یکمم لجبازو یکدندهخندونک

15.و آخر ازهمه نظرت درباره من؟بنظرت من چجور آدمی هستم؟!!!!

اینو که دیگه من نباید جواب بدمخندونک

پسندها (13)

نظرات (46)

مامان مهدیه
23 تیر 93 23:55
1 ساری.مرکبات/2 تجربی وخانه دار/3 آشنایی با همسرم/4 ای نه زیاد/5 فسنجون البته که بله همسرم عاشق فسنجون دست پخت منه/6 میرفتم اون دنیا پدرمو میدیدم/7اول سلامتی خودم و خانوادم وبعد یه ماشین شاسی بلند برای خودم به سومی زیاد فکر نکردم/ 8صورتی/9سیندرلا/10در حال حاضر چیزی به نظرم نمیاد/11با خانواده میرفتیم خوش میگذروندیم و تو صف اول سفر به خونه خدا/12 آهنگ گوش میدم یا حمام میرم/13جنیفر/14خیلی زود عصبانی میشم /15 یه دختر جوون مهربون واجتماعی و عاشق بچه ها خیلی خوشم اومده و منتظر جواب شما هستم
مینا
پاسخ
مرررررررررسسسسسسسسسسیییییییی ازحضور گرمت دوست مهربونم جوابای خیلی جالبی نوشتی واقا لذت بردم
مامان الهام
24 تیر 93 2:15
1)تبریز-شیرینی قرابیه 2)مهندسی خاک-کانون تبلیغاتی ترکیب رسانه(البته هیچ ربطی به رشته ی تحصیلیم نداره) 3)روز عروسیم 4)بله 5)مال خودم پیتزا و زرشک پلو با مرغ مال همسرم خورشت قیمه(پیتزا در حد خیلی معمولی میتونم درست کنم ولی اوت یکی ها رو بلههههههههههههه) 6)کلی تو نت میگشتم آخه با بچه داری زیاد وقت نمیکنم تو نت باشم 7)سلامتی و عمر طولانی عزیزانم-عاقبت به خیری دخترم -عاقبت به خیری برادرم 8)صورتی 9)زیبای خفته 10)با هر کس درد و دل نکن چون این مردم خوب بلدند که چگونه از درد و دل هایت درد به دلت بیندازند 11)یه زندگی عالی البته یه مقدارشم به کسایی که محتاج بودن میبخشیدم 12)گریه کردن 13)بیل گیتس 14)زود عصبانی میشم و حساسم 15)مهربون-شاد-یه کم شیطون-حساس
مینا
پاسخ
جوابای خیلی قشنگی دادی عزیزم لذت بردم باخوندنشون
مامان الهام
24 تیر 93 2:16
میتا جون دستت درد نکنه خیلیییییییییییییییییییییییی عالی بود منتظر جواب های شما هم هستم
مینا
پاسخ
دست تو دردنکنه که شرکت کردی و باوجود این همه مشغله به سوالام پاسخ دادی خانومیچشم حتما بزودی جوابای خودمو مینویسم مررررررررررررررسسسسسسسسیییییییییی ازحضور سبزت
مامانی فاطمه
24 تیر 93 8:10
سلام الان حس وحال جواب دادن ندارم میرم دوباره میام
مینا
پاسخ
حتما بیای ها عزیزدلم منتظرتم
مامانی شهرزاد
24 تیر 93 8:44
1-كرج-سوغاتي خاصي نداره 2- مديريت بازرگاني - ي سازمان دولتي . توي خصوصي واست ميگم كجا 3- قبول شدن دانشگاه . اومدن به سركار 4- اعتقاد دارم . و بله داشته 5- زرشك پلو با مرغ . مهارت خاصي تو پختنش دارم 6- اگه داشتم اولين آرزوم اين بود كه همه آرزوهامو برآورده كنه 7-صورتي 8-بلفي 9-آدمها بسته به ميزان كمبودهايشان ديگران را آزار ميدهند. اين جمله واقعا درسته 10-ي خونه بزرگ ي ماشين شاسي بلند و سفرهاي خارجي 11-داد و بيداد آرومم ميكنه 12- عليرضا حقيقي 13-زيادي ساده ام . زود اعتماد ميكنم و حرفو نمي تونم توي دهنم نگهدارم 14 - دختري فوق العاااااااده مهربان خانواده دار و خانواده دوست كه قلب خيلي مهربوني داري و من خيلييييييي دوستت دارم
مینا
پاسخ
عزززززززززززیییییییززززززززززمممممممم مرسی که با این همه مشغله اومدیو به سوالام پاسخ دادی از جمله ای که نوشتی خیلی خوشم اومد. واقا همینطوریه. وقتی آدمو اذیت میکنن این جمله خیلی میتونه آرامش بخش باشه مرسی از حضور گرمت علیرضا حقیقی رو خوب اومدی
ترنم
24 تیر 93 12:05
سلام چخ مسابقه جالبی باریک اله جایزش چیه؟ ایلام - کله کنجد کامپیوتر - اداره کل فناوری اطلاعات خبر بستن قرار داد کاریم بلی- زندگیمو شیرین کرده مورد علاقه خودم کبه که ملیه شوهرم کباب میرفتم پیش شوهرم چون الان سرکارم و دلم براش تنگ شده آرزو میکردم خود و خونوادم سالم باشیم شوهرم به خواستش برسه و یه پول قلمبه دستمون بیاد نمیدونم شادی آبی شبیه سارا تو کارتون زنان کوچک چه زود دیر میشود خیلی کارا خونه و ماشین میخریدم و یه شرکت کوچیک میخریدم برا چند تا زوج جون واحد میساختم نازمو بکشن آروم میشم رهبرمون زود عصبی میشم و کمی بد دهنم دختر مهربون و دوست داشتنی شیرین
مینا
پاسخ
جایزش آشنایی بیشتر ما باهمه عزیزدلممرررررررررررسسسسسسسسسسییییییییی از حضور گرمت خانومی
مامان هلیا
24 تیر 93 15:16
1.گرگان ، یه نوع حلواست ولی من هنو نخوردم 2.لیسانس فیزیک ، خونه 3.زمانی که قبل از عقد با همسری یواشکی اس بازی میکردیم ، وقتی صدای زنگ موبایلم میومد ، آخه تا اون موقع هیش کدوممون با جنس مخالف مراوده نداشتیم ،هنوز هم بعد 4سال و اندی اون اس ها رو دارم ، گوشیم پر شده 4.بعععععععععععله ، من با یه نگاه عاشق همسری شدم 5.همسری ماکارونی ،و سبزی پلو با دنبهمنم سالاد الویه رو خیلی دوست دارم ولی بیشتر غذها رو میخورم 6.با همسرم میرفتم خرید 7.یه عالمه طلا ، یه خونه ویلایی بزرگ وسط یه باغ پر از میوه ، یه آدم که همیشه ظرفام رو بشوره(البته اینا آرزوی همسری هم هس) 8.سبز 9.میگ میگ 10.چشم های منتظر به پیچ جاده دلهره های دل پاک و ساده این ترانه سیاوش که یاد آور خاطره خوبی نیس 11.آرزوهامو برآورده میکردم . ولی قبلش همسرو دخترم و مامان و بابام و پدر و مادر شوهری رو میبردم کربلا . عاشق کربلام راستی یه مزدا 3 هم میخریدم مگه میشه زن داداشه داشته بشه من نداشته باشم 12.سکوت 13.بهش فک نکردم ولی عاشق همه دوستای گلم هستم 14.زود رنج ، هرچی رو ببینم میخوام ،همون لحظه .خیلی زود عصبانی میشم ، به همه اعتماد میکنم ، اگه چیزی رو بخوام و نشه که داشته باشم قاطی میکنم 15 . اول جواب سوالاتت رو بده بععععععععععععععععععععععععععععد خیلی پست عالی ای بود ، خوشم اومد
مینا
پاسخ
مرسرررررررسسسسسسسییییییییی ازحضور سبزت عزیزدلم. چشم بزودی حتما جوابامو مینویسم
حکیمه نیک بخت
24 تیر 93 16:12
استان تهران سوغاتیه خاصی نداره انگاری 2.کامپیوتر.محیط گرم خانه 3.لحظه های خوبه بودن کنارهمسرم واقعاهنوز بعداز7سال برام عاااالیه وبهترینه 4.من به دوست داشتن بیشتراز عشق اعتقاددارم .این معجزشه که من هرروزبه همسرم وابسته وعلاقمندترمیشم 5.من پیتزا.همسری کباب تابه ای قیمه.قیمه بادمجان وقرمه سبزی چرب وچیلی 6.یه کارخووووب خخخخخخخخخخخخ 7.اول ارامش واقعی برای خودم وهمسروپسرم ..دوم تاهستم مادرپدرم سلامت کنارم باشن ....سوم همون ارامش واقعی روبرای عزیزان وخانواده هامون 8.سفید.چون ازهیچکس غیرخداتوقعی ندارم وهیچوقت دیگران روقضاوت نمیکنم .قهرنمیکنم .کینه اصلابه دل نمیگیرم 9.اصلااهل کارتون نیستم خیلی 10.خیلی شعردوستم الان نمیتونم فقط یکیشوبگم 11.بعدازینکه رفاه خودمون روفراهم میکنم کاری کههمیشه به همسرم میگم اینه که یه همکاری خوب با موسسه محک انجام میدم .ویه خیریه که به بچه هاو پیرمردپیزنهای محتاج کمک کنم کاری 12.تنهایی خیلی ارومم میکنه .بعدپیاده روی تویه جای خلوت .گاهی ام گریه 13.کی عزیزترازهمسرگلم 14.یکم بعضی وقتابی اراده میشم 15.یه دخترخوب وباانرژی مهربون
مینا
پاسخ
مرررررررررررررررسسسسسسسسییییییییی از حضور گرمت عزیزدلم با جواب دادنت خوشحالم کردی شما بمن لطف داری
رضوان
24 تیر 93 16:45
1. اینو ب دلایلی تو خصوصی میگم عزییییییییییزززززززززممممممممم 2. شیمی .... من ک هنوز دانشجو ام 3. وقتی ک فهمیدم مامانم هیچ مشکلی نداره و میتونینیم مثل همیشه در کنار هم زندگی کنیم ... در کل سلامتی مادرم بعد از از ی بیماری سخخخخخت 4.بههههههله ... معتقدم ک هرررررررکاری رو باید با عشق انجام داد ... خیلی ام تاثیر داشته برام 5. خورشت خلال ... ک اصلا بلد نیستممممممممم 6. پرواز میکردم برم ی لحظه داداشمو ببینم 7. اینکه در اینده خدا بهم ی پسر بدده/ ب عشقم برسم / 8.قررررررررررررررررمزززززززززززززززززززززززززز 9.امینااااااااااااااااا من برعکس همه ادما اصصلا کارتون دوست نداشتم و الانم چیزی یادم نمیاد 10. اینکه هز کنشی توی این دنیا ی واکنشی داره ... منظورم اینه ک ادما باید خییلی حواسشون ب کاراشون باشه ... چونکه توی همین دنیا چوب کار ای بدی ک کردن رو میخورن و پاداش کارای نیکشونم میبینن ... برای من حداقل اینجوری بوده و اینو ب وضوح تو زندگیم حس کردم ... 11. فقطط باهاش خوش میگذروندم و سفر میرفتم ... سفر های خاااااارجیییییییییی ک دوس دارم برم و حتما میرفتم ... 12.سکووووووووووووت ... اروم اشک میریزم 13.عشقم ... ک هنوز نمیدونه من وب دارم ... 14.اینکه هر چیزیو ک میخوام براش اون تلاشی ک باید انجام بدمو انجام نمیدممممم / زیادی حساس بودنم / زود قضاوت کردنم 15. ی دختر مهربون . حساس ب محیط اطراف (ینی اینکه ب ادمای دور و برت نمیتونی بی تفاوت باشی و این خیلی خوبه )در کل اینو دارم جدی میگم ... از شخصیتت بیییییینهایت خوشم میاد و ی عالمه دوست دارم ... دوست داشتنی هستییییییییییییییی عزیییییییییییززززززززززززمممممممممم .... و در اخر برات از خدای مهربونم بهتررررررررررررررررین ها رو ارزو میکنم ... چونکه لایق بهترین هایی با این قلب پاک
مینا
پاسخ
مرررررررررسسسسسسیییییییییییی ازحضور پرمهرت دوست نازنینم جوابای خییییییییییییلییییی قشنگی نوشتی واقا لذت بردم تو خیلی بمن لطف داری رضوان جدی میگم. من اینقداهم ک تو میگی خوب نیستم راستی خیلی دلم واست تنگ شده بود وای منم خورشت خلال میخوام باورکن جوابات ب جوابای خودم خیلی نزدیکه اصا فک کنم واسه این همه نقطه مشترکه ک من اینقده دوسسسسسسستتتتتتت دااااااااااررررررررررممممممم
رضوان
24 تیر 93 16:47
برو خصوصی گلممممممممم
مینا
پاسخ
دیدم خانومی میام وبت جواتو میدم
مامان صدرا
24 تیر 93 23:53
1-تبریز -اجیل 2-لیسانس حسابداری -خونه دار ومشغول بزرگ کردن بچم هستم فعلا 3-ازدواج با بهترین مرد دنیا 4-البته که به عشق اعتقاد دارم حتی میگن غذا رو هم باید با عشق خورد . 5-میدونی دوست عزیز همه ی غذا ها به جای خودش خوشمزه هستن من وشوشو همه جور غذا رو دوست داریم -واقعا دست پختم حرف نداره 6-سعی میکردم کارای خوبی انجام بدم 7-اول از همه سلامتی پدر ومادرعزیز تر از جانم - خوشبختی مون - واز خدا میخواستم اینده پسرم رو به بهترین شکل رقم بزنه چون تنها امیدمه 8-سبز 9-سفید برفی 10-سعی کن در جهان یک رنگ باشی فرش صد رنگ بودن زیر پا افتادن است 11-برا رفاه خانوادم استفاده میکردم وما بقی کمک به دیگران 12-فقط گریه 13-همه ی دوستانی که از وبلاگمون دیدن میکن شخصیت مهمی برا من دارن 14-زود رنج - حتی از یکی دلگیر باشم زودی میزنم زیر گریه -زیادی حساسم 15-والا اولین باری که میام وبتون واین مسابقه قشنگتون رو دیدم و اماده شدم برا نوشتن وپر کردن سوالات یه دنیا ممنون بابت این پست قشنگتون در ضمن وبتون عالــــــــــــــــــــیـــــــــــــــــــــــــه به ما هم سر بزنید
مینا
پاسخ
سلام خانومی خیییییییییلی خوش اومدی خیلی خوشحال شدم که این کنجکاوی وبلاگی باعث شد دوست جدیدی پیداکنم ازجوابای قشنگت لذت بردمچشم حتما خدمت میرسم
✿ مینا ✿
25 تیر 93 16:47
1- بردسکن ، نمیدونم 2- نه هنوز رشته دارم نه کار 3- نمیدونم 4- نه تاثیری هم نداشته 5- پیتزا ، کباب تابه و کباب حسینی _ همسر ندارم _ نه 6- نمیدونم سوال سختیه 7- همه ارزوهام براورده شه 8- قرمز ، صورتی ، ابی 9- کارتون نمی بینم 10 - پس از هر سختی آسانیست 11- نمیدونم خیلی کارا 12 - یه چیزیو بشکنم که در اکثر موقع این اتفاق نمیوفته 13 - م ح س ن ی گ ا ن ه خیلی دوسش دارم به چشم برادر خواهری !! 14 - جرات دارم ، بعضی وقتا مغرور ، خیلی کم خودشیرین ویکی دیگه که جرات ندارم 15- باحال ( همه دهه هفتادیا باحالن مثه خودم )
مینا
پاسخ
مررررررررسسسسسسسسسسسسییییییی عسیسم از حضور سبزت ازجوابات لذت بردم ولی بیشترشو نمیدونستیاآسون بود که گلم بببببببببلللللللللللله اون که صددرصد.همه دهه هفتادیا گلن ماهن باحالن
نیلوفر
25 تیر 93 21:44
فروش عروسک های دستبافت با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
مینا
پاسخ
مادر هومان و هورمزد
25 تیر 93 23:23
1-رشت،زیتون پرورده 2-دبیری زبان و ادبیات فارسی-حالا خونه دار 3-فکر کنم لحظه ی عقدم.مدتهاست بعد تولد بچه ها اون حس شادیرو تجربه نکردم 4-واسه من که فول آبشنه 5-قرمه سبزی-عاااالی 6-آآآآه نمیدونم والله،شاید چون خیلی زیادن 7-سلامتی خونوادم عمر طولانی واسه خودمو خونوادم و ثروت زیاد 8-بننننننننفش 9-سیندرلا 10-ناله ی مظلوم در آهن سرایت میکند زین سبب در خانه ی زنجیر دایم شیون است 11-واااااای عشق وحال.البته مقداری به مامانم اینها میدم یه خونه و یه مغازه واسه داداشیم میخرم.اونجوری نیگام نکن مینا....کار خیر که البته میکنم،ولی بیشتر ععععشق 12-داد و فریاد 13-خداییش اصلا مهم نیست شخص مهمی بیاد یا نه...یا شایدم کیت میدلتون همسر پیرنس ویلیام،نمیدونم شاید 14موقع عصبانیت فحش میدم 15-ماه ماه گل عسل دیگه چی بگم؟
مینا
پاسخ
اخییییییییی عزززززیییییییززززززممممممم مررررررسسسسسسیییییییی ازحضور سبزت دوست مهربونم ازجوابات لذت بردم وخیلی خوشحال شدم که بیشتر باهم آشناشدیم تو خیلی بمن لطف داری خانومی
بابا و مامان
26 تیر 93 14:36
مینا
پاسخ
بابا و مامان
26 تیر 93 14:37
جالب بود خاله منم میام به زودی
مینا
پاسخ
حتما تشریف بیارین عزیزم
دنیا
26 تیر 93 16:37
خیلی جالبه.منم بعدا جواب همه رو میدم
مینا
پاسخ
حتما تشریف بیارین خوشحال میشم
مامانی
26 تیر 93 18:55
1. اصفهان- گز 2. لیسانس کامپیوتر - خونه 3. روز عقدم 4. نه زیاد 5. خورش بادمجان، بله عالی (البته میگن همسری خوشمزه تر درست میکنه ما که ندیدیم) 6. نمیدونم خیلی سخته سوالت 7.اول سلامتی خانواده مو خودم، دوم زیارت خانه ی خدا، سوم خونه دار شدنمون 8.آبی 9. بلفی 10. آه ای دریغ و حسرت همیشگی ناگهان چقدر زود دیر میشود 11. آرزوهامو برآورده میکردم و زندانیهایی که پول ندارن رو آزاد میکردم 12. نوشتن البته اگه فرصت پیدا کنم و کامپیوتر 13. همه ی دوستان گلم 14. زودرنجم و حساس تازه الان که شیر میدم کم صبرم شدم 15. یه دختر مهربون و دوست داشتنی و فکر کنم شیطون خیلی جالب بود عزیزم
مینا
پاسخ
مررررررســـــــیییییییی ازجوابای خوشگلت دوست مهربونم ایشالا میام وبت جبران میکنم باحضورت بهم انرژی دادی شما خیلی بهم لطف داری خانومی
خاله سانی
27 تیر 93 22:35
1.قزوین/باقلواااو شیرینی های خونگی 2.علوم اقتصادی/فعلا مشغول گرفتن مدرک ارایشگری هستم که هیچ ربطی هم به رشتم نداره 3.غیر از تولد خواهرزادم اتفاق خاصی نبوده که بگم قشنگترین لحظه زندگیم بیشتر روزمرگی بوده.ولی این روزا منتظر اتفاقی هستم که اگه بشه قشنگترین لحظه هامو میاره و ازین بابتم خیلی به دعای دوستانم نیاز دارم 4.اره خب هم اعتقاد دارم هم تاثیرشو دیدم 5.همسر ندارم غذای مورد علاقه خودم مرغ از هر نوعیش.که فکر میکنم همه بلد باشن.خودمم خوب درست میکنم 6.سوال سختیه.نمیدونم.شاید اینقدر فکر میکردم چیکار کنم که زمانم تموم میشد 7.اولیش سلامتی اعضای خونوادم و عاقبت به خیری.دومیش چیزی که این روزا درگیرشم و اخری اینکه هرکس هر گرفتاری داره حل شه خصوصا مریضی. 8.من چون خیلی رنگ سرخابی رو دوست دارم میگم سرخابی 9.زیاد اهل کارتون نیستم 10.از هر دست بدی از همون دست میگیری منم خیلی به این اعتقاد دارم 11.یه مقداریشو به اعضای خونوادم میدادم اونقدری که لازم دارن.یه مقداریشو به نیازمندا کمک میکردم و واسه خودم کلی چیزها میخریدم و یه ارایشگاه میزدم و بقیشو هم پس انداز میکردم. 12.گریه کردن 13.زیاد واسم فرقی نداره.فقط دوست دارم بازدیدام زیاد باشه 14.خیلی زیادی تو حال زندگی میکنم و میگم حالا کو تا اینده الان اینجور که میخوام بگذره.زود عصبی میشم.خیلی دل نازک. 15.به نظرم تو یه دختر سر زنده و فعال و فهمیده و مهربون و کلا دختر خوبی هستی و من دوست دارم مرسی عزیزم با درگیریهای این روزام چند دقیقه ای از فکر مشغولیهام کم شد .من کلا علاقه دارم به این چیزا.انشا.. همیشه موفق باشی عزیزم
مینا
پاسخ
مررررررررررررســــــــــــــــــــی از جوابای قشنگت دوست مهربونم واقا انرژی گرفتم ازجوابات خانومی ایشالا که ب زودی ائن اتفاق قشنگه بیفته تو زندگیت عزیزدلم تو خیلی بمن لطف داری دوست خوبم
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
28 تیر 93 0:31
مورد داشتیم دختره تو گوگل سرچ کرده . . . . راه های ورود به برنامه تلویزیونیه ماه عسل :-|
مینا
پاسخ
مامان راضی
28 تیر 93 16:22
در حال حاضر دارم میرم بیرون . حتما میام جوابتا میدم خیلی کار جالبیه . منم یه سررسید دارم که ده سال پیش توسط دوستام پر شد . همین سوالا به علاوه ی کلی سوال دیگه الان بعد ده سال دوباره دادم پرش کنند خیلی لذت بخشه با جواباشون یه دنیا عشق میکنم.....
مینا
پاسخ
مرسی عزیزم حتما بیا و جوابارو بنویس اره خیلی کار جالبو خوبیه این وبلاگم حکم ی دفترخاطره رو داره واسم
مامانی شهرزاد
30 تیر 93 10:50
مينا جونم نيستيا كجايي
مینا
پاسخ
شرمنده عزیزم اینترنت توخونم خراب شده نتونستم سربزنم الانم اومدم کافی نت چون خیلی دلم واستون تنگ شده بود
رضوان
30 تیر 93 17:13
مینا جون برو خصوصی
مینا
پاسخ
میسی عسسسسسسسسیسسسسسسسسسمممممممممممم
مامان آتریسا
31 تیر 93 9:56
1-کاشان -باقلوای کاشان 2-حسابداری -حسابدارایران خودرو 3-دوران دانشگاه 4-مگه میشه آدم بدون عشق زندگی کنه 5-خودم فسنجون خیلی دوست دارم وخوبم درست میکنم اماهمسرم کباب کوبیده دوست داره که من متاسفانه بلدنیستم 6-باآرامش وبدون فکروخیال می خوابیدم 7-آرزومی کردم زندگیمو دوباره از18سالگی شروع میکردم.چون بهترین دوران آدم تواون دورانه ,نه زمانیه که خیلی بچه ای ونه زمانیه که خیلی بزرگی.... 8-سبز 9-ممل دخترمهربون 10-تاتوانی دلی بدست آور-دل شکستن هنرنمی باشد 11-چندتامسافرت توپ توپ میرفتم 12-گریه میکنم 13-همین دوستانی که دارم برام باارزشن ووقتی کامنتاشون رومیخونم کلی کیف میکنم .مخصوصاکامنتای توروعزیزم 14-زودعصبانی میشم 15-یخ دخترخانوم احساسی که عاشق دختربچه هاست
مینا
پاسخ
میسی ک جواب دادی نفیسه جونم باورکن خیلی متظربودم که جواب بدی از جوابای قشنگت قشنگت کلی لذت برم خانومی همیشه از اینکه بهم سرمیزنی خوشحال میشم راستی خیلی بهم لطف دای دوست مهربونم
مامانی شهرزاد
31 تیر 93 11:16
عزيزم دلم خيلي برات تنگ شده ي پيغام واست گذاشته بودما مثل اينكه نرسيده احوالتو پرسيده بودم گلم ايشالا زودتر نتت درست شه زود زود بياي
مینا
پاسخ
منم همینطور قربونت بشم چرا عزیزم تاییدکردم دیگه کامنتو
مامان سودابه
31 تیر 93 11:19
فکر کنم تنهاذ مادر بزرگ پاسخ دهند ه باشم ها 1-تهران- دود و دم 2-ادبیات.در خانه داستان مینویسم وایمیل میکنم به نشریه یا مجله درخواست کننده 3-میدونی خدایی عروسی اولین پسرم و لحظه دنیا اومدن محمد متین خاص ترین لحظه زندگیمه 4- عاشق خدا شدم و کلا زندگیم زیر رو شد 5-خدا رو شکر همه چی دوست داریم البته برای کل غذاها آبدهنمون را میافته خوشمزه] 6-نماز غذا میخوندم 7-اوال برای بچه هام خونه و ماشین خیلی خوب میخریدم دوماسمم رو لابه لای حج تمتع ایی ها جا میدادم سوم دوباره به سن 20 تا 30 سالگی بر میگشتم 8-سفید و صورتی 9-واا مگه خودم چه عیبی دارم[ 10-این بیت شعر زندگی من رو زیر رو کرد تو پنداری جهانی غیر از این نیست زمین و آسمانی غیر از این نیست چو آن کرمی که در گندم نهان است زمین و آسمان او همان است. 11-اول زندگی بچه هام رو سر و سامان میدادم و بعد یک موسسه خیریه برای بچه های بد سرپرست میزدم. 12-تند تند کار میکنم زیر لب غر میزنم 13-اصلا بهش فکر نکردم 14-صبر زیاد/گذشت زیاد.سرویس دادن مداوم به همه.تا چند وقت هم متوجه نبودمها .یک دوست بهم گفت خدا امثال تو رو آفریده برای سرویس دادن به امثال من که راحت جون هستن بعد من 15-یک دختر با احساس و احتمالاآروم اینو از نثرت میگم. در آخر آرزوی خوشبختی برات دارم
مینا
پاسخ
مرسی که تشریف آوردی مامانی جون واقا منتظربودم چون شما ازدوستای خوب وبلاگیم هستین خیلی بمن لطف دارین واقا خوشحالم کردین
مامان سودابه
31 تیر 93 11:21
راستی جایزه اش چی بود
مینا
پاسخ
جایزش آشنایی بیشترمون بود دیگه
رضوان
31 تیر 93 12:04
ای جووووووووووووووووونمممممممممم ... چقد خوشحال شدم ک دیدم خودتم جواب دادی بسوالا واااای من از اون کلوچه های شهرتون خیللللللللی دوس دارممممم ... مینا جون قوچان خیلی از مشهد دوره ؟ راسنی مینا جونم تاریخ تولدتو بهم نگفتیاااااااااااا ... فقط گفتی پاییزی هستی ... منم لازانیای مینا پز میخواااااااااااااااااااممممممممممم چقد درهم برهم شد این کامنت راستی باشگاه چی میری /؟ بدنسازی یا ایروبیک یا ...؟؟؟
مینا
پاسخ
جونت بی بلا دوست عزززززززیــــــــــــززززززززززمممممممم. حتما اومدی این طرفا کلوچه هامونو امتحان کن خانومین گلم خیلی نزدیکه، صد کیلومتر فاصله داره یعنی تقریبا دوساعت 17 آذر عسیسم اگه اومدی این طرفا حتما باید بیای پیشم قول میدم واست لازانیا بپزم کلا تو وب من همه چی درهمهایروبیک میرم مهربونم
مامان راضی
31 تیر 93 14:24
1 . اصفهان . گز و پولکی 2 . مربی کودک . تا سال قبل توی مهد کار میکردم اما امسال به خاطر دخملی نمیتونم برم 3 . ازدواج با عشقم 4 . پ ن پ با افسردگی بعد از زایمان که گرفتم واقعا به عشق همسرم و دختر نازمه که زنده هستم . 5 . من خورشت سبزی و شوشو ماهی .بلههههههههههههه 6 . میرفتم بیرون و به بقیه نگاه میکردم که ساکن شدند . خخخخخخخخ 7 . اول ظهور آقا امام زمان دوم اینکه تا نفس میکشم کنار عشقم سلامت باشیم و دو تایی در یک لحظه از این دنیا بریم . و سومی هم بر آورده شدن همه ی آرزوهای دیگم ...خخخخ 8 . سبز 9 . جودی ابوت 10 . زندگی آموزگار بدی است اول امتحان می گیرد و بعد درس می دهد . 11 . اول از همه با خانوادم میرفتم کربلا و مکه یه خونه ی حیاط دار میخریدم واسه خودم و خواهرام یه موسسم درست میکردم واسه بچه های مظلوم و بی سر پرست به مردم فلسطین هم کمک میکردم . کااااااااش به دست بیارم یعنی میشهههههههخخخخخخخخخ 12 . توی دفتر خاطراتم مینویسم و گریه میکنم 13 . دوست دارم زنده باشم و محدثه جونی بزرگ بشه و بخونه و واسه ی همه ی حرفام نظر بزاره 14 . زود رنج . تازگیها خیلییی بی حوصله و لجبااااااز 15 . یه دختر مهربون و خواستنی . با نشاط و انرژی بخش و دلسوز برای همه
مینا
پاسخ
واقا خوشحال شدک ک شرکت کردی خانومی منتظرت بودمجوابات زیبا بود. منم خیلی دوس دارم محدثه جونی بزرگ شه و واسه منم کامنت بذاره تو ب من خیلی لطف داری نازنینم
مامان سجاد
1 مرداد 93 12:21
یزد-میبددیگه حتما میدونی که باقلوا وقطاب یزد توی دنیا تکه حسابداری فعلا دانشجوهسم ازدواجم بود شدید اعتقاد دارم تاثیرش هم زیاد بوده غذای مورد علاقه هردومون چلو گوشته که خیلی خوب درست میکنم هرموقع روبروی یه نفرکه خیلی دوسش دارم میرسیدم زمانو نگه میداشتم تا بتونم دل سیر ببینمش اول ظهور آقامون دوم سلامتی خودم وشوهرم وبچمون سوم موفقیتم در کار آرایشگری سرمه ای آنشرلیییی با موهای قرمز کاش میشد سرنوشت از سر نوشت مشکلات مالی خودم واطرافیانو حل میکردم احسان علیخانی خیلی احساساتی وگاهی عصبی وگاهی غرغرو هسم یه دختر شیطون وبامزه که ایشالا در آینده یه پرستار نمونه میشه
مینا
پاسخ
ممنون ازجوابای قشنگت دوست مهربونم واقا خوشحالم که اومدی و شرکت کردی و خیلیم خوشحالم ک باهات بیشتر اشناشدمتو ب من خیلی لطف داری خانومی راستی احسانو خوب اومدیا منم دوس دارم ب وبم سربزنه
مامان سجاد
1 مرداد 93 12:23
آقا ببخشید سوال 12 پاسخ ندادم موقع عصبانیت حرف زدن با همسرم آرومم میکنه
مینا
پاسخ
مامان عالمه
2 مرداد 93 12:21
کم پیدایی خانومی پیشمون نمیای
مینا
پاسخ
متاسفانه اینترنتم مشکل داشت عزیزم حتما میام پیشتون
سحر
2 مرداد 93 15:31
اول سلام بعد هم بابت اين پست زيبا تشكر ميكنم خيلي با حال ودوست داشتني بود وسوم هم جواباي من 1.مشهد .زعفران 2.هنوز انتخاب رشته نكردم 3.فعلا يادم نمياد يا اصلا برام اتفاق نيفتاده نميدونم 4.اعتقاد كه دارم ولي نميدونم تاثير گذار بوده يا نه 5.خودم فسنجون وپيتزا وپيراشكي 6.ميرفتم كنار دريا من عاشق ساحل ودريا ومخصوصا صـــــــدف 7.اول سلامتي مامان وبابا واصلا خانوادم دوم موفقيت در همه عرصه هاي زندگيم سوم شفاي همه مريضان 8.رنگارنگ 9.راپنزل 10.وناگـــــــــــهان چه زود دير ميشود 11.من با ده ميليارد فقط ميرفتم مسافرت هاي توپ ويك قصر واسه خودم ميساختم 12.گريه وكمي فرياد بستگي به شدتش داره 13.تا حالا بهش فكر نكردم 14.كمي غرور دارم وكمي لجباز 15.اونقد گلـــــــــــــــي كه من نميتونم نظر بدم فقط ميتونم بگم خيلي گلي
مینا
پاسخ
سلام عزیزدلم خیلی خوشحالم که شرکت کردی و ازجوابات لذت بردم ا چ خوب تقریبا نزدیک هم زندگی میکنیم اخه من قوچانیم و حتما میدونی قوچان و مشهد نزدیکن ب هم راستی خیلی ب من لطف داری میسی
هدیه
3 مرداد 93 22:31
سلام مینا جونم منم با اجازت اگه قابل باشم شرکت می کنم 1- محل زندگی فعلیم تهرانه و از سوغاتیش خبرندارم و محل اصلی زندگیم همدان ، شهر لاله جین، سوغاتی شهر لاله جین سفاله و سوغاتی استان همدان انگشت پیچ و کماجه 2- مهندسی فناوری اطلاعات گرایش امنیت اطلاعات هم شاغل و هم دانشجو محل کارم تهران مدیر آی تی سرای محله اسکندری وابسته به شهرداری 3- هرچی فکر می کنم قشنگترین اتفاق تو زندگیم نداشتم فقط ساختن وبلاگ برای نی نی خیالیم بوده 4- بله به عشق اعتقاد دارم اما در زندگیم نه زیاد فقط وابسته بودم وابسته ترم می کند 5- متاسفانه یا خوشبختانه همسر ندارم و غذای مورد علاقم آش رشته و شعله زرد تا حدودی بله 6- زمان رو به عقب برمی گردوندم و می بردم درست زمانی که مادرم کنارم بود و یک ساعتی را در آغوشش بودم 7- شفای همه مریضا 2 برای یکبارهم شده مادرم کنارم بود جز اسراره و آزادی وبلاگم 8- آبی 9 تارا و سوباسا 10- عیب نداره همه چی درست می شه 11- فقط خودمو ازاین وضعیت در می آوردم و به مستمندان کمک می کردم 12- فقط گریه و گفتن عیب نداره همه چی درست می شه 13- مقام معظم رهبری 14- حساسم ، کینه ای هستم ، لجباز و یکدنده و حاضرجوابم 15- دیگران باید بگویند ببخشید طولانی شد
مینا
پاسخ
سلام عزیزم خیلی خوشحالم که ب وبم سرمیزنی. راستی چرا وبت مسدودشده؟ واقا تعجب کردم. ایشالا ک مشکلش حل شه. ازجوابات خیلی لذت برم و خوشحالم ک شرکت کردی سوال اخر پرسیده بودم نظرتون راجب من چیه؟ منظورم خودم بود عزیزم
مامان آرين
5 مرداد 93 8:20
1.اهواز/خرما 2.مديريت منابع انساني/شركت ملي نفت3.رتبه ي كارشناسي ارشدم(16 كشوري)4.بله به شدت اعتقاد دارم، تأثيرم گذاشته5.همه ي غذاها رو دوست داريم،آشپزيمم خوبه6.با خدا صحبت و درد دل مي كردم7.سلامتي همه و عزيزانم/خوشبختي براي همه مخصوصاً پسرم/ اينكه در كنار همسرم باهم پير بشيم و همو تنها نذاريم هيچوقت8.طلايي 9.ممل10. گذشت زمان هميشه مسائل رو حل مي كنه پس به جاي غصه خوردن و عصبي شدن خيلي از مسائل رو به زمان بسپار 11. كمك مي كردم به مريض ها و آدم هاي محتاج واسه خودمم نگه مي داشتم درحدي كه آينده مطمئن تر و راحت تري واسه آرين بسازم12.گريه13. منم خاتمي!!!14. خيلي حساس و البته مغرورم 15. مهربون و دوست داشتني
مینا
پاسخ
ممنون که اومدی و ممنون که ب سوالا جواب دادی و خیــــــــــــلی خوشحالم که باهات بیشتر اشنا شدم عزیزدلم ازجوابات بسیار لذت بردم تو ب من خیلی لطف داری خانومی
مامانی شهرزاد
5 مرداد 93 12:33
آهاي بگو ببينم اون اولي چيه كه نميتوني بگي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مینا
پاسخ
خصوصی میگم عسیسم
مامان مینای آرتین
5 مرداد 93 14:47
اول از همه سلام عزیزم، ازآشنایی با شما خوشحالم 1-خرم آباد، عسل فوق العاده کوهستان 2-نرم افزار کامپیوتر، خوشبختانه خانه 3- روز ازدواجم وقتی بارون نم نم میبارید 4-بللللللللللللله، بیش از اندازه تاثیر داشته 5- فسنجون، هردومون عاشق فسنجونیم بعدش کباب برگ، خیلی خوشمزه درست میکنم 6- یکساعت بدون دلهره می خوابیدم 7- سلامتی خانواده ام و همه مردم، لحظه مرگم با همسرم یک لحظه باشه چون طاقت دوریش ندارم، خوشبخت شدن پسرم ببینم 8- سبز گاهی هم صورتی 9- خرس مهربون 10- گل گفتی" این نیزبگذرد" 11- مبلغی از پول خونه واسه پسرم میخریدم و مقداری هم واسش سرمایه گذاری میکردم، به اقوامم کمک میکردم، به ایتام هم کمک میکردم، واسه شوهرمم ماشین مورد علاقه اش میخریدم... پول زیادیه من به 1 میلیاردم راضیم 12-گریه کردن و قدم زدن تنهایی 13- خیلی واسم مهم نیست 14- زودرنج، گاهی وقتها غرغررو، به دیگران خیلی رو میدم، یه کمی هم مغرور 15- هنوز اونقدر باهات آشنا نشدم که بخوام در موردت نظربدم ولی تا جایی که وبلاگت خوندم به نظرم دختر مهربونی میای، ساده و صمیمی، پر جنب و جوش البته ناگفته نمونه که از اسمت معلومه خیلی گلی
مینا
پاسخ
سلام عزیزم منم خیلی خوشحالم ک ی دوست جدید پیداکردم ازجوابات واقا لذت بردم و ازخوندنشون انرژی گرفتم بـــــــــــــــله اون که همه میناها گلن
مامان الهام
5 مرداد 93 20:44
چه جواب های جالبی دادی عزیزم ممنون
مینا
پاسخ
چشات جالب میبینه عزیزدلم
مينا مامان اميرعلي
6 مرداد 93 11:10
خاله مينا يه سري به ما بزن
مینا
پاسخ
چشم حتما خانومی
مامان الهام
6 مرداد 93 14:36
عید فطر، روز چیدن میوه های شاداب استجابت مبارک باد
مینا
پاسخ
عید برشما هم مبارک باشه دوست خوبم البته بایکم تاخیر
غفاری
6 مرداد 93 19:19
به نماز می ایستم و پنج تکبیر می زنم بر دنیا و هر آنچه مرا از نوازش نسیم رحمتت دور می سازد. می خواهم حسن ختام میهمانی ات، ابتدای آشنایی تازه ام با تو باشد. اکنون به مدد عبورم از باغ صیام، عطر گل های تازه عبودیّت را آن چنان در سر دارم که بیدارتر از همیشه، می بینمت. چه شیرین است طعم میوه های آسمانی تو، آن هنگام که دست بر قنوت نماز عید بر می داریم و تو را زمزمه می کنیم: «اَنْ تُدْخِلَنی فی کُلِّ خَیر...» «دارد به خنده چشم جهان باز می شود یعنی که عید فطر تو آغاز می شود» عید سعید فطر برشما مبارک مدیریت وبلاگ روانشناسی آشنا ashena92.roomfa.com
پدر و مادر آروین کوچولو
8 مرداد 93 11:18
دلها همه بهاران شد از شمیم باران مه، رخ نموده امشب در عید روزه داران هر کس که در دعایش یادی کند ز یاران شیرینتر از عسل باد کامش به روزگاران دوست گلم عیدتون مبارک
مینا
پاسخ
عید شماهم مبارک خانومی
یگانه
10 مرداد 93 16:48
سلام مینا جون. وبلاگت خیلی دوست داشتنیه. من یه مسابقه تو وبلاگم گذاشتم. وقتی بری تو وبلاگم روی مرداد93 کلیک کن تو بخش معرفی وبلاگ برو و تو مسابقش شرکت کن. منتظرتم.
مینا
پاسخ
سلام عزیزم خوش اومدی خوشحالم که از وبم خوشت اومده و ی دوست جدید پیدا کردم ولی انگار ک ادرستو اشتباه وارد کردی خانومی چون بازنمیکنه وبتو دوباره اگه سرزدی حتما ادرس درست بذار تا خدمت برسیم هروقت تونستم وبتو بازکنم باکمال میل شرکت میکنم تومسابقت
یگانه
10 مرداد 93 16:59
1 - سمنان - شیر مال. 2 - دانش آموز مقطع راهنمایی هستم و هنوز رشته و کاری ندارم. 3 - قبولی تو مدرسه تیز هوشان. 4 - من عاشق دوستانم هستم و به خاطر آن ها از زندگی ام می گذرم. 5 - سوپ شیر - کاملا این غذا را بلدم درست کنم. 6 - با دوستم آشتی می کردم. 7 - قبولی تو درسام 8 - آبی روشن 9 - سفید برفی 10 - همه نگرانی ها دروغ هستند. 11 - همه اش را وقف می کردم. 12 - فکر کردن به عاقبتش 13 - رییس جمهور روحانی 14 - ایراد های بی معنی می گیرم. 15 - آدم خوب و آرومی هستی.
مینا
پاسخ
ممنون ازجوابای قشنگت یگانه جونم واقا لذت بردم ازخوندنشون ولی هیچوقت همچین اشتباهی نکن و همه پولتو وقف نکنفک کنم یکم احساسی تصمیم گرفتی عسیسم
مامان جونم(سوگند من)
11 مرداد 93 11:41
سلام مینا جونم خوبی خانمی چه پرسش و پاسخی دلم برات تنگ شده بود عزیزم از طرف من خودتو یه عالمه ببوس مینا جونم
مینا
پاسخ
سلام دوست مهربونم مرسی خوبم. چندوقت بود اینترنت نداشتم حسابی عصبانی شده بودم دل منم تنگ شده عسیسم چــــشـــــــم
مامان امیر مهدی (سوده)
12 مرداد 93 21:34
سلاممممممممممم همکار عزیز!منم پرستارم و عاشق شغلم هستم دوست داشتی بیا وب خاطرات پرستاری من ...مطمین باش به ارزوت میرسی و استخدام میشی منم تمام هدفم همین بود و بالاخره..... ادرس خاطرات soodehb.niniweblog.com
مینا
پاسخ
سلام همکار خوبم خوشحالم ک ب وبم سر زدی پیداکردن ی همکار تو نی نی وبلاگ واقا بهم انرژی میدهایشالا عزیزم با توجه ب بازارکار پرستاری ایشالا ک بتونم استخدام بشم. راستی خانومی وقتی تموم پستای وب پرستاریت رمز داره چجوری میتونم خاطراتتو بخونم اخهحتما واسم رمز بذار عسیسم