✿ یادداشت های مینا گونه ✿

من اووووووووومممددددددددمممممممم!!!

1393/4/11 21:51
نویسنده : مینا
706 بازدید
اشتراک گذاری

من بالاخره اومدمخندونک

از اینکه یه روز بدقولی کردم واقا ببخشیدخجالت راستشو بخواین دیروز ظهر که از امتحان برگشتم تا لباسامو عوض کردم یه کتاب تو کتابخونه کوچیکم بهم چشمک زدچشمک و تازه یادم افتاد چندوقته چقد دوس دارم بخونمشو با تنبلیو سرگرمیه امتحانا دست رد به سینش زده بودم، ولی دیروز با یه شورواشتیاق فراوون برش داشتم و با خیال آسوده و به دور از هرفکره امتحانی شروع کردم به خوندنزیبا اینقد واسم جالب بود که از دیروز ظهر تا امشب ی لحظه هم از دستم نیوفتادو بکوب خوندمشآرام مامان طفلیم فک میکنه خل شدم! اخه معمولا همه بعد از این همه درس خوندن و یه ماه کتابو جزوه دیگه از هرچی کتابه حداقل تاچند هفته چندششون میشهخنده ولی خب من طبق فکرو نظر مامانم یکم خلمدرسخوانقه قهه خلاصه که میتونم بگم یروزم به صورت مفید گذشت چون یه کتاب قشنگو خوندممتنظر

یکم خبرای بد دارمگریه عمر تابستون امسال من خیلی کوتاههغمگین البته من عاشق این کوتاهیشم چون ازخونه نشینی متنفرمآرام و از همه بهتر اینکه ازاول مرداد تا آخر شهریور کاراموزی دارم و تو بیمارستانمراضی

5تا کاراموزی دارم تو این تابستون: بخش قلب، بخش ارتوپد، بخش جراحی، بخش زنان و مرکز بهداشتزیبا

البته یچیزی که تو این کاراوموزیا واسم سخته اینه که واسه گذروندن دوتاشون باید برم مشهدغمگین آخه قوچان شهر نسبتا کوچیکیه و ی بیمارستان داره و ی زایشگاه و توبیمارستانشم غیر بخش داخلی ، جراحی ، اطفال و البته اورژانس بخش دیگه ای نداره و ما بالاجبار مجبوریم واسه گذروندن خیلی ازبخشا بریم مشهددلخور راستشو بخواین واسه من سخته ازخانوادم دور باشم و یکبار به این خاطر قید درس خوندن تودانشگاه دولتیو زدم، به قول معروف بچه ننمخندونک تازه جالب اینجاس خواهرمم مشهد درس میخونه و اونجاس با این همه بازم احساس غربت میکنم خطا

نمیدونم این چیزا واسه شما جالبه یا شایدم خیلی خسته کننده باشه ولی از اونجایی که من خیلی دوستای وبلاگیمو دوس دارمو باهاشون احساس صمیمیت میکنم و درست مثل دوستای خودم که روزمرگیامو واسشون تعریف میکنم دوس دارم با شما هم حرف بزنم. حالا واسه دوستایی که حوصله پرچونگیای منو ندارن یه چندتا عکس انتخاب کردم ک واسه خودم خیلی جالب بوده و حسابی بهم انرژی خوشگل میدهمحبت

دعامیکنم که این عکسا حذف نشهترسوبای بای

پسندها (16)

نظرات (13)

مامانی فاطمه
11 تیر 93 8:04
خوش آمدی خانمی ایشااله کاراموزیتم بخوبی وخوشی پشت سر بگذاری
مینا
پاسخ
مممنون عزیزدلمایشالا دوست مهربونم. مرسی ک بفکرمی
ترنم
11 تیر 93 10:09
سلام مینا خسته نباشی بعد امتحانا دلمون برات تنگیده بود رفتی مشهد رفتی زیارت جای ما هم زیارت کن برامون دعا کن کاآموزیت هم که خیلی نیست همش دو ماهه شایدم کمتر اینقدر تند بگذره نفهمی چی شد ایشالله خاطره خوبی برات بشه عکسهایی هم گذاشتی قشنگن
مینا
پاسخ
سلام عزیزم ن بابا خسته نیستم من سخت جون تر ازاین حرفامدلم منم خیلی تنگ شده بوداره عزیزم حتما دعامیکنم ک ایشالا راحت امیرمهدی جونم دنیا بیادکمیش ک کمه ولی خب اصا تحمل دوریو ندارمنگاهت قشنگه گلمممممممم
مامانی شهرزاد
11 تیر 93 10:44
عزززززززززيزم بالاخره اومدي چقدر دلم واسه خودتو نوشته هات تنگ شده بود . كارآموزي مشهد خوبه ديگه كنار امام رضا. واسم دعا كن رفتي اونجا باشه عسيسم عكساتم خيييييييييييييييلي باحال بودن كاش رمز دارش ميكردي فكر كنم امنيتش اونجوري بهتره حداقل هركسي نميبينه كه بخواد بره گزارش بده فلان وبلاگ عكس فلان جوري گذاشته . زود زود بيا بنويس تا قبل از اينكه بري عزيزم. دوستت دارم
مینا
پاسخ
اره دیگه بلاخره اوووووووومدددددمممممممدلم منم واست تنگ شده خیلی عزیززززززززدلللممممممممما که مشهد زیاد میریم گلم توهم همیشه گوشه ذهنم هستی ولی خب من کلا شهر مشهدو دوس ندارم . هم بخاطر شلوغیش هم... بگذریم. تازه بدون مامانم نمیتونم چشات بااااااحاااااللللللل میبینه عززززززیییییززززززممممم. دیگه گذاشتم هرچی خدا بخواد ایشالا ک حذف نشهحتما تند تند مینویسم منم دوست دارم
فاطیما
11 تیر 93 16:16
سلام خاله مینا. خسته نباشی با امتحانات. امیدوارم کارآموزیها رو هم با موفقیت پشت سر بذاری و اونا باعث نشن که به ما سر نزنی
مینا
پاسخ
سلام عزیزم سلامت باشی خانومی مرسی ک ب یادمیایشالا عزیزم
ساناز
11 تیر 93 16:41
هی وای من عجب عکسایی ولی بنظرم مدیریت بفهمه سه سوت حذفه هااااااا خوشحال میشم بهم سر بزنی و با گذاشتن لوگوم حمایتم کنی اگه با تبادل لینک موافق بودین خبرم کنین
مینا
پاسخ
ایشالا ک حذف نکنه عزیزم با افتخار لینک شدی دوست خوبم
مادر هومان و هورمزد
11 تیر 93 23:40
سلام مینا جون.خسته نباشی،خیلی عکسها نازند،خدارو شکر تا پاک نشده من دیدم
مینا
پاسخ
سلام خانومی سلامت باشی مرسی ک ب یادمیاره خداروشکر
خاله سانی
12 تیر 93 1:23
خسته نباشی عزیزم.خیلی خوبه که اینقدر فعالی من از دخترای اینطوری خوشم میاداخه خودم یه کم تنبلمامیدوارم کاراموزیتو با موفقیت و به راحتی پشت سر بذاری مشهد رفتی ما رو هم دعا کن و پست گذاشتنم یادت نرهعکساتم خیلی خوشل بودن د وست داشتم
مینا
پاسخ
سلامت باشی دوست خوبممرسی ک بفکرمیو سرمیزنین بابا من ک تنبلمایشالا عزیزدلم چشم حتما مگه میشه فراموشت کنم؟
مامان مهلا
12 تیر 93 9:11
چه جالب منم عین همین کارا رو با یسنا تو خونه میکنم وااااااااای دماغه لوم داد
مینا
پاسخ
اخیییییییییی عززززززیییییییززززززززمممممم همیشه ازحرفا و لحن بانمکت میخندم خانومی. مث قیافت خیلی بانمکی
سحر
12 تیر 93 9:39
_______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@
مینا
پاسخ
حتما خانومی
مامان آتریسا
12 تیر 93 11:16
ماهم دلمون برات تنگ شده بودعزیزم.عکسای باحالی بودکلی کیف کردم
مینا
پاسخ
مرسی از لطفت دوست خوبو مهربونم چشات باحال میبینه گلم
ارلا جون
12 تیر 93 12:58
____@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@ مرسی بابت حضورتون توی وبم
مینا
پاسخ
خواهش عزیزم وظیفس
رضوان
14 تیر 93 20:32
مینا جوووووووووووووووووونممممممممم من خیللللللللللللی دلم مشهد میخواااااااااااااااااااااااااااد ... رفتی امام رضا منو فراموش نکنیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا مینا ما ب مشهد خیییییییییییییییییییییییلییییییییییییییییییی دوریم خیلیا 24 ساعت رفتی منو یادت نره گلم
مینا
پاسخ
ای جوووووننننننننم فدای دلت دوست خوبو مهربونم مگه میشه تورو فراموش کنم خانومی بخدا توحرم ک رفتم یاد دوستای وبلاگیمو خیلی کردم مخصوصا کسایی ک سفارش کرده بودن اخی عزیزم ایشالا قسمت خودت بشه
مامان راضی
15 تیر 93 13:41
خیلی پایه و با حال بودددددددددددددددد .
مینا
پاسخ
مرسی عزیزم. عکسام حذف شد